AGF tatoo

Forside Fora Off-Topic AGF tatoo

Viser 77 svartråde
  • Forfatter
      Skakke
      Bruger

Hey Joe's.

Nogle der ved, hvem der render rundt med denne mega fede tatovering?

http://www.lindb3rg.dk/galleri/displayimage.php?pid=1923&fullsize=1

En kammerat og jeg skal ud og have en nemlig, og vi vil gerne have noget i samme stil, dog ikke helt det samme. Vi vil selvfølgelig ikke kopiere.

-eLGen-
      Bruger

Ja, jeg ved hvem det er… Han hedder Jimmi hvis det hjælper dig… 😉

For at starte lidt debat og respons vil jeg da opfordre folk til at smide nogle billeder op af deres agf tusser, både de 'almindelig' logo tusser – men også de lidt vildere og mere særprægede af slagsen… Kom nu, vi ved I har dem…

Jeg så i Barcelona at man kunne få lavet en tush hvor det ligner ens hud er flået op midt på brystet, altså ind til ens hjerte – og i stedet for et hjerte så er det så et Barce logo.. den kunnevære fee med GF 🙂

Tænk hvis en tatovær herhjemme gjorde som i Sydamerika for et lille stykke tid siden; lavede en lad os sige mindre pervers tegning i stedet for klublogoet, fordi han selv var fan af rivalerne… Eller endnu værre – tænk hvis han lavede et Brøndby logo!!! Eller en blå hest 😮

Men det er godt nok en fed tatoveing den på billedet. Jeg må ikke få en for fruen – og ja, jeg er meget under tøflen. Men en skønne dag….

den er fanme sygt fed den han har der..

min den er bare helt ens farvet og sidder på skulder bladet..

Skakke
      Bruger

Hey igen..

Jeg er nu ved at få designet min AGF-tus. Derfor skal jeg lige høre jer af:

Teksten "Sudare pro communi causa" som skulle stå et sted ved AGF's klubhus, så vidt jeg har hørt, betyder "Svede for samme sag / Arbejde for samme sag" right?

Jeg overvejer nemlig at få det med i min tus, sammen med AGF-logoet i gotisk. Så skal jeg gerne vide, om det er stavet korrekt. Jeg har ikke rigtig gået til latin. 🙂

Desuden bor jeg i det mørke synderjylland fortiden, så det er lidt svært at smutte forbi fredensvang 😀

17almighty
      Bruger

Skakke… Udfra latin betyder Sudare "Svede" eller "Være våd"… Man må gå udfra, at det er "Svede", der gælder her:)

binzers
      Bruger

nogen der ved hvilke AGF-tatoos der passer bedst til overarmen, til ryggen osv? Har stadig ikke råd, men det ku være godt at have nogle gode idéer til den, forinden…

Lylle
      Bruger

fuck den er alvorlig den tatoo der ! ..

skal da helt sikkert have en tatoo en dag, men om den skal være så stor og sidde så centralt ved jeg ikke 😉

binzers
      Bruger

TH skrev:
      Der har tidligere været tråde om emnet og der så jeg også billedet af den der!!!!! Og DET er en tus…..
      Min bette fesne streg på armen kan på ingen måde sammelignes med dette mesterværk af AGF tatoo
      (Jeg har bare AGF i mørkt grøn sat på den ene overarm med ca 2 cm gotiske bogstaver men har da planlagt den næste GF streg…..og den er ind til videre lidt hemmlig nemlig!!)

ved det godt… Det var mig der startede den anden tråd om emnet, men nu fandt jeg den her tråd først, så skrev det bare her…

tror jeg venter et par år med at få min tatovering, til jeg er lidt mere voksen til at beslutte det, da det jo er en temmelig stor beslutning, når den skal sidde der resten af livet… Men tror helt sikker jeg skal have én, og det bliver nok på overarmen

HB
      Bruger

@binzers
      Hvis man venter kommer der bare et kvindemenneske og sætter sig imod. Skynd dig ned til Mjølner tattoo og se deres udvalg.
      Min kone blev stik tosset da jeg nævnte at jeg ville have det gamle logo på venstre skulder. Nu har hun vænnet sig til den, men hun vil aldrig komme til at syntes den er pæn.:p
      Mit råd vil være at man får sin første tusch et sted hvor en t-shirt eller skjorte kan dække den.
      Uanset hvordan man vender og drejer det vil en tatovering altid vække følelser hos andre mennesker specielt ved en samtale eller en forhandling. Men hvad man ikke ser har man ikke ondt af;)

binzers
      Bruger

HB skrev:

@binzers

Hvis man venter kommer der bare et kvindemenneske og sætter sig imod. Skynd dig ned til Mjølner tattoo og se deres udvalg.
      Min kone blev stik tosset da jeg nævnte at jeg ville have det gamle logo på venstre skulder. Nu har hun vænnet sig til den, men hun vil aldrig komme til at syntes den er pæn.:p
      Mit råd vil være at man får sin første tusch et sted hvor en t-shirt eller skjorte kan dække den.
      Uanset hvordan man vender og drejer det vil en tatovering altid vække følelser hos andre mennesker specielt ved en samtale eller en forhandling. Men hvad man ikke ser har man ikke ondt af;)

hahahahahaha… Kan så berolige dig med at jeg ALDRIG vil finde mig en dame der vil prøve at lave om på mig og de vigtigste ting i en mands liv… Hvis ens kæreste ikke kan acceptere én for den man er, så er det ud af døren, så ka hun sku finde sig en anden… Jeg vil sku aldrig lade mig træde på, på den måde og lade damen bestemme hvad jeg skal og ikke skal, nej tak du, tøffelhelte er der nok af 😉 (alt for mange efterhånden), så jeg regner nu alligevel med at vente et par år med at få lavet den GF-tatoo, men det bliver nok i Mjølner Tatoo som du siger, har kun hørt gode ting om det sted.

Derudover, kan jeg fortælle dig at jeg i forvejen havde besluttet at få den lavet så langt op af overarmen at man ikke kunne se den med kortærmet t-shirt/skjorte på, netop fordi der hersker fordomme omkring det med tatoveringer… Enten er man en frådende øldrikkende fodboldhalvhjerne eller også er man en voldelig trucker type, hvis man har "den slags", sådan er småborgerlighedens Danmark desværre skruet sammen, så jeg har taget højde for folks forindtagede holdninger om tatoveringer

HB
      Bruger

@Binzer Du er mand efter mit hjerte, sådan som dig har jeg altid drømt om at være.:D

binzers
      Bruger

HB skrev:
      @Binzer Du er mand efter mit hjerte, sådan som dig har jeg altid drømt om at være.:D

tak, mange tak, den havde jeg godt nok ikke regnet med… *rødmer* hehe…

Skakke
      Bruger

Haha… Der rigtig gået mandekærlighed i den her?! [think]

Jeg går bare og venter på, at det bliver d. 22/01/2008. Så skal jeg sgu have min tus. :k

HvidIhjertet
      Bruger

Er der nogen der har en ide om hvad sådan en tus koster som ham Jimmi har fået ? 🙂

Alt efter hvor du får den lavet.. Men et bud vil være omkring de 3000, men gå ind i nogle af dem der findes inde i Aarhus og spørg, evt print billedet ud og vis det til dem… så kan du få et meget mere præcist prisleje…

binzers
      Bruger

Skakke skrev:
      Haha… Der rigtig gået mandekærlighed i den her?! [think]

Jeg går bare og venter på, at det bliver d. 22/01/2008. Så skal jeg sgu have min tus. :k

hehe, nah, var bare lidt uventet… 😉

RasmusT
      Admin

Nogen der har erfaringer med tatovører i Århus, og evt kan anbefale en?

Andre Jensen
      Bruger

Money-Thomsen skrev:
      Nogen der har erfaringer med tatovører i Århus, og evt kan anbefale en?

Jeg har ingen personlig erfaring, men alle taler godt om Mjølner Tatovering i Mejlgade.
      http://www.mjolnertattoo.dk

Det er det eneste sted jeg jeg ville overveje i Århus, hvis jeg skulle have lavet.
      Er dog også kræsen 😉

Som Andre Jensen siger, så skulle Mjølner være ganske glimrende… de har virkelig meget erfaring der oppe.
      Men jeg vil personligt selv anbefale Madam Blue nede ved Europaplads… skråt overfor Train :p

Skakke
      Bruger

Steffen Mouritsen skrev:
      Som Andre Jensen siger, så skulle Mjølner være ganske glimrende… de har virkelig meget erfaring der oppe.
      Men jeg vil personligt selv anbefale Madam Blue nede ved Europaplads… skråt overfor Train :p

Også hos Madam Blue jeg skal have lavet min AGF-tus

Skakke
      Bruger

Sååååh.

Nu er der 14 dage til at de 3 kære bogstaver står på min overarm. Plus Sudare pro communi causa nedenunder 😀

Jeg glæder mig helt vildt… Andre der står og skal have lavet en snart?

stemning
      Bruger

Har fået lavet min gf tus ved madam blue men vil klart anbefale århus tatoo i jægergårds gade hvor jeg fandt meget bedre service og fik meget mere for pengene ved min tus nr 2

Skakke
      Bruger

stemning skrev:
      Har fået lavet min gf tus ved madam blue men vil klart anbefale århus tatoo i jægergårds gade hvor jeg fandt meget bedre service og fik meget mere for pengene ved min tus nr 2

Tja… Jeg har nu fået god service hos Madam Blue, synes jeg selv. Kan jeg ikke få lov til at se et billede af din AGF-tus?

jeg har fået lavet min AGF tatto ved Madam Blue hende kan jeg klart anbefale..

min mor fik sin AGF tatto ved aarhus tattto og den blev ikk særlig pæn..

Skakke
      Bruger

kan vi ikke få nogle billeder? 😀

Er der ikke et andet link til den tus, kan ikke se det link af en eller anden grund

Lars Elstrup
      Bruger

Hmm..

"Være våd for samme sag".. Det er vidst noget gris..;)

Skakke
      Bruger

Lars Elstrup skrev:
      Hmm..

"Svede for samme sag" — Det skulle jeg gerne mene, at det betyder 🙂

Damme
      Bruger

Skakke skrev:

Lars Elstrup skrev:
      Hmm..

Mene? Med noget så stort som en tus, bør man nok være 100% sikker i sin sag, medmindre man virkelig er gambler. 😉

Billeder!!!!!!!!!!!

Man kan ikke mere bruge linket??

Beikes
      Bruger

Krog Pedersen skrev:
      Eller en blå hest 😮

Så tror jeg godt jeg kunne slå ihjel!

Beikes
      Bruger

Når det bare er logo der skal laves, betyder det ikke det store hvor/hvem der laver den – det er ikke svært overhovedet. Skal man derimod ha' lavet noget specielt, stort eller avanceret, vil jeg anbefale enten Århus Tattoo eller Mjølner. ÅT er lidt dyrere, men det er bestemt givet godt ud. Tattoo Jim og Madam Blue er ren profit – hurtig ind, hurtig ud, men som sagt, hvis det er småting har det ingen betydning.

Beikes
      Bruger

binzers skrev:

HB skrev:

@binzers

.. sådan er småborgerlighedens Danmark desværre skruet sammen, så jeg har taget højde for folks forindtagede holdninger om tatoveringer

Og så er der os der ikke kunne være mere ligeglad med hvad andre tænker..

PS. Og hvad satan er I for nogle tøffelhelte? 😀 Jeg kunne godt nok ikke leve med en kvinde der skulle bestemme sådan noget [shock]

Skakke
      Bruger

Damme skrev:

Skakke skrev:

Lars Elstrup skrev:
      Hmm..

Mene? Med noget så stort som en tus, bør man nok være 100% sikker i sin sag, medmindre man virkelig er gambler. 😉

Sudare kan betyde både "Være våd" og "Svede" på latin. I dette tilfælde er det Svede 🙂

jelle
      Bruger

Beikes skrev:
      PS. Og hvad satan er I for nogle tøffelhelte? Jeg kunne godt nok ikke leve med en kvinde der skulle bestemme sådan noget

Enig med Beikes.
      Jeg fik selv lavet min AGF tatovering i fredags, og damen var heller ikke alt for tilfreds med det, men nu synes hun at den er meget pæn.
      Jeg fik lavet AGF skriften fra logoet mellem skulderbladene (forsøger lige at smide et par billeder ind lidt senere i dag) hos Madame Blue tattoo, og jeg er meget tilfreds med resultatet! 😀
      Men det var osse min første tatovering, så ved ikke noget om hvor god hun er til store og mere detaljerede tatoveringer.

CasperT
      Bruger

Er enig med stemning, den i jaegergaardsgade er ret god. Dog vil jeg lige paapege, at jeg lige har faaet lavet en ny, som gaar fra haandleddet og hele vejen op ad armen og ned paa brystkassen. Den kostede kun ca. 5500 kroner, men det var saa ogsaa her i Shanghai, hehe. Men det er jo lige foer det kan loebe rundt at koebe en flybillet og komme herover og faa lavet jeres tusser 😉

Alle er velkomne, men husk karrysild…

Ja det kan fandme hurtigt blive dyrt. Man kommer vist ikke meget længere end en skulder/overarm for 5500 i dk 😀

-eLGen-
      Bruger

CasperT skrev:
      Er enig med stemning, den i jaegergaardsgade er ret god. Dog vil jeg lige paapege, at jeg lige har faaet lavet en ny, som gaar fra haandleddet og hele vejen op ad armen og ned paa brystkassen. Den kostede kun ca. 5500 kroner, men det var saa ogsaa her i Shanghai, hehe. Men det er jo lige foer det kan loebe rundt at koebe en flybillet og komme herover og faa lavet jeres tusser 😉

Alle er velkomne, men husk karrysild…

Picture – or it didn't happen!

Skakke
      Bruger

Så fik jeg lavet min tatovering. Der er billeder her: http://www.skakke.net/thumbnails.php?album=40

B)

-eLGen-
      Bruger

Skakke skrev:
      Så fik jeg lavet min tatovering. Der er billeder her: http://www.skakke.net/thumbnails.php?album=40

B)

Nice – og fed chrome effekt !

Kass2k
      Bruger

Sejt lavet…godt valg!

Lylle
      Bruger

tillykke med den 😉

Prinz
      Bruger

Kunne være lidt cool hvis folk kunne tage et billed af deres Tatoo og uploade til denne debat sammen med hjemmeside eller adress på hvor man har fået den lavet.

På denne måde kunne alle os der endnu ikke har magtet at få lavet tussen se hvordan den ser ud og overveje om man ville benytte adressen eller hjemmesiden til at få lavet den.

Ved godt at det er lidt uncool at kopiere andres tusser – men jeg vil græde så meget snot, hvis man tager til en ukendt tussefar for at få lavet sit livs tusse og så han skriver BIF……. eller den er tude grim.

SÅ upload billed af tussen (AGF selvfølgelig) samt link hvor du har fået den lavet.

Skakke
      Bruger

Prinz skrev:
      Kunne være lidt cool hvis folk kunne tage et billed af deres Tatoo og uploade til denne debat sammen med hjemmeside eller adress på hvor man har fået den lavet.

På denne måde kunne alle os der endnu ikke har magtet at få lavet tussen se hvordan den ser ud og overveje om man ville benytte adressen eller hjemmesiden til at få lavet den.

Ved godt at det er lidt uncool at kopiere andres tusser – men jeg vil græde så meget snot, hvis man tager til en ukendt tussefar for at få lavet sit livs tusse og så han skriver BIF……. eller den er tude grim.

SÅ upload billed af tussen (AGF selvfølgelig) samt link hvor du har fået den lavet.

Jeg kan sagtens lave et album på mit galleri (www.skakke.net) med folks AGF-tusser. I kan bare maile billeder til mig: jakob.skakke@gmail.com

Så kan jeg evt. lave et lille note om, hvor personen har fået den lavet osv.

Min er lavet hos Madam Blue Tattoo

Prinz
      Bruger

Skakke skrev:

Prinz skrev:

Jeg kan sagtens lave et album på mit galleri (www.skakke.net) med folks AGF-tusser. I kan bare maile billeder til mig: jakob.skakke@gmail.com

Så kan jeg evt. lave et lille note om, hvor personen har fået den lavet osv.

Min er lavet hos Madam Blue Tattoo

BP sendt til dig

Prinz
      Bruger

ups. PB sendt til dig

dirty
      Bruger

spørgsmål til skakke:

hvad betyder det der står under agf [think]

nr27
      Bruger

@dirty:

"Sudare pro communi causa" betyder "svede for samme sag" eller "være våd for samme sag" – nok nærmere detførste end det sidste 🙂

Lylle
      Bruger

spørgsmål til skakke:

hvad betyder det der står under agf

det skal en ægte gf-fan altså vide 😉

Kan man ikke oprette en bruger på den side der bliver linket til?

Hornbek
      Bruger

Har også overvejet at få en tus..

skal bare ha bestemt mig for, hvor den skal sidde og hvor stor den skal være 🙂

Jeg skal helt sikkert også have lavet en gf-tattoo.
      Overvejer at få noget med de gotiske bogstaver og så 1880. tallene skal være i samme stil som dem øverst på denne side;
      http://www.lindb3rg.dk/viewpage.php?page_id=1
      Er der nogen der ved hvilken skrift der er brugt?

HB
      Bruger

Jeg har fået lavet Århus masken på højre arm fra skulder til albue. Nu sparer jeg sammen til at få rammet det gamle logo ind på venstre arm.
      Til dem der ikke forstod humoren i mit svar til binzer tough luck.
      Jeg er en tøffelhelt med stort T, jeg forstår godt at jeg ikke kan deltage i alle udebane kampene, at tre til fire fadbamser er nok også selvom man tager fanbussen. Det er heller ikke nødvendigt at få alle nye trøjer hver gang der kommer en ny.
      JOOOH mit liv som "Basil" er ikke altid nemt snøft

hey er der nogen som ved hvor jeg kan skaffe et billede af jens g tattoo altså det kors han har på armen?

Kan klart anbefale Århus Tatoo Center i Jægergårdsgade. Har selv fået smurt godt med farve på huden der, dog ikke nogen AGF-tatoveringer. Skal jeg have en AGF-tatovering, skal det være et motiv, som jeg er 100 % sikker på, at ingen andre har. Jeg fatter ikke dem, der har fået tatoveret en playboy-bunny eller lignende.

Et fedt motiv kunne være en nogle AGF-spillere, som glade og jublende løftede en pokal, mens man fornemmede et AGF-logo i baggrunden med skygger… :k

I er velkommen til at tage ideen, for der er ikke mere plads på min ryg! 😀

Fanoe
      Bruger

Er helt enig det er lamt at få noget alle andre render rundt med. Det skal være noget personligt…

Lige med undtagelse af en klub tatoo, der syntes jeg godt man kan køre afsted med et logo da det jo symboliserer et sammenhold.

Twisty
      Bruger

Jeg har også en AGF tatoo, men den skal jeg have dækket nu….. ikke fordi jeg ikke holder med AGF mere, men nok mere fordi jeg ikke er 18 år gammel mere…….. og det ser altså ikke særlig fedt ud.

andreas13
      Bruger

skal have et stort GF logo på ryggen:p:p:p:p

-eLGen-
      Bruger

andreas13 skrev:
      skal have et stort GF logo på ryggen:p:p:p:p

Så skal der gnaskes en del tyggegummi hva ?

andreas13
      Bruger

ja det skal der sku[lol][lol]

Haha er flad af grin -eLGen- HAHA:D:D:k

Lylle
      Bruger

Så skal der gnaskes en del tyggegummi hva ?

haha, den sad satme lige til højrebenet..

@ andreas13

tag til sunny beach til sommer .. der er de ligeglade med hvor gammel du er .. og husk nu at fortælle hvordan dine forældre tog det 😉

andreas13
      Bruger

:D:D:D

T-SPOON
      Bruger

Jeg går selv med tankerne om en GF tattoo, men jeg vil have en ingen andre her. Mit eget design.

Hvordan har i andre fået lavet jeres?? Sidder i bare og nørder lidt på paint, eller tegner I i hånden??

http://www.skakke.net/displayimage.php?album=40&pos=12

Det her ser rigtig fedt ud. AGF i gotisk, med lidt fyld.

Skal være lidt alá det

abv
      Bruger

gå ned til en tatovør, og få ham til at lave nogen forslag. De har en bedre ide om hvad der virker forskellige steder på kroppen. Alt der er fedt på et stykke papir er absolut ikke fedt på en skulder.

T-SPOON
      Bruger

Okay tak for svaret. Troede egentlig ikke de gad spilde tid på at lave forslag for kunderne, men kun godt:k

Er det endelig ikke noget med at man kan få lavet en tatoo der kun sidder i 3 år??

det kunne man jo så og så se om det noget man vil resten af livet..

abv
      Bruger

du kan få nogle der kun holder en vask, så kan man se om man gider have den i 3 år!!!!

hvid2
      Bruger

Det er vidst ikke helt forkert at man kan få tusser der kun holder x-antal år. tror nok det er 5 år. men er ikke helt sikker.[think]

Kender en der havde "Søren P er Gud" i flammeskrift ned langs højre arm. Han bad lægerne om en amputation, da SP skiftede til RendOs, men de mente ikke, det var lovligt… Sgu' godt han ikke fik lavet den på røven 😉

Josef Olesen
      Bruger

@abv
      Jo det du taler om er Henna tatooveringer og de suger max røv – Det var meget in for nogen år tilbage, mange piger der fik dem og bestemt ikke anbefalelsesværdigt, fordi det kan godt være tatoo'en holder i 3 år men den begynder at blegne LANG tid før det.

abv
      Bruger

@Josef olsen
      Keep playing GF taler om hennatattoo, dem jeg taler om findes i tyggegummi-pakker.[lol]

Josef Olesen
      Bruger

@abv
      Arrh – så glem alt hvad jeg skrev 😛

kroprins
      Bruger

:o[shock][shock]

GraulundforPresident skrev:
      Kender en der havde "Søren P er Gud" i flammeskrift ned langs højre arm. Han bad lægerne om en amputation, da SP skiftede til RendOs, men de mente ikke, det var lovligt… Sgu' godt han ikke fik lavet den på røven 😉

[lol]

Har selv en ven, som fik tatoveret Ceres-logoet i nakken. Næppe den kløgtigste ide nogensinde…

Viser 77 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?