AGF-trøje til salg

Forside Fora Off-Topic AGF-trøje til salg

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      nettohunden
      Bruger

Hey drenge og piger

Jeg var så heldig at vinde den lilla udebanetrøje i "3-på-stribe"-quizzen mellem jul og nytår. Da jeg ikke kan passe trøjen, som er en large, og ikke vil ha den i ramme og op på væggen, vil jeg nu forsøge at sælge den. Tænker at der ikke er nogen grund til at den ligger og samler støv i en skuffe hos mig, så er der nok andre der kunne have bedre brug af den.

Kan sige om trøjen at den aldrig er brugt, den har Arnason og nummer 8 på ryggen. Tror endda det er en trøje som Arnason har spillet i – hvilket jeg dog ikke er sikker på. Derudover har hele holdet skrevet autografer foran. Sponsoren er ikke ceres, men faxe-kondi, dog ikke det store farvestrålende logo. Der står bare Faxe-Kondi med guldskrift hen over maven. Har desværre ikke mulighed for at linke til et billede – men på nedenstående side kan den ses, og som sagt er den helt ny og ALDRIG brugt.

http://www.aarhusfanshop.dk står trøjen til 500 kr plus 150 kr for nummer og navn. Så synes budgivningen skal starte ved 650 kr. Sætter en deadline der hedder kl 22 onsdag d. 14. januar. Højeste bud til den tid køber trøjen – hvis det selvfølgelig er på minimum 650 kr.

For ikke at tråden skal blive alt for fyldt med tal, kan I sende budene til mig i en PB. Så vil jeg så vidt muligt holdetråden opdateret med højeste bud.

Mvh. Simon

Andre Jensen
      Bruger

nettohunden skrev:
      Tror endda det er en trøje som Arnason har spillet i – .

nettohunden skrev:
      og som sagt er den helt ny og ALDRIG brugt

Hehe, måske en anelse selvmodsigende.

Skal ikke blande mig i dit salg, men tror du får svært ved at sælge den for 650 kr. når man, som du selv skriver, kan få den til sammen pris i AGF-shoppen.
      Der er jo ikke noget specielt ved den, som f.eks. Ove Ps trøje fra afskedskampen, som også blev sat til salg herinde.

Kaad
      Bruger

Der er da autografer på, det får du jo ikke i AGF-shoppen, så lidt specielt er der da ved den.. og så er den Lilla og str. L og den kan man vidst ikke få i shoppen mere.. 😉

Jeg kan da godt forstå, at du gerne vil have en god pris for dem, men er du villig til at se på andre bud end de 650 kr, så vil jeg gerne komme med et

nettohunden
      Bruger

@fluesvamp homse

Regner bestemt med at få minimum et bud på mindst 650 kr. Men hvis ikke skal jeg da nok huske dig…;)

nettohunden
      Bruger

Andre Jensen skrev:

nettohunden skrev:

nettohunden skrev:

Hehe – du har ret. 😛 Jeg mente selvfølgelig at JEG aldrig har haft den på. Skal ikk kunne sige om Kari har, men hvorfor skulle jeg ellers ikk være tilbudt at vælge størrelse?

Fanoe
      Bruger

nettohunden skrev:

Andre Jensen skrev:

nettohunden skrev:

nettohunden skrev:

Hehe – du har ret. 😛 Jeg mente selvfølgelig at JEG aldrig har haft den på. Skal ikk kunne sige om Kari har, men hvorfor skulle jeg ellers ikk være tilbudt at vælge størrelse?

Så er der vist et job til alle jer google eksperter…. find ud af om Kari bruger størrelse L i T-Shirt.

carpe_diem82
      Bruger

Jeg ville være klar med et bud, hvis det ikke var, fordi min kæreste lige havde skaffet mig den lilla bluse i medium, selvom den var totalt udsolgt 😀

Synes 650kr er et meget fair udgangspunkt, da det er salgsprisen på en bluse, der ikke kan købes mere. At det så er en orginal spillerbluse, og hele holdet har skrevet på den, burde kun trække op i pris

Fanoe
      Bruger

carpe_diem82 skrev:
      Jeg ville være klar med et bud, hvis det ikke var, fordi min kæreste lige havde skaffet mig den lilla bluse i medium, selvom den var totalt udsolgt 😀

Synes 650kr er et meget fair udgangspunkt, da det er salgsprisen på en bluse, der ikke kan købes mere. At det så er en orginal spillerbluse, og hele holdet har skrevet på den, burde kun trække op i pris

Enig. Der burde nu lægges lidt ekstra tid til, så folk kan skrive det rigtige antal nuller på checken

Andre Jensen
      Bruger

carpe_diem82 skrev:

Jeg plejer at smide mit tøj til vask, hvis der er nogle som har tegnet på det 😉

nettohunden
      Bruger

Kan fortælle at der endnu ikke er budt på trøjen. Men mon ikk der tikker et par bud ind nu hvor folk får fri fra job og skole…;)

Kaad
      Bruger

Vil du have vi skal byde her eller på pm nettohunden??

@Andre Jensen – det er god humor det der haha [lol]

nettohunden
      Bruger

Kaad skrev:
      Vil du have vi skal byde her eller på pm nettohunden??

Som skrevet i første indlæg synes jeg det ville være smartest hvis i byder i en privat besked, da der ellers bare vil komme for mange indlæg kun bestående af et tal. Er på arbejde indtil kl 21, men skal prøve at holde tråden opdateret med bud, hvis der da ellers kommer nogen…;)

Tveen
      Bruger

Hvad med at lave en auktion på qxl? Det er lidt nemmere at administrere for dig.

nettohunden
      Bruger

Skal nok kunne administrere det her. Der er nu budt 650 kr. Der går nok et par timer før der kommer update igen…

Kaad
      Bruger

OG hvad er deadline på bud??

andreas13
      Bruger

kl 22. som han skrev tidliger[lol]:D;)

Damme
      Bruger

Kaad skrev:

Har du overhovedet læst første indlæg? [shock]

nettohunden
      Bruger

Buddet er trukket tilbage, så pt er der ingen bud…

nettohunden
      Bruger

Så er der budt 650…

Kaad
      Bruger

Damme skrev:

Kaad skrev:

Har du overhovedet læst første indlæg? [shock]

Ja, men åbenbart ikke godt nok 😉

nettohunden
      Bruger

Det er ved at være sidste udkald. Hvis ikk der er højere bud end 650 når klokken slår 22, sælges trøjen til brugeren "thor f"…

nettohunden
      Bruger

Budgivningen er slut. Tak for interessen…

Fanoe
      Bruger

650kr for en lilla trøje med sved og tush… det er da ganske billigt.

nettohunden
      Bruger

@Fanoe

Ja det synes jeg osse. Havde regnet med lidt flere bud må jeg indrømme. Men hva – nu er der en der blir glad for den…

jacob_d
      Bruger

[shock][shock][shock]

m selmer
      Bruger

[shock][shock][shock] dælme et godt køb af ham der så købte den havde dælme også gerne giver 650 kr for den og da nok også mere

Andre Jensen
      Bruger

Hvordan kan i mene at det er et godt køb, når man lige har kunnet købe trøjen i butikkerne til samme pris?
      Det er jo ingen traditioner eller personligt præg ved trøjen ud over nogle autografer, som jo ikke øger værdien af den.

Hvis han havde ventet 5-10 år med at sælge trøjen kunne den nok være solgt til en meget bedre pris, når en eller anden fanatisk trøjesamler gerne vil have den.

Sch
      Bruger

Ville ellers gerne ha' givet 700! 😉

nettohunden
      Bruger

Så skulle I sgu da lige ha været online den dag. Fy skamme…;)

Viser 29 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?