AGF-spillernes mentalitet

Forside Fora AGF AGF-spillernes mentalitet

Viser 12 svartråde
  • Forfatter

Hej derude.

Som der i mange år er blevet snakket om, handler nederlagene til de lavere rangerede hold om spillernes mentalitet.

Det her kommer selvfølgelig som frustration efter et nederlag; men jeg er sinsdsygt rasende efter et kæmpe nederlag, i en kamp som vi skal vinde, møder AGF-spillerne på MC-D. Min gennerelle holdning er at de skal spise sundt, men okay en gang skader ikke. Men efter et fucking 5-0 nederlag er det da helt til grin at de skal få lagkage for ingenting eller det der er værre.
      En gang til synes jeg styrelsen af kluben er helt til grin, for vi husker jo alle historien med agf-spillerne der "fejrede" nederlaget til AaB, hvor de fik bøder. Måske en lidt anden sag, men det er da at sende slørede signaler til spillerne, eller hvad?

Er jeg den eneste der mener at det er helt forkert?

Thimes
      Bruger

Hvad rager det os at spillerne var på Mc D efter kampen igår. Det er sgu da hujende ligegyldigt.
      Og med hensyn til spillernes indstilling til nederlag, så kan jeg godt garantere at de ikke er ligeglade. Det er trods alt deres levebrød, og der er da ingen som spiller 1 Div uden at have ambitioner om ligaen, bedre lønninger og større kampe.
      Syntes det er krakilsk at gå op i hvad spillerne laver efter en kamp, så længe de ikke løber stive rundt i byen og blamerer klubben, og jeg syntes det er naivt at tro at spillerne er ligeglade og glemmer det hele over en Happy Meal og en frugtpose…

Hvad det rager os? Man tager vel stilling til alting og havde du været med i bussen, og havde mødt dem, havde du nok også taget lidt mere negativ stilling til det. Det var da noget andet hvis de havde fået en god steg når de kommer hjem, men mc d er trods alt et sted hvor andre folk kommer. Det er da direkte til grin at vise sig efter sådan en skandale

Thimes
      Bruger

Der var nok ikke flere pladser i Mc D's VIP loge kun for kendisser, hvor de ikke behøver mænge sig med pøblen og andre som taler grimt om dem hvis de blive set på Mc D.

shazo
      Bruger

AGF-spillernes mentalitet <—- Jeg tror de han den! tror bare ikke de har kviliteten til det!;):k:k

Asger
      Bruger

Et eller andet psykisk må der være galt – man taber ikke 5-0 til Herfølge blot på manglende evner.

Forsvaret er spejlblankt – det er det jeg ser som det største problem.
      Ole Budtz er jo ikke god nok – han er alt for overvurderet, Thomas Hansen fejler gang på gang – der skal ske noget drastisk i vinterpausen hvis vi skal rykke op.
      Der skal altså KLASSESPILLERE til, selvom det nok bliver svært.
      Og så en ny keeper – det nytter ikke at have to målmand som skiftes til at droppe

ham_der
      Bruger

Tror sgu Ove P er den eneste der vil det her projekt!!

tirstrup
      Bruger

Nu er det jo ikke alle der ser det som en belønning at spise på McD. Så måske det er Ove's måde at straffe spillerne på…

C-Larsen
      Bruger

Så vidt jeg har hørt. Kom der nogle spillerne hen og sagde at i/vi sang slemme sange imod dem på banen s; ? Er det sandt :O ?

Og at der var mange fra bussen der stod i gå. Men alle AGF spillerne kom ind ad døren som helte og snød hurtigt op førest i køen?. Endda lidt grinende ind ad døren?

De burde kontakte Bjaren Riis og få en aftale istand om en lille stroppetur sammen med BS/BSN i vinterpausen. Lidt mental træning fra anden side ville være påkrævet, så kunne spillerne måske levere lidt af varen. Der er et eller andet helt galt i hovedet på de nuværende spillere og de hverken er eller ligner vindere på banen, det skal laves om!

Mvh

Martinstranger

Aller
      Bruger

kong-carlsson skrev:
      Det her kommer selvfølgelig som frustration efter et nederlag; men jeg er sinsdsygt rasende efter et kæmpe nederlag, i en kamp som vi skal vinde, møder AGF-spillerne på MC-D. Min gennerelle holdning er at de skal spise sundt, men okay en gang skader ikke. Men efter et fucking 5-0 nederlag er det da helt til grin at de skal få lagkage for ingenting eller det der er værre.

De skal vel have noget at spise efter en fodboldkamp?

C-Larsen
      Bruger

Aller, bare noget at spise ? De er sgu prof., så spiser man ikke McDonalds, slet ikke 4 dage før en kamp !. Og det pisser da så meget en af at de tager på McD bagefter.

Person: "Hvor bliver min Mc Chicken af? har ventet lang tid nu?"

Peter foldgast "Så skulle du have bestilt noget der ikke tog så lang tid"
      ! :S

@ Aller ; Kan du godt lide at være uenig med mig?
      Jeg kan blive rasende over den attitude. De får 3 gange din årsløn (når det nu er dig, måske 10) og så synes du det er i orden? Hvad gør de egentlig for deres løn? spiller fodbold gør de da i hvert fald ik.

@C-Larsen
      , jo de var helt til grin, og de Mc-D kællinger skyndte sig at få dem betjent, jeg måtte sq venter ekstra tid på min burger pga dem, ikke at det er min største bekymring, men hold kæft jeg bliver sur.

Men det er op til AGF selv, hvor meget de egentlig vil gøre os til grin.

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.