Alder

Forside Fora Off-Topic Alder

Viser 56 svartråde
  • Forfatter
      Visti2
      Bruger

Er det bare mig eller virker det til ,at mange herinde er nogen som knap nok har fået fjernet bleen? (ikke for at fornærme nogen).

Er der ikke andre som var med da GF vandt DM i 86:) – eller med til de senere pokaltriumfer bl.a hjemme i 92. – især 86 folkene kunne være sjovt at høre fra. Jeg var selv 14 dengang og havde fulgt AGF i 4 år sammen med min morfar, som ikke boede langt fra stadion dengang.

Dengang man fik træsplinter i røven:) hvis man sad ned – dengang var der en rigtig god grund til at stå op. dengang hvor 11.000 til en kamp var sentasionelt (har været til adskillige kampe med kun 2-3000 )

Forskellen på dengang og idag e,r at der er væsentligt flere unge med og især interessen fra piger. Der var dømt(næsten) ren mandehørm dengang – det var ikke så festligt som det er idag – godt at ungdommen er blevet mere opfindsomme:) end vi var. Her var et lille hjemmelavet banner vel det vildeste man kunne se (tidlige 80ere)
      Det var vel først fra omkring 92 pokalen at det virkelig ændrede sig.

Jeg har sgu ondt af I unge der først er kommet med efter 96 – men også respekt for, at I har været fan af et hold som ikke har vundet noget (i superligaen) i jeres tid…
      Hvordan blev i fan af AGF? I havde måske ondt af klubben:)

Vi andre kan da glæde os over lidt medaljer og især pokaltriumfer..

Jeg blev AGF fan i 2004 (var 12) mener jeg da min halvstoresøsters kærste tog mig om min storebror. Jeg var bare solt til klubben (kærlighed ved første blik[lol])

Men er stolt over at være med til at bakke spillerne op selvom resultatet ikke altid er det bedste.
      Jeg er Fan af hjertet

Harboe
      Bruger

Jeg er 17 år.

Hvornår jeg blev fan??
      Det er svært at sige, for tror jeg har fået det igennem blodet.
      Var til min første kamp, da jeg var 3-4 måneder.
      Fik sæsonkort da jeg var 5 til 7 år gammel.
      Derefter var jeg stadig AGF-fan, men ikke min favorit ting at bruge tiden på.
      Dette ændrede sig det år vi rykkede ned hvor jeg igen var til en masse kampe og året efter var sæsonkortet igang igen.

Jeg er opdraget som AGF-fan og følger dem så meget jeg kan.
      Selvom jeg ikke var til stede de år hvor AGF var i toppen, år som 86, 92 (Svært at huske ting fra 2 års alderen) og ja var der for den sags skyld heller ikke i 50'erne, så har jeg læst mig til mange af tingene.
      Men eneste gang, AGF har vundet et trofæ eller medaljer med mig på sidelinjen var 1996 med Pokalen.

binzers
      Bruger

@Visti

såså, slap lige af… Synes der er rigtig mange herinde der har travlt med at fortælle andre hvor unge, umodne folk er på mtac… Og den med at man ikke er rigtig AGF-fan hvis man ikke har holdt med GF siden 86 eller siden 60'erne eller whatnot, den er HELT forfejlet…

Personligt:

jeg er 22, født i 85.

jeg har holdt med AGF lige fra starten, lige fra jeg begyndte at danne mine egne selvstændige meninger og fik øjnene op for fodbolden og sport i det hele taget… Det var omkring midt i 90'erne… Har været aktiv fan siden 95

Visti2
      Bruger

Binzers;

Hvor i mit indlæg skriver jeg, at man ikke er ægte AGF fan hvis man ikke har været med siden 60erne eller noget i den stil?
      En fan kan ikke bedømmes på tid men på følelse.

At der er nogle der er lidtumodne herinde kan der vist ikke herske tvivl om – den opførelse man ser indimellem er lidt trist – men jeg har jo selv været 15 -så jeg ved ,at man måske ikke lige overvejer tingene så nøje. Indimellem burde man ok lige tælle til 10 før man reagere- istedet for at blive hidsig.

Alsgaard
      Bruger

Visti skrev:

En fan kan ikke bedømmes på hverken tid eller følelse. En fan er en person, som holder med et hold.

Alle personer, der holder med AGF, er i mine øjne lige værdige AGF-fans. Ingen over, ingen under.

I mine øjne er det ligegyldigt med hvor gammel en person er – hvis man kan sige (læs: skrive) tingene på en saglig og fair måde, så er man accepteret som bruger på mtac. Kan man derimod ikke det, så har vi jo et problem der skal fokuseres på, men det kommer vi til.

Er en 19 stykker.

Kan ikke huske, hvornår jeg blev AGF fan, eller hvornår jeg så første kamp. Men det har nok været tilbage i starten af 90'erne, da min far (ob-fan) tog med mig på stadion til opgørende mellem AGF og OB.
      Men selvom jeg så har set fodbold før 96, hvor vi da vandt pokalen og tog sølv eller bronzeåret efterfølgende, så husker jeg ikke disse episoder. Så er nok først for alvor blevet AGF fan omkring år 2000, hvis ikke senere. Men så synes jeg da også, at jeg er kommet fint efter det siden da 😀

zcml
      Bruger

Er 29 år, men min interesse for fodbold blev vakt sent, så eneste triumf jeg har oplevet med GF var Spar Nord Cup.

Første gang jeg var på stadion, var første kamp i dette årtusinde, men havde igennem det seneste års tid inden ladet mig "smitte" af nogle af mine venner. Også pga. dem, at jeg idag holder med Liverpool.

binzers
      Bruger

Alsgaard skrev:

Visti skrev:

En fan kan ikke bedømmes på hverken tid eller følelse. En fan er en person, som holder med et hold.

Alle personer, der holder med AGF, er i mine øjne lige værdige AGF-fans. Ingen over, ingen under.

Det var præcis det jeg mente, Enig! (også svar til Visti)

nr27
      Bruger

binzers skrev:

Alsgaard skrev:

Visti skrev:

Det var præcis det jeg mente, Enig! (også svar til Visti)

Giver jer til dels ret. Selvfølgelig er der forskel på hvor meget tid man bruger på klubben. Men ja, en fan er en der holder med et hold. Vil dog stadig mene at der er forskellige grader af kategorien: "en fan". Eksempel: Hvis en person bor i århus, men alligevel ser alle kampe på TV, vil jeg mene han er mindre fan end ham der rejser fra f. eks. sjælland til aarhus hver søndag for at se fobol.
      Det jeg vil frem til er at det eneste der skal til for at være fan af et hold, er at holde med dem (om man så ser kampene i TV, på stadion, hører i radio, eller overhovedet ikke interessere sin for kampene, men kun kigger på resultatet)
      Så ja, jeg mener at der er nogle der er større fans end andre.

Og hov!! Dette er dælme indlæg nr. 300.. Tillykke!!

Luke2000
      Bruger

Visti… duvar 14, jeg var 6, min far tog mig med til kampene, jeg kan selv huske stemingen m.m. så selv om filv er yngere end dig er du nu ikke en old timer, kan du huske 50érne? Min farfar kan men det får ham nu ikke til at sige at han har ondt at os andre. Hver sin tid hver sin historie.

RasmusT
      Admin

Visti gruden til jeg ikke oplevede mesterskabet i 86 er såmænd at jeg først blev født i 88.. Du kan da have noget så ondt af mig og spørge om jeg så blev AGF fan i sympati? Næh det gjorde jeg ikke, men pga jeg er fra Århus og Århusianer med stort Å og jeg elsker AGF medaljer/pokaler eller ej…

Men blev du AGF fan fordi de var danske mestre?

anderssch
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Visti… duvar 14, jeg var 6, min far tog mig med til kampene, jeg kan selv huske stemingen m.m. så selv om filv er yngere end dig er du nu ikke en old timer, kan du huske 50érne? Min farfar kan men det får ham nu ikke til at sige at han har ondt at os andre. Hver sin tid hver sin historie.

Jeg tror også lige du er nødt til at læse hvad visti skriver. Han siger ikke folk er dumme-/dårlige-/mindre AGF fans, hvis de ikke har holdt med holdet siden 1300-tallet.
      Han krediterer rent faktisk den nuværende ungdom, hvilket man naturligvis kun kan være enig i.

fladmose
      Bruger

Jeg er 19 og er nu stadig dum som en dør:D
      Men jeg blev AGFfan i 2004 og elsker klubben højere for hver dag der går B)

AGFforever
      Bruger

Jeg er 17 år… og jeg blev agf fan i 2003 mener jeg 😀

hehe..

stemning
      Bruger

25 år med hår[shock] er da sikker på jeg er født med agf gen, som er arvet fra farmand:k

Så vil jeg osse på banen.
      Mener det var i 95/96 jeg første gang var på stadion. Jeg tror bare jeg arvede det af farmand at man holdte med byens hold og det hænger da bare ved endnu 🙂
      Kan da huske nogle af de første kampe jeg var med til, mener det var en AB kamp og en AAB kamp, eller noget i den dur 🙂

OnlyAGF
      Bruger

Jeg er 18, fanatiker og har været fan siden jeg kunne gåB)

Visti2
      Bruger

Jeg har stor respekt for så meget de unge går op i AGF og dyrker det..det manglede vi noget af dengang jeg var 15-20 år – der kom vi jo bare på stadion uden det lir der er idag. Det er kanon med tifoer,sange , fest og farver – Jeg tror faktisk, at man er mere fan idag end dengang.

Jeg vil godt påstå, at være fan, er en følelse, ellers kunne man jo bare holde med BIF eller FCK…

Om man har været fan i en dag eller 40 år er til gengæld uden betydning.

Jeg så min første kamp i 82 og det har været en rollercoaster tur siden da . Bedste kamp i 80erne – bortset fra pokalkampene – må være da vi banker Randers 4-0 i en kamp vi burde ha vundet mindst 10-0 – nogle kampe husker man bare..

Yalle
      Bruger

Jeg er 18 år, og har været fan siden siden 1994. Min første kamp var Håvard Flos debutkamp mod OB, hvor vi vandt med 5 – 0. Hvilken første GF kamp! Kan tydeligt huske noget i retningen af, at benzinpriserne faldt for hver gang GF scorede [lol]

Kunne i øvrigt godt tænke mig at høre BOND-AGF om, hvor gammel han er/påstår han er 😉

Truelsen
      Bruger

Jeg er 18 (født 1989) og har jo desværre heller ikke oplevet et AGF-mesterskab. Første gang jeg var på stadion var i 1994 eller 95. Jeg kan huske, at vi vandt 6-1, og Flo lavede vist 4 mål og 2 af dem endda med fødderne[shock] – Tror kampen var mod Silkeborg.

Det lyder næsten ligesom et AA møde (ikke at jeg har prøvet det)
      Jeg er 37 og AGF fan – hvornår blev jeg det. Er vel født til at være det

Henrik D
      Bruger

Jeg er 31 og har holdt med AGF siden jeg blev taget med på stadion som lille knægt.

Jeg ved at de gamle stjerner var mine helte, men faktisk kan jeg ikke huske at vi vandt mesterskabet. Lidt surt når det sker så sjældent.

Jeg aner ikke om det har noget med folks alder at gøre, men jeg må medgive at der ofte er et meget lavt bundniveau i debatterne. Det er helt fair, at folk giver deres meninger til kende og det er naturligvis altid tilladt at have en anden mening og argumentere for den, men så sent som i dag er jeg stødt på et svar, som kun indeholdt sætningen "Anja er en ko".

Hmmm…. Så kan det vist ikke blive meget lavere 🙁

jeg er 16 år og stolt fan af GF lige fra fødslen (:

Jeg er født ind i en meget stor AGF familie, så jeg har haft min gang på Århus stadion, lige fra starten.. B)

Andre Jensen
      Bruger

30 år her.
      Synes også af og til at der går lige lovlig meget børnepladder i den herinde, men ikke desto mindre synes jeg det er cool med så mange unge GF-fans.
      Er man under 21 år, har man jo stort set aldrig oplevet det der ligner rigtig succes i klubben, og så er det jo fedt at se, at folk alligevel holder fast i GF i modgang og modgang.

Lylle
      Bruger

18 herfra .. har aldrig oplevet nogen former for "stor" succes med gf, men alligevel har jeg altid været fan .. det ligger til familien

Gaius
      Bruger

Jeg er 34 og så første kamp i 90, hvor jeg lige var flyttet til Århus. Jeg begyndte dog først jævnligt at komme på stadion i 94/95 og udebaneture blev først en faktor i 97/98, så vidt jeg husker.

De unge har haft en enkelt succesoplevelse, vil jeg mene. Foråret 2007 i første division med horder afsted på udebane hver gang og fænomenal opbakning. De 4 måneder var en succes på mange måder for både klubben og vi fans.

RasmusKr
      Bruger

26 år, og har fulgt klubben længe efterhånden. Da jeg ikke er fra Århus holder de fleste i min omgangskreds med andre hold, og har spurgt om ikke jeg burde skifte, men det kan jeg ikke. Der er ganske enkelt ingen af de andre jeg kan lide. I mine teenageår oplevede jeg at være med i topstriden, vinde pokalen og slå Nantes ud af UEFA cup'en, derefter har det været lidt mere stille. Så jeg tilslutter mig dem der siger respekt til de unge der ikke har oplevet den store succes.

Så var vi i galehusperioden, hvor flere sagde til mig at man ikke burde holde med AGF når deres spillere var dårlige forbilleder. Det gjorde kun jeg bedre kunne lide klubben, ikke fordi jeg var glad for når spillerne lavede ballade, men fordi det er en misforståelse af de store… fodbold er ikke en pænhedskonkurrence, men krig om points i 90 minutter (eller 92 hvis man hedder Tullberg), og den person der sagde "tab og vind med samme sind" har aldrig spillet fodbold.

Jenz
      Bruger

Jeg er 33 og var på stadion for første gang mod Lyngby i 1994. Jeg anede intet om nogen af holdene, men oplevede med glæde den fantastiske stemning på tribunerne. AGF vandt vist kampen med et par mål, begge scoret umiddelbart efter indskiftninger.

Særlig klart i erindringen står det at en spiller ved navn "Lars Larsen" blev skiftet ind, og så var der nogle tilskuere, der sprættede en dyne eller en pude op, så der fløj fjer og dun ud over det hele.

Jeg elsker passionen på tribunerne, og det er primært derfor, jeg følger AGF. Det er fedt at have et sted at gå hen, hvor man kan råbe og skrige, og hvor dette bare er i orden. Det er ikke ret mange steder efterhånden, hvor vildskaben og lidenskaben har lov til at komme til udtryk i det her samfund.

tommygf1206
      Bruger

Jeg har altid været AGF fan og er fra 1991, men tro mig jeg har ærget mig en million gange over ikke at være klar over hvor gode de var omkring 96, og jeg først rigtig vidste noget om det da de begyndte at være ringe. Men det er ikke placeringen det hele handler om. Det er kærligheden til klubben og byen. Men jeg kan da ikke afslå at jeg glæder mig til NÅR de bliver et storhold igen! 😉

Synes desuden ikke at det gør en mindre fan hvis man starter med at elske et hold på et tidspunkt hvor de ikke udretter noget stort.

hinge88
      Bruger

er 19…
      min morfar tog mig altid med til hjemmekampene og købte både flag og trøje til mig. må have været omkring 6-7 år

TAK MORFAR!

JeppeRC
      Bruger

Bjorn Pedersen Due skrev:
      Er en 19 stykker.

Er det ikke et udtryk man bruger når man er usikker? Ved du ikke hvor gammel du er? 😀

@Jeppe

Det der med tal, er jeg ikke så god til. Har jeg papir på. Fik 03 både skriftligt og mundtligt til afslutningseksamen i matematik i gymnasiet.

jeg er 18..
      blev taget med på stadion da jeg var 6 år.. og siden har det bare siden fast..
      hele min familie er stor agf fan..
      kærlighed til klubben stopper aldrig..

Anders_agf
      Bruger

Er 16 år og er fra 91. Min første kamp var i 2002 mod viborg hvor vi vandt 4-3. Det var bare en så fed oplevelse og blev bare grebet af det med det samme. Siden har hjertet bare været kridvidt. :k

FisFus
      Bruger

20 år, 87'er.
      Begyndte at "holde med" AGF i starten af 97. I oktober 97 var jeg for første gang på stadion (bor 2½ timers kørsel derfra), og så begyndte min interesse for alvor – på trods af, at jeg kun fik set et par kampe på stadion hver sæson.

Men så fik man kørekort og bil, og er nu igang med min 2. sæson som sæsonkort-holder.

Så jeg har heller ikke været med i storhedstiden, men oprykningen i Kolding er også værd at huske på!

Visti2
      Bruger

hmm jeg kan da konkludere indtil videre, at jeg har taget lidt fejl – det kommer dog ikke bag på mig at den store gruppe er imellem 20 og 30 – ser man også tydeligt på stadion. Håber da ikke man holder op med at være GF fan bare fordi man er 40,fed og færdig:D – heldigvis går der da nogle år inden jeg når dertil – altså de 40 – det andet nåede jeg for længst:)

tuk
      Bruger

Jeg er 31 år og har holdt med AGF siden 1989-90. Jeg begyndte at komme på stadion da nogle kammerater jeg spillede fodbold med på ASA's baner tog på stadion. Også fik man jo gratis børne-billetter ved OK benzin 😀
      Det var i øvrigt tider da OK benzin var sponsor. Hvem kan ikke huske da de gav 25 øre i rabat på benzin for hvert scorede mål, jeg kan specielt huske en kamp vi scorede syv mål, det gav et mindre trafikkaos ved tanken 😀

mta
      Bruger

jeg er 32 år, og allerede på fødselsgangen var den gal, da lægerne sagde jeg havde et hvidt hjerte 😀

Beikes
      Bruger

Har været hvid siden 1985/86, men begyndte først at følge AGF på stadion i 1993

Jeg er tolvogtyve

LP
      Bruger

jeg er 17 år, og har været AGF fan siden 2002.:k

El Mundo
      Bruger

31 år.

Fan siden 1981, hvor jeg med min far så Hvidovre-GF på Hvidovre Stadion. Hvidovre vandt 1-0, og jeg mener faktisk at det var Schmeichel der scorede på straffe.

matsv777
      Bruger

Hejsa jeg er 78'er.. Har holdt med GF siden engang i 80'erne kommer oprindelig fra Skjern så hvorfor det blev GF ved jeg ikke har bare altid holdt med dem… Da jeg fik kørekort i 96 kørte min bror og jeg til Århus stort set hver søndag en lang tur men jeg glemmer aldrig 3-3 kampen mod bundby.. Det har altid været fedt at være en del af fangruppen også i de hårde tider uden det gode spil/spillere på banen… De sidste par år har virkelig givet mig håb og tror snart vi skal opleve at løfte pokaler igen…:k

poulh
      Bruger

Er 35 – har fulgt GF siden 84-85 (vokset på i Århus V) – men har boet på øen siden 1995 pga. studier og arbejde.

Jeg har dog fulgt med på siden siden de gamle forever-dage, men har først nu fået oprettet mig som bruger.

Lylle
      Bruger

faktisk sjovt at se på denne her alders-statistik .. folk plejer jo altid at brokke sig over at, det er det rene arto herinde med folk der er femten .. denne statistik viser faktisk noget andet 😉

Alsgaard
      Bruger

Man kan jo godt være et gammelt barn :p (Ja, jeg taler af erfaring B))

kristjan
      Bruger

Keep Playing GF skrev:
      Jeg blev AGF fan i 2004 (var 12) mener jeg da min halvstoresøsters kærste tog mig om min storebror. Jeg var bare solt til klubben (kærlighed ved første blik[lol])

Men er stolt over at være med til at bakke spillerne op selvom resultatet ikke altid er det bedste.
      Jeg er Fan af hjertet

Solt er normalt stavet med g, som i solgt:k

McAteer
      Bruger

kristjan skrev:

Keep Playing GF skrev:

Jeg er Fan af hjertet

Kristjan er normalt stavet med to i'er som i Ibi, men hvorfor denne diktatquiz?

I øvrigt er jeg 28 år og så min første kamp i '85 eller '86, da min fatter slæbte mig med (2-2, Ikast, jeg var mest imponeret af, at Troels kunne sparke bolden helt ned i den anden ende).

Tina87
      Bruger

Jeg bliver 21 på lørdag..
      og har været fan siden jeg var 9 år.. hvor min far tog mig med på stadion og AGF vandt 3-2 over Vejle.. det var i 1997…

Så har kun været med i de "dårlige tider" hvis man kan sige det såen… Ærgeligt jeg ik blev fan et år før i 1996.. der havde det været lidt sjovere 🙂

Big D
      Bruger

Oooohhh…. 41…. Er det skidt?!

Fan siden 1972. 6 år og med Far, Bette Hans og Røde Kurt på stadion. Vistnok mod VB.

Top 5 med AGF:
      1. At en fyr jeg har spillet sammen med som knægt – Lars Lundquist – både spillede for AGF og Landsholdet. (Jo, han var lidt ældre end mig, men altid skægt når ens gamle nabo når langt, ikke?)
      2. DM 1986 / Pokalen 1996 (De må deles om andenpladsen)
      3. AGF – Aab 6-1 (Vist engang i 90erne)
      4. AGF-Barcelona (Hmmm… 87? Husker det ikke)
      5. Den sidste kamp jeg har set. Altid!

Low 5 med AGF:
      1. "Prins Valliant" Kroghs scoring til 3-3 i overtiden…. (HADER Bundbæ!!!)
      2. Da Stampe stoppede
      3. Da vi fik Allan Reese!
      4. Alt det rod der har været i bestyrelsen siden 1997
      5. At man valgte at bibeholde løbebanen da man byggede nyt

Fra memory lane:
      1. "Familiehjørnet", der hvor udeholdets tilhængere står nu, var bare en jordvold med nogle cement blokke til at stå/sidde på (Alt efter om det regnede!) var stedet hvor fædre stod med deres knægte og kvalte deres Top mens vi fik Jolly'er.
      2. "Skakbrættet" da vi fik vores "flotte" nye bane, der viste sig at være totalt utilstrækkeligt drænet! PINLIGT!
      3. De store internationale kampe: Nantes, Barcelona, Ujpest (!?) og venskabskampe mod Celtic.

Glory glory AGF

Aldrig, nej aldrig gi'r vi op
      Aldrig, nej aldrig gi'r vi op
      vi er en klub
      med stolte traditioner
      Aldrig, aldrig gi'r vi op
      ALDRIG!
      ALDRIG!
      ALDRIG!

Hvid (og gammel….)

😀

Bergmania2
      Bruger

Jeg er 23! 🙂

Har været GF fra jeg var helt lille århusianer..
      Bor nu i Odense, men AGF er min klub og jeg vil enten være på stadion eller tv og følge klubben…

AGF for altid

@kristjan
      Jeg ved sgu ikk lige hva der lige skete for mig da jeg skrev det??
      Mener selvfølgelig stolt

CasperT
      Bruger

33 år.

Har fulgt holdet siden '89, mener jeg, da vi spillede mod et eller andet britisk hold i UEFA'en. Vi vandt 4-0 og gik videre til at skulle møde Barca.

@Big D: så derfor mener jeg nu nok det var i '89 vi spillede mod Barca. Jeg kan huske at Gary Lineker scorede hos os, men at vi tog derned og fik 0-0.

Fanoe
      Bruger

kristjan skrev:

Keep Playing GF skrev:

Jeg er Fan af hjertet

Er det her blevet til internettets svar på den danske retstavningsordbog?? Du forstod jo 100% hvad manden mente.

Hvad angår mig selv: 22 og blev født til at være GF'er.

Simon G
      Bruger

zcml skrev:
      Er 29 år, men min interesse for fodbold blev vakt sent, så eneste triumf jeg har oplevet med GF var Spar Nord Cup.

:k Åh ja hvilken fantastisk tid det var. Og så siger folk, at vi ikke har vundet noget betydningsfuldt i 12 år. [lol]

Jeg er 22, og ligesom Binzer født i 85. Jeg har mere eller mindre altid holdt med drengene fra Fredensvang, eller aktid mens jeg har interesseret mig for fodbold. Den først kamp jeg så med klubben ude mod Silkeborg, jeg kan ikke rigtigt huske så meget fra kampen, andet end at min træner (det var fodboldklubbens arrangement) gled i noget ketchup.
      Første gang jeg var på stadion, var sjovt nok også imod Silkeborg. Vi vandt 2-1.

Hoegh
      Bruger

Så blev det min tur….

Er født og opvokset i og omkring Randers, er normalt af den opfattelse at man holder med det lokale hold, men da jeg begyndte for alvor at interessere mig for fodbold i '95/'96, lå Randers jo i røven af 4. div. Da jeg så samtidig gik i skole med en glødende Bundby-fan, var det jo nærliggende at holde med De Hviiiie', da det var de to hold der kæmpede om titlen dengang og da jeg aldrig rigtigt har været for vild med de Kjøwenhaunere [lol]
      Da vi så vandt pokalen i '96 var jeg helt solgt, har holdt ved lige siden og det bliver jeg nok ved med til den dag de ligger låget på 😉

Forresten er jeg fra den fabelagtige '75'er årgang, så det må jo gøre mig 32 år gammel…………..pyyyyyyh

spambot
      Bruger

Jeg er født og opvokset i Århus, så der har jo aldrig været nogen tvivl om hvem der er mit hold. B) Mit bedste minde må være fra dengang Winfeldt kastede sine handsker til mig efter vi havde vundet den sidste kamp i sæsonen (kan dog desværre ikke huske hvem vi vandt over)[think] men det var omkring ´94 [think]
      Hilsen årgang ´79

Viser 56 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?