AGF- Ringkøbing

Forside Fora AGF AGF- Ringkøbing

• Dette emne har 22 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år siden af Emilfu.
Viser 22 svartråde
  • Forfatter
      de_gaard
      Bruger

Dem som troede at sæsonen er slut på søndag tager fejl.

Der er åbenbart også kamp på tirsdag.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/agf/article1175104.ece

lind
      Bruger

Kun en ægte traditionsklub kan præstere en sådan kamp og set up. Måske er det tiden for Tøffe og skinken Povlsen at gøre comeback?:k

zcml
      Bruger

Det kunne faktisk være frækt nok, at lave nogle moderne udgaver af den spilledragt (nutidigt materiale, rygnummer etc. og også med korte ærmer. Og striberne skulle self. være marineblå) som holdet så skulle bruge i ½-1 års tid.
      Problemet er bare, at vi ville komme til at ligne OB og Esbjerg lidt for meget.

Utzon
      Bruger

zcml skrev:
      Det kunne faktisk være frækt nok, at lave nogle moderne udgaver af den spilledragt (nutidigt materiale, rygnummer etc. og også med korte ærmer. Og striberne skulle self. være marineblå) som holdet så skulle bruge i ½-1 års tid.

Man kunne vel bruge det som en form for cup trøje el.l 🙂
      Hvis vi engang kommer i europa igen kunne det da være nice nok med en historisk trøje..

Stoei
      Bruger

Den er fed den trøje, ærgeligt der ikke lige laves et par hundrede styks som sælges..

lind
      Bruger

Spillesættet sælges efter kampen på QXL auktion. Der er vist omkring 20 sæt til salg så det gælder om at byde på det sæt, som favoritspilleren har båret. Er QXL sponsor i øvrigt????

Stoei
      Bruger

Jeg ved godt de bliver sat til salg på QXL efter kampen, men er ikke interesseret i at gå i en trøje som en spiller har svedt i osv 🙂 Men så kan man håbe på ikke alle trøjerne kommer på banen og købe en af dem 🙂

lurifax
      Bruger

Stoei skrev:
      Jeg ved godt de bliver sat til salg på QXL efter kampen, men er ikke interesseret i at gå i en trøje som en spiller har svedt i osv 🙂

Du ved godt, at man kan vaske trøjer, ikke?

zcml
      Bruger

Utzon skrev:

zcml skrev:

Man kunne vel bruge det som en form for cup trøje el.l 🙂
      Hvis vi engang kommer i europa igen kunne det da være nice nok med en historisk trøje..

Ikke noget dumt forslag. Mener også at FCK på et tidspunkt havde nogle trøjer de kun brugte når de spillede i Europa. Og var det ikke også det samme med AaB, eller var det bare fordi de havde fået nye udebanedragter?

Emilfu
      Bruger

Jeg holder nu fat i at vi skal beholde vores hvide hjemmebanetrøje, hvad vi har som udebanetrøje, er mig et eller andet sted ligegyldigt.

Rød
      Mørkeblå
      Marineblå
      lilla
      Grå

Bare for at nævne nogle af de få udebane farver vi har spillet i de sidste 13 år.

m selmer
      Bruger

hvordan så den grå udebanetrøje ud ?

Emilfu
      Bruger

Ganske kedelig i mine øjne. Det var dengang vi havde Umbro som trøjesponsor

zcml
      Bruger

Kan ikke huske en grå, men derimod en fesen lyseblå Umbro.

Og var den mørkeblå ikke bare en marineblå også?

Emilfu
      Bruger

Der var både en mørkeblå, og en fesen lyseblå.

Men den grå var der også, jeg har den stadigvæk et eller andet sted, ved dog ikke lige hvor.

Sikkert i min mors kælderrum.

lind
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/news.asp?id=6650 Comeback til Thorningr og Povlsen……

zcml
      Bruger

Emilfu skrev:

Men den grå var der også, jeg har den stadigvæk et eller andet sted, ved dog ikke lige hvor.

Tror jeg er kommet i tanke om den grå. Den blev ikke brugt så længe, vel?

Stoei
      Bruger

lurifax skrev:

Stoei skrev:
      Jeg ved godt de bliver sat til salg på QXL efter kampen, men er ikke interesseret i at gå i en trøje som en spiller har svedt i osv 🙂

Du ved godt, at man kan vaske trøjer, ikke?

Nej, det er godt at jeg har dig der kan fortælle mig det. Jeg vil dog stadig gerne have en trøje der aldrig er brugt når jeg køber tøj, så må jeg lade dig om at gå på jagt i Røde Kors efter tøj du kan vaske.

ACDC
      Bruger

dumme mig der går og tror, at det er cool at få en fodboldtrøje, som min yndlingsspiller har spillet i… 😉

Emilfu
      Bruger

zcml skrev:

Emilfu skrev:

Tror jeg er kommet i tanke om den grå. Den blev ikke brugt så længe, vel?

Nej,jeg tror udelukkende det var en reserve udebanetrøje, som eksempelvis kunne bruges når man spillede imod OB eller Esbjerg ude (Hvor vi ikke kunne spille i blå eller hvid) Bare et eksempel.

m selmer
      Bruger

er det nogle der har et billed af den grå ? :). bare for at se hvordan den så ud:D

Emilfu
      Bruger

Jeg skal gerne forsøge at finde min trøje, lige pt har jeg dog slet ingen anelse om hvor den er. Kan være en af mine brødre har deres endnu. Vi havde vidst nok 1 hver.

Emil_G
      Bruger

Emilfu skrev:
      Jeg skal gerne forsøge at finde min trøje, lige pt har jeg dog slet ingen anelse om hvor den er. Kan være en af mine brødre har deres endnu. Vi havde vidst nok 1 hver.

Er det den sælv/grå hvor umbro er sponsor?

Emilfu
      Bruger

Yup, det er den.

Viser 22 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?