Agger-salg en realitet

Forside Fora AGF Agger-salg en realitet

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

Nu er Daniel Agger officielt solgt til Liverpool. Beløbet skulle ligge mellem 60-70 millioner kr.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=155621

Hornbek
      Bruger

Nåå men nu er det jo officielt 😀

leroy
      Bruger

det fandme flot… flot klaret af brøndby.. og agger fortjener det!

Don Mulle
      Bruger

Han er helt sikkert det værd,men vi vil savne ham-det er 100% sikkert
      held & lykke Agger,du fortjener det.B)

Hornbek
      Bruger

Han er fandme ikke mere end 60 mio. værd!
      Det er da fuldstændig grotesk. Leon blev solgt for 15 og Agger nu for mere end 60!!!
      Måske er det også bare et eksempel på hvor elendige vi er til at forhandle til de rigtige priser. eller måske VAR

Bogo
      Bruger

Jeg syntes Leon er næsten ligeså god som Agger… Agger er fandme ikke 45 milioner bedre! Syntes det er en vild pris

Hornbek
      Bruger

Ja, det er sku for sindsygt

d0nN
      Bruger

Jeg kan ikke sige, om det er 100% korrekt, men jeg mener at BIF kun fik ca. 50% udbetalt nu og her, mens resten først kommer når Agger har spillet X antal kampe.

Hornbek
      Bruger

@d0hN .. Ja det er rigtigt. Men ved ikke præcist hvor meget det drejer sig om. Men de får "bonusen" efter 50 kampe, mener jeg

carpe_diem82
      Bruger

Ja han skal lige spille 100 kampe før de får alle pengene, men det skal han nok også komme til… http://shorterlink.com/?GZAIF4

Don Mulle
      Bruger

Han er helt sikkert de mange penge værd,han er jo Danmarks største
      forsvarstalent,og kan ikke sælges for mindre,det 1.bud Liverpool kom med (38 mio) er jo latterligt lavt,& kan ikke tages seriøst.

Livercool
      Bruger

Agger starter inde i dagens kamp i Premier League. Spændende om han kan stå distancen, og snart udgøre en trussel for de to faste Hyppiä og Carragher.

Han starter fordi Carragher har karantæne.

Robinho
      Bruger

Er overbevist ovet at Agger kan stå distancen. Det går da meget godt indtil videre da Liverpool fører 1-0 med et kvarter tilbage på mål af Harry Kewell.

Hundehuset
      Bruger

SIger han endlig ikke selv hvor meget han er blevet solgt for her..::o
      http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N151371060206-0841.htm

CasperT
      Bruger

Joh… 63 mille for ham er lige rigeligt, synes jeg. Men Liverpool er jo svinerige, så de er nok tilfredse. Doktoren er i hvert fald…

Troels Otte
      Bruger

Det er squ flot af Agger og B.I.F 😉 Held og lykke

Nu fandt jeg lige en gammel tråd frem til [url=http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=436330/]dette link.

Eksempelvis har Rosenhøj Boldklub – den oprindelige klub for Daniel Agger, der nu spiller i den engelske storklub Liverpool – i løbet af de seneste tre år modtaget i omegnen af 60.000 kr. fra superligaklubben Brøndby, der solgte ham til Liverpool.
      Vi gør det, når vi synes, at de fortjener en anerkendelse. Vi kunne også give dem 500 billetter, men vi ved, de små klubber altid kan bruge penge«, siger Brøndbys talentchef Kim Vilfort til Politiken.

Jeg ved ikke hvor lang tid, Agger spillede i Rosenhøj før han skiftede til Brøndby, men hvis jeg var klubleder i Rosenhøj, havde jeg sendt de 60.000 kr retur med begrundelsen om at almisser behøves ikke.

Ærligt talt, Brøndby sælger ham for henved 63 mio. kr., men man kan kun lige overkomme at sende godt en promille af transfersummen til barndomsklubben. Jeg ved godt, at Brøndby ikke er forpligtet til overhovedet at sende penge videre, men at aflevere 60.000 kr og så gå ud i medierne og lade sig hylde for "storsind" og andet berømmelse, er foragteligt i mine øjne.

@PHF
      Jeg er mere end enig.. hvis de endelig ville noget ku de ennervæk gi mindst en halv mio. så er det noget værd.. 60.000,- det kan Jetsmark stadion ikke engang få en nye måltavle for… småpenge vilfort, småpenge..

Harboe
      Bruger

nu glemmer i at Brøndby først har fået alle pengene når Agger har spillet 100 kampe for Liverpool men ellers rigtig nok.

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?