AGF trøjer købes

Forside Fora AGF AGF trøjer købes

• Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år siden af bregne.
Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Hey drenge.

Jeg søger stadig AGF trøjer, og vil opfordre jer til at finde dem frem som i ikke mener i kan passe længere, eller bare ikke bruger. Samlingen er oppe på ca 80 trøjer nu.. Ikke alle er forskellige, men de fleste er.!

Jeg søger i bund og grund alle typer, da det kan være netop din er spændende, selvom den er nyere.

Send en PM herinde, en mail til afa-midtjylland@hotmail.com eller en mms eller ring til 21 46 46 93.

Så finder vi ud af noget. 🙂 Mvh Alexander.

axelaxel
      Bruger

Husk at fanklubben sætter trøjerne fra Horsenskampen til auktion på QXL så snart de er klar. Overskuddet går til 12eren.com 😉

Xander
      Bruger

Den nye har jeg 😉

vieri
      Bruger

Men jeg mener at de trøjer der bliver bortaktioneret har fanklubbens logo påsyet , så i den forstand er de jo helt specielle 🙂 .

tmj-allstar
      Bruger

Korrekt vieri – den trøje der bliver auktioneret, er fra Horsens kampen er unik, netop pga. det logo – oveni købet et jubilæumslogo 🙂

vieri
      Bruger

Er der noget nyt om hvornår bortaktioneringen af disse trøjer finder sted ?

axelaxel
      Bruger

Nej. Ikke andet end at det kommer så snart QXL er klar

vieri
      Bruger

OK . men det er altså så QXL der stor for selve auktionen kan jeg forstå . Jeg kommer ihvertfald til at byde på trøjerne og overskuddet ender jo heldigvis via 12'eren i AGF's klubkasse 🙂 .

axelaxel
      Bruger

Jeg siger tak på 12eren vegne. Til de der er interesserede har vi nu også officielt fjernet punktet om oplysning af beløb til AGF.

bregne
      Bruger

Har en i rød.

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.