AGF og MCD.

Forside Fora AGF AGF og MCD.

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      Lasseh
      Bruger

…. Nogen der ved om man ved køb af agf menu, stadig får biletter?

Willow
      Bruger

ring og spørg!

Altid AGF
      Bruger

Jeg tror faktisk kun det var til den første kamp, men jeg er ikke helt sikker 😉

Stev
      Bruger

Bare til grin at hele munuen + billet koster 50. Ude i kioskerne koster den jo 100…:|

Ja, jeg vil gerne have en AGF Menu. Bare behold maden og gi mig billetten frøken!

Aller
      Bruger

Altid AGF skrev:
      Jeg tror faktisk kun det var til den første kamp, men jeg er ikke helt sikker 😉

Det er forskellige kampe som de vil gøre det ved. Hvilke kampe det er, ved jeg så desværre ikke. Min søster siger dog at man i denne uge også får en billet med ved køb af en AGF-menu (Hun er lyshåret, skal man tro på hende? :D)

Willow
      Bruger

Hvor gammel er hun og ser hun godt ud? Hvordan vil en kommende svigerfamilie være? 😉 (Så skal jeg nok fortælle om du skal stole på hende ;))

Aller
      Bruger

29, ser normal ud… Har kæreste på 🙂

HvedeKim
      Bruger

Jeg tror det var i radioen jeg hørte en reklame for det (eller så jeg det i fjerneren?). Der er Menu + billet til kampen mod Sif på søndag, er jeg ret sikker på!B)

Willow
      Bruger

Nu synes jeg også at jeg ser nogenlunde normal ud, meeeen…;)

AGF FOREVER
      Bruger

jo man kan godt få billetter inde på mcd. ved køb af en AGF menu jeg var inde i den mcd.. i viby og fik en billet til c3 øvre

Zuve
      Bruger

Et sted man kan se en liste over de MCD's det gælder på? Er det fx. på den på grenå- og randersvej ?

sidst gjaldt det på alle 6 i hele århus. Det må inkludere randersvej'en 😉

Igår fik jeg en AGF menu + billet

Hvor var billetten til?? Speakers?

Lasseh
      Bruger

Har os fået en billet.
      Ja til speakers .

Hatte
      Bruger

En af mine venner havde fået sådan en McD billet, men blev stoppet på vej op den var til nedre:( surt
      Jeg kan så komme med den information at AGF kontraktfodbold (A/S) tror på 8000.-10.000. tilskuere og de håber på det pga. McDonalds.

Hvorfor ikke betale de 110 det koster. Giver trods alt flere penge til AGF!

Gallerne
      Bruger

et eller andet sted syntes jeg det er dumt at give billetterne væl på den måde. vi så jo mod fcn hvordan det gik. de fleste gik 20 minutter før tid, godt nok spillede de af lort, men rigtige fans bliver og ser hele kampen…. en kan du kun opfordre til at købe den menu, da det da går lidt penge til den hvide og man får daa lidt at spise. personligt køber jeg fremover kun AGF-menu når jeg er på Mc D. B)

Allanamin
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:
      Hvorfor ikke betale de 110 det koster. Giver trods alt flere penge til AGF!

Tror jeg ikke, McD giver AGF penge alt efter hvormange billetter der bliver købt via deres AGF-menu. Så jeg tror ikke det gør nogen forskel for AGF. Bortset fra at der kommer flere tilskuere på stadion og dermed flere penge i AGF-kassen.

Allanamin du kan ikke fortælle mig at AGF får 110 kr for hver AGF menu der bliver solgt hvor der også er billet. Det tror jeg simpelthen ikke på er en god nok forretning for McD.

Det er en langsigtet plan, hvor man prøver at få flere tilskuere på stadion. Dette er også meget fint, men problemet er bare at det er NU AGF skal bruge moneterne.

JosH_870
      Bruger

Enig Moesgaard..

Zyxel
      Bruger

de deler billeterne ud ! 😉 min kammerat har selv lige fået en for en bette time siden

og det var ved grenåvej…

Beeblebrox
      Bruger

jeg har lige været på McD i viby og der havde de ikke til speakers corner. Det bedste jeg kunne få var c5.

Livercool
      Bruger

Det kan godt være der ikke kommer så mange penge i kassen ved indgangen. Hvis der kommer et par tusind mere på grund af McD billetterne tjener det sig ind over pølsesalg mv. Plus så snart GF begynder at spille godt bliver stemning langt bedre med flere på lægterne.

Beeblebrox
      Bruger

Der var mange tomme pladser i speakers corner imod fcn og det er garanteret pga at fribilletterne har spredt folk ud over stadion

Hvor længe kan man få billetter til kampen gennem McD?

bew
      Bruger

Tror kun det er til de "kedelige" kampe…

Det er fint nok at der kommer nogle folk der normalt ikke gør og køber nogle store claus og øl. Problemet er hvis folk som os, der kommer derinde hver gang, køber dem på McD. Det er jo penge der går direkte uden om AGF.

Det er godt på lang sigt, men ikke på kort. Desuden gør AGF præcis hvad de har sagt de er holdt op med: Nemlig at lade økonomien blive styret af det sportslige.

For at AGF får noget ud af denne aftale skal de klare sig bedre sportsligt, men det er en forkert måde at gribe det an på ifølge AGFs ledelse. Det skal være økonomien der hjælper det sportslige, ikke det sportslige der hjælper økonomien. Det har vi jo set ikke er holdbart.

Ingen der ved hvor længe man kan få billetter gennem McD til kampen mod Silkeborg?

Indtil der ikke er flere velsagtens.

Viser 29 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?