AGF-Lyngby

Forside Fora AGF AGF-Lyngby

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      BergMania
      Bruger

Hvad er stemningen her op til kampen?

Jeg forventer 3 sikre point!

Staff
      Kirkeskov
      Kure
      Håland
      Povlsen
      Osama
      Sloth
      Jørgensen
      Berg
      Larsen
      Aron

Hjalte og Adam er ikke med

Sorin burde være ved at være kampklar igen..

Sloth
      Bruger

Syntes den er lidt svær……syntes egentlig ikke der skal rykkes for meget rundt i øjeblikket for kontinuitetens skyld, men omvendt er der også nogle der hænger i bremsen i øjeblikket.

Men jeg håber faktisk ufattelig meget at Lucena overtager backen fra Povlsen, for det går bare ikke efter min mening – Det kan godt være Lucena er udskældt, men han hopper altså ikke på alle verdens skudfinter og sætter sig på halen.

Derud over syntes jeg man bør sætte Sorin ind for Kure – Der er ingen dueller der skal vindes ala N'Doye, og Lyngbys folk fremme minder meget om FCN – Og Kure har bare flere gange bevist at han har det svært over for små angribere, ligesom jeg også mener vi idag og mod Køge har mere brug for forsvarer der kan spille bolden frem.

Derfor er mit bud nok:

Steffen R

Lucena
      Håland
      Sorin
      Kirkeskov

Berg
      Povlsen
      Jørgensen
      Sloth

Graulund
      Johansson

BergMania
      Bruger

Præcis.. Jeg overvejede meget at skrive Lucena på, da han altså har været bedre end Povlsen på den højreback..

Sloth har spillet ganske fornuftigt når han har fået chancen på den centrale midt.. Men den er ikke dum den med at rykke Povlsen op centralt, og flytte Sloth til fløjen

Håber også på Sorin, da han nok vil være bedre mod Patrick Mortensen, som nok starter på toppen for Lyngby

Kure er ikke god mod modstandere som Lyngby, FCN, OB, hvor ja, mindre angribere starter inde..

Jeg syntes din opstilling er mere fornuftig end den jeg skrev

Willow
      Bruger

Synes egenligt at KP gør det udemærket på den højreback. Til gengæld har jeg svært ved at se hvad Hjalte bidrager med på midten, som Kp ikke kan gøre + han har nogle andre kvaliteter også.
      Så nu med Hjalte ude, så er det vel Lucena ind som back & KP op på midten igen.
      Jeg ved ikke om lyngby er helt modløse efter nedrykningen eller om de vil vise verden at de kan spille fodbold, nu kan de ihvertfald gøre det helt frit, intet pres – Det kan gå hen og blive farligt…

Steen6372
      Bruger

Det er svært at vurdere om Sorin skal sættes ind, for han er næppe 100% klar. Med en træt akillessene er der heller ingen grund til at tage chancer.

Jeg synes ikke KP imponerer på højreback, men det er der ingen der rigtig gør i truppen. Mit gæt er, at PS foretrækker at bruge Sloth på den centrale midtbane til en kamp som denne, og så fortsætter Povlsen sikkert på backen.

Altså:
      ——– Steffen
      Povlsen — Håland — Kure — Kirkeskov
      Berg — Jørgensen — Sloth — Akharraz
      —– Graulund – Larsen

Bergmania: Hvad er årsagen til at du fravælger Graulund? Vil du spare ham?

BergMania
      Bruger

Steen

Tjaa, Graulund er ikke klar til 90 min endnu, så hellere have Aron til at løbe solen sol og gøre Krabbe mør dernede i forsvaret.. Så kom Graulund erstatte ham 10-15 min inde i 2 halvleg, og hvem ved, måske afgøre tingene

Steen6372
      Bruger

Skulle man endelig tage højde for det pressede program, kunne man vælge at sætte Martin på bænken og benytte Lucena – helst sådan at Lucena overtager HB og Povlsen tager den defensive midtbane.

Men forhåbentlig kan Martin klare mosten. Han kan jo evt. stå over i den næste kamp mod Køge istedet, når Hjalte er tilbage.

BergMania
      Bruger

Ja, måske ikke helt stå over, men man kan godt lade ham få en pause..

Håber på Martin tager sig sammen og løfter sit niveau

Tror på en 3-1 sejr

andes
      Bruger

Hvis vi vil have nogle forhåbninger om 5. pladsen så skal de næste 2 kampe give 6 point!!

Jeg forventer drengene er tændt og klar fra start! Lyngby er et hold vi skal vinde over..

Steen6372
      Bruger

andes skrev:
      Hvis vi vil have nogle forhåbninger om 5. pladsen så skal de næste 2 kampe give 6 point!!

Jeg vil hellere sige, at de næste tre kampe mod Lyngby, Køge (u) og Brøndby (h) skal give 7 points. Så vil vi ligge lunt til 5. pladsen og formentlig true Horsens på 4. pladsen, så vi får en direkte kamp om den placering i den efterfølgende runde.

AGFchile
      Bruger

nu skal vi vinde, men forhåbenltig får vi ikke mange gule kort, vi har mange spillere der ikke kan tåle gult, vi kan faktisk stå med et halvt hold i karantæne til kampen mod Køge, hvilket ikke ville være så godt, så hellere spillere i karentæne mod Bundby

Balstrup
      Bruger

Ser gerne

[center]Staff
      Lucena – Sorin – Håland – Kirkeskov
      Berg – Sloth – Povlsen – Akharraz
      Graulund – Aron[/center]

men det er helt usandsynligt desværre. Jeg mener bestemt Aron er berettiget til at starte inde 100% fit og har vist de sidste par kampe at han laver mål direkte og indirekte!

@AGFchile: Det forstår jeg ikke? GF-BØF er da match of the season…

Sloth
      Bruger

Nu har der været så meget utilfredshed når AGF har tabt, jeg vil faktisk sige at jeg er rigtig glad for sejren i aften.

Det var ikke flot hele tiden, men på tv (som jeg desværre var henvist til idag) syntes jeg faktisk der var mange opløftende elementer i spillet, specielt når vi kigger på at mange folk er ude med skader.

Specielt så det ud til vi kunne stå distancen idag over 90 min, og det var faktisk nogle rigtig gode indskiftninger – Edafe Egbedi slap fint fra det, og helt sikkert en jeg glæder mig til at se mere fra.

Men 3 point er 3 point, og når sæsonen er slut har alle glemt hvordan de kom i hus.

Kom så med Køge, og endnu en indsats som i aften, så tror jeg på et godt resultat der også.

vieri
      Bruger

En ufattelig vigtig sejr idag . Silkeborg , Sønderjyske og Aab er sat godt og grundigt under pres før deres kampe imorgen , hvor jeg faktisk tror at alle de 3 nævnte hold taber. Sker det er vi altså godt på vej mod den 5 plads .

Kampen mod Køge skal dog give 3 point men det er der også gode chancer for , hvis vi kan få Sorin , Eckersley og Stephan P helt klar igen.

Notler
      Bruger

er der ikke en, som ligger inde med de sidste 10-15 min af kampen..
      som så evt kan uploade det på youtube??

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?