AGF trøjer købes :) Hvad har du til overs.?

Forside Fora Off-Topic AGF trøjer købes :) Hvad har du til overs.?

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Ja der er kommet gode trøjer i samlingen 🙂

Men der er bestemt plads til flere… Såe giv endelig lyd fra jer vedr. trøjer der er til overs.

Har hørt frygtelige historier omkring kærester der har smidt diverse trøjer ud, og afleveret til genbrug, samt hunde der har ædt andre. Så hvorfor ikke få lidt penge for dem inden der er for sent 😉 De ligger jo bare og samler støv i skabet.

http://www.billedeupload.dk/photo/2012-02/e7f24b7d/31012012834.jpg.html
      Her er lidt af de sjove der er kommet ind. Det er mine øjesten i en samling på omkring 50 trøjer.
      På et tidspunkt laver jeg et online galleri, så der skal din gamle trøje da med i 😉

Men alt fra gammelt til nyt er spændende.

Almindelige trøjer i str. XL og større, efter 1997 har ingen interesse medmindre der er tryk på.

Såe send en PM, PB eller hvad det hedder, eller send en mail på afa-midtjylland@hotmail.com

På forhånd tak

Xander
      Bruger

Og så vil jeg mægtig gerne opfordre folk til at lade være med at tilbyde eller sende billeder af trøjer man faktisk ikke vil af med.

Det gør alting meget nemmere 😉

tmj-allstar
      Bruger

Hvis du vil have andre spændende ting end blot trøjer er der vimpler fra to kampe i europa på http://www.ebay.com/sch/m.html?_nkw=agf&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_armrs=1&_ssn=mystherion
      Vedr en kamp fra 84 mod et polsk hold i uefa cuppen og i 1995 i toto cuppen mod Sheffield Wednesday 🙂 Har lige bestilit sidstnævnte selv 🙂

Xander
      Bruger

Hmm.. Ej det er ikke lige mig med de der vimpler og så'en..

Men der er nogle underlige ting på Ebay… Det kan vi hurtigt blive enige om 🙂

Jaeh, Ebay… Det var der, brdr. Hemmingsen satte Jens Risagers venstre klunke til salg. Efter sigende gik den for 37 kr. + en halv kasse Paderborn – fundet til prisen.

Xander
      Bruger

Min lillebror er rigtigt glad…

Han fik fat i en Hyundai trøje fra 1995-1996 i forgårs 🙂

Såe der kommer stadig sjove trøjer frem.. Så bliv endelig ved med at sende tilbud om trøjer 😉

tmj-allstar
      Bruger

Jeg må indrømme at jeg også er blevet bidt af alt den her nostalgi og selv også er begyndt at lede med lys og lygte efter trøjer. Min samling er ganske vist ikke så stor(13-14 stk), men håber den vokser lidt løbende – udebanetrøjen fra 1997 er just kommet til, ligesom en Tøfting trøje med nr 9 fra 2004 🙂

Så Xander, hvis der er nogen trøjer som du opstøver, du allerede har i forvejen, kunne det være fedt hvis du evt. ville sende mig en pb, så kunne jeg nok godt være aftager af nogle 🙂

Xander
      Bruger

Ja jeg har nogle byttere imellem, da jeg har været nød til at byde på flere trøjer, for at få en speciel imellem de andre…

Jeg sender lige en PB med info.. Jeg vil helst bytte med trøjer jeg ikke har, men det er ikke et must.

Det er selvfølgelig surt at der kommer endnu mere konkurrence end der er i forvejen.. Det presser nogle gange prisen op..!

Xander
      Bruger

OP 🙂

Xander
      Bruger

Op op 🙂

Moeller1980
      Bruger

Har en AGF trøje fra ca. midt80'erne til salg.

Tøjmærke: HUMMEL
      Sponsor: BIKUBEN
      Nummer: 7
      Logo: "AGF" ved venstre bryst.

Kan lægge billede ind hvis det har interesse? 🙂

Xander
      Bruger

Det har det bestemt,

Send billeder til 21 46 46 93 eller afa-midtjylland@hotmail.com

😉

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.