AGF trøjer købes.

Forside Fora AGF AGF trøjer købes.

Viser 49 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Hejsa drenge og piger.

Jeg går og samler ret så kraftigt på AGF trøjer, og vil gerne lige høre hvad i har liggende i overskud i skabet derhjemme.!!

Jo ældre desto sjovere.
      Tryk med navn og nummer er et plus.
      Størrelsen large er at foretrække, men ikke et must.!

🙂

nettohunden
      Bruger

Jeg har en du ville elske. 😉 En 95/96 model med Jørgensen på ryggen.

Meeen – den er ikke til salg.

Men kig lige dette billede. De ligger bare i skabet, så hvis du kan få fornøjelse ud af dem kan vi nok finde en pris.

http://imageshack.us/photo/my-images/194/imag0150i.jpg/

Dem der ligger med ryggen op er de eneste med nummer/navn.

Hvis der er nogle af dem du vil have bedre billeder af siger du til.

Replay
      Bruger

Den blåagtige "Viborgkiller" udebanetrøje, som vi ikke havde i lang tid. Alle AGF spillerne har signet den efter kampen. Størrelse Large.

Plus den "Celtic" agtige udebanetrøje. Strl XL.

BergMania
      Bruger

Nettohunden.. fed detalje med sengetøjet 😉

nettohunden
      Bruger

BergMania skrev:
      Nettohunden.. fed detalje med sengetøjet 😉

Hehe – så det først da jeg fik uploadet billedet. 😀 Men ja – det var da meget godt timet.

Kaad
      Bruger

@ Nettohunden
      Hvad er der foran på Nonbo trøjen?
      Og hvad str. er den + Ceres trøjen?

Lucio
      Bruger

Søren Andersen, 1992. Ikke til salg (og hvis den var, ville den koste ustyrligt mange penge)

Xander
      Bruger

Tak for svar indtil videre…

Jeg gider egentlig ikke høre om de trøjer i ikke gider af med 😉

Og bare send en PM omkring hvad i har. 🙂

slinfl
      Bruger

hej, har en her du evt kunne være interesseret i:

http://www.dba.dk/agf-troeje-asics-str-xl/id-79223492/

du må gerne kontakte mig udenom dba ved interesse

mvh nils

Beikes
      Bruger

Aage Rou 1960 trøje med det gamle logo.. (pris 5k)

zcml
      Bruger

Beikes skrev:
      Aage Rou 1960 trøje med det gamle logo.. (pris 5k)

5 kroner? 😉

Xander
      Bruger

Hehe.. Den der replica som man kan købe overalt i udlandet.?? Så hellere købe en ny i England til 300kr end blive snydt af en Dansker…

Hvis du havde en original trøje fra 60, så var den noget mere end 5000kr værd..

Xander
      Bruger

Ja det går jo egentlig godt… Der er mange gode tilbud, og har allerede fået lavet 2 handler, så der er bestemt gode trøjer imellem.

Bliv endelig ved med at tilbyde hvad i har til overs i skabet. 🙂

Jeg forsøger for så vidt muligt at dække hullerne i min samling af trøjer, sååe alt fra de nyere til de helt gamle kan være aktuelle…

Helst i Large, men hvis det er specielle udgaver er det ligegyldigt med størrelsen 😉

vieri
      Bruger

Den der bare havde en Håvard Flo trøje fra 95/96 sæsonen med autograf på … Tror den kunne sælges for nogle seriøse dollars idag 🙂 .

Zuve
      Bruger

@Xander, ligger du din trøje samling online, så man kan følge med i hvad du har?

Martin1309
      Bruger

Oprykkertrøje med bloddråben + Autografer fra 5 spillere, + Peter Sørensens autograf + Peter Graulund 11# på ryggen (originaltryk) i SMALL… Pris: 1200 kr. 😀
      (Har aldrig haft den på)

shazo
      Bruger

@ vieri har faktisk en trøje med Flo bag på og hans aotugraf på højreskulder;)

vieri
      Bruger

Du er et meget meget heldigt asen Shazo 🙂 .

Xander
      Bruger

Tja. Ang. med at lægge samlingen online, så er den det faktisk allerede i min egen facebook profil. Kun delt med mine 2 lillebrødre.

Meeen ligefrem at gøre den offentlig… Det kan være jeg gør det en dag 🙂

Der er der pt 35 trøjer. Mange er gengangere, da det jo næsten siger sig selv at 35 forskellige trøjer ville gøre samlingen sindssyg.

Det gode er… Mine 2 lillebrødre bruger Small og Medium, imens jeg er en Large 😀

Tak for buddet Martin, men jeg har selv blodtrøjen, og autografer kan jeg selv sætte på min hvis jeg gad. 😉

jj
      Bruger

Men du kunne jo skrive hvilke du har, måske bare af dem fra de sidste 15 år, så vi ikke behøver henvende os med "banale" trøjer.

Xander
      Bruger

Det er korrekt.

Men da det rent faktisk forholder sig sådan at mine brødre og jeg tilsammen prøver at få et eksemplar af så mange trøjer som muligt, så har jeg også min egen personlige samling at prøve at fuldende.. Og der mangler faktisk nogle af de nyere 😉

Der er altid lige en version med en sponsor eller noget der mangler her og der.

Desuden er trøjer med navn og nummer altid spændende, selvom man har trøjen i forvejen med en anden spiller.

jj
      Bruger

Ville du være interesseret i andet end AGF trøjer, jeg har en kamptrøje, som Mogens Krogh spillede i en gang i maj 96?

Edit: den lugter en del af tis, men kan vaskes. 🙂

Xander
      Bruger

Kun til rituel afbrænding.!! 😉

Jeg var inde og se en kamp i maj det år.. Det var ikke sjovt.!!

jj
      Bruger

Nix, den var ikke rar. Men på trods af myten var det ikke den kamp, hvor vi tabte mesterskabet, næste runde kom vi på første pladsen, og tabte det så runden efter igen. Men havde vi vundet kampen, havde vi også vundet mesterskabet. Håber det giver mening….

Xander
      Bruger

Jep jep… Satme en nederen tid dengang…

ATT roenlev. Jeg har sendt dig en PM'er… 😉

Xander
      Bruger

Vil lige takke for de sidste par dages tilbud…

Det er fedt at der ligger så mange trøjer i gemmerne som gerne vil skifte ejermand i stedet for at blive smidt ud af kæresten 😀

Så bliv endelig ved med at skrive hvad der er til overs.

kenni0710
      Bruger

Jeg har en spritny 2nd away trøje til salg str M til 400 aldrig brugt

Xander
      Bruger

Medmindre den er orange, så har jeg alle 2nd away trøjer uden tryk 🙂

Men tak for tilbudet!

Langejan
      Bruger

Jeg har en trøje med Ceres på brystet uden nummer fyldt med autografer på fronten.

Tror den er fra 97-98.

Størrelse XL. Den er aldrig blevet brugt.

Hvad vil du give for den?

Xander
      Bruger

Send en PB med billede, så finder vi ud af det..!

Langejan
      Bruger

Jeg har sendt dig en pb i forgårs. Har du modtaget den?

Xander
      Bruger

Jeg har modtaget den og svaret til dig 🙂

Bliv endelig ved med at sende billeder af trøjer der er til overs…

Er lidt overrasket over hvad der ligger og gemmer sig rundt omkring. Der har været nogle rigtigt fine og sjove trøjer rundt omkring… De fleste i Aarhus området, men KBH, Hammel og Silkeborg har også været leveringsdygtige i fine udgaver.

Tror jeg laver et galleri på nettet når jeg rammer 50 trøjer 🙂

Martin1309
      Bruger

Hvad er du ved at være oppe på :-)?

Xander
      Bruger

Jamen mine brødre og jeg har vist 43 stykker til sammen… Tror jeg ligger på omkring 25 selv..

Og det er vel og mærket trøjer jeg selv kan passe og gå i hvis jeg har lysten 🙂 Og tager på når jeg skal på stadion!

Såe bare kom an med f.eks den sorte og lyseblå hummel udebane fra start halvfemserne, den orange fra 2010 eller de ældre udebane fra 95-96-97 i rød eller blå.! Sågar den hvide fra 08-09 mangler jeg..

Der er huller her og der 🙂 Både for mit vedkommende og mine brødres. Såe alt i str. S, M og L samt specielle trøjer i alle slags størrelser har interesse.

Xander
      Bruger

Synes tilbuddene stoppede…

Har vi allerede tømt lagrene.?? 🙂

DeSeanJPE
      Bruger

Undskyld X. Jeg låner lige tråden 🙂

Hej Drenge.!

Er der nogle af jer der har en Tobias Grahn trøje i vil af med, til en retfærdig pris, kunne jeg godt være interesseret.

Vi har, i min nuværende fodboldklub, et TG-Index hvor man bliver bedømt udfra ens formåen angående primadonna opførelse. Derfor leder vi lidt efter en trøje der kan gå som vandrer-pokal fra kamp til kamp( det må derfor gerne være en x-large) – ellers måske en trøje fra hans tid vi så selv kan smide trykket på.

Håber i har noget til mig.

Med venlig hilsen

DeSeanJPE

Xander
      Bruger

Det er okay.. Jeg har ikke selv sådanne en trøje, men de findes da derude. 🙂

Vil stadig gerne høre om hvad i har liggende rundt omkring. 🙂 Det nærmer sig størrelses-mæssigt at jeg smider et galleri op af trøjerne 🙂

tmj-allstar
      Bruger

@Xander:
      Hvis du mangler den orange trøje, kan jeg måske give dig et tip- da jeg var forbi oprydningssalget lå de inde med en ok stak trøjer i str. XL. Så tag og hør dem om de ikke har en tilbage måske – den stod til 300 kr. 🙂

Xander
      Bruger

Altså har været nede og høre ang. restlager af ældre trøjer.. Fik svaret at de intet havde.!?

Tjaller
      Bruger

Hej Xander.
      Jeg tror jeg kan være leveringsdygtig i en 20 stk's trøjer, som bare ligger bagerst i skabet. Skal nok finde mere information, men kan godt garantere at der ligger nogle fede trøjer gemt.
      Sender en PM når trøjerne er fotograferet 😉

Xander
      Bruger

Lyder fedt… Det vil jeg glæde mig til 🙂 Han sendt dig en PM.

tmj-allstar
      Bruger

@Xander, nu ved jeg ikke om du prøvede før eller efter oprydningssalget – men jeg var dernede fredag den 13. januar, og jeg købte selv den orange, som jeg også manglede… Og der var der stadig en pæn portion tilbage. Så det kan jo være de har fundet noget i gemmeren som de kunne sætte på udsalg, som de ikke kendte til – jeg var hvert fald heldig – i øvrigt havde de også et par af de lidt ældre grøn/grå limited edition trøjer 🙂

Xander
      Bruger

De er nogle bæster… Har spurgt hver gang jeg har været i shoppen.. hver gang har svaret været at de ikke har gamle trøjer liggende…

Mon de ikke gider sælge dem.??

Xander
      Bruger

Efter lidt dødvande har jeg sku købt 3 stk idag 🙂

Det kører bare derudaf 🙂

Beikes
      Bruger

Jeg skal et smut til New York i weekenden, og der ligger denne her secondhand butik for casual- og sportswear, som også har et hav af obskure europæiske fodboldtrøjer, og jeg håber at kunne finde noget guld. Hvis der er nogle specielle ønsker, vil jeg gerne kigge efter det.

Xander
      Bruger

Jamen du køber da bare alle deres GF-trøjer 🙂 Så finder vi ud af det når du kommer hjem.. 😀

Beikes
      Bruger

Xander skrev:
      Jamen du køber da bare alle deres GF-trøjer 🙂 Så finder vi ud af det når du kommer hjem.. 😀

Ok…bare en aaanelse mere specifikt :/ Jeg rejser kun med håndbagage og det ville se flot ud at jeg kom rendende med sorte sække fyldt med trøjer og blev forvekslet med en hjemløs 😀

Xander
      Bruger

Haha.. Hvis der er mere end en bærepose, så book en container 😀

Xander
      Bruger

Det har været en god uge 🙂 Ny-erhvervet 6 trøjer, som jeg ikke havde før.!! Og der var VIRKELIG guld imellem..

En 1992'er med OK sponsor 🙂

Xander
      Bruger

Op igen 🙂

Der må stadig være nogle derude der mangler lidt håndører 😉

Viser 49 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.