AGF – Køge

Forside Fora AGF AGF – Køge

Viser 32 svartråde
  • Forfatter
      petersen100
      Bruger

Mega vigtig kamp som skal vindes!

Jakob Poulsen har en uge til at komme i form, han bør starte på højre kanten fra start og derefter rykke Stephan P. en tand frem (Feilhaber fungerede ikke i dag bagved Dioh).
      4-4-2:
      ————-Stephan P—-Dioh————
      –Feilhaber-Jørgensen-Lucena-Poulsen–
      —-Cagara—Kure–Howard–Krabbe—–
      —————-S. Rasmussen—————

Povlsen gør det ok, men jeg foretrækker Lucena centralt med Jørgensen. Poulsen og Feilhaber ude på kanterne, hvor de først på sæsonen gjorde det godt. Håber Graulund kan blive vores joker. Thomassen må bænkes (Kure & Howard bestod i dag).

har staff ikke karrentæne på søndag ?? + hvad laver sp og dioh i angrebet ??

Steen6372
      Bruger

Ja, Køge-kampen er den næstvigtigste af dem vi har tilbage. Men skal vi lave 4 p. i kampene mod Køge og SE, er det trods alt langt vigtigere at de 3 p. kommer mod sønderjyderne.

Jeg er enig med petersen om opstillingen (selvfølgelig med den anden Rasmussen i målet). Og til Ceres33: Nogen skal jo spille angribere, og disse to spillere er trods alt de spillere, der har scoret mest.

Utzon
      Bruger

@Ceres: Jo jeg tror faktisk at han har en karantænedag mere der skal overståes.

Mit bud på en startopstilling:

[center]Rasmussen[/center]
      [center]Krabbe – Howard – Kure – Cagara[/center]
      [center]Jørgensen – Lucena[/center]
      [center]Petersen – Dioh – Feilhaber[/center]
      [center]Kapidzic[/center]

Målmand:
      Siger sig selv.

Forsvar:
      Jeg synes at forsvaret fungerede rigtig fint i dag, og jeg regner med at Kure når at blive klar igen. Jeg mener også stadig at Krabbe er det rette valg på højrebacken.

Defensiv midtbaneduo:
      Er valgt på baggrund at Martin Jørgensen gode kamp i dag. Han er pasningssikker, arbejdsvillig og god til at dirigere. Hvis ham og Lucena står sammen, har vi en midtbane der kan aflevere sig ud af problemerne, og de kan også erobre mange bolde.

Offensiv midtbanetrio:
      Petersen tror jeg kan blive en nøglespiller pga. hans hurtighed og udfordringsstyrke. Dioh skal have chancen centralt da han ikke fungerer på toppen, men jeg tror at han vil være fin, når vi skal være meget i boldbesiddelse. Benny synes jeg var ret dårlig inde centralt i dag, men han vil forhåbentlig kunne gøre det bedre i venstre side. Ellers må vi prøve med Sloth derude.

Angreb:
      Sanel er ikke knivskarp, men jeg har større tiltro til ham end jeg har til Dioh og Høegh på toppen. Han kæmper også for det, og jeg tror nok at han skal blive stor engang.

steen6372 nu var det kun ment hvad skal sp i angrebt for og dioh siger sig selv aN ER PIV RINGE.

Beikes
      Bruger

Lucena gjorde det jo fremragende i dag, Martin Jørgensen ligeså på midten. Kasper Povlsen spiller sin bedste kamp og både Howard og Cagara gør hvad de kan. For mig at se, var dagens opstilling den bedste i nyere tid, taget i betragtning at vi mangler en vigtig spiller som Dev og når Jacob Poulsen knap nok er klar.

Byg videre på dagens kamp, og alt andet lige, må Jacob Poulsen jo blive mere og mere fit. Nu mangler vi jo efterhånden "bare" Graulund.

Erik Rasmussens største fejl (udover afskaffelsen af Nando) må være at bruge en eller god midtbanespiller i Gjesing, som stopper. Den mand MÅ bare ikke spille i forsvaret. Så vil jeg faktisk hellere spille 3-5-2

Thomas K
      Bruger

Synes klar, at vi skal stille således op. Det er måske som udgangspunkt en anelse defensivt, men det er helt bevidst, da jeg ikke tror AGF holdet ville kunne klare, at komme bagud mod HB Køge. Så har man også Dioh Williams og Jakob Poulsen at skyde med fra bænken.

[center]Lucena – Povlsen[/center]

[center]Petersen – Jørgensen – Feilhaber[/center]

[center]Sanel[/center]

Bænk bl.a. Poulsen, Sloth, Williams og Høegh

DonWagner
      Bruger

Enig med Beikes.
      Synes opstillingen idag var ok.
      Vi mangler bare en eller 2 der kan ramme målet.

Men utzon's er et godt alternativ.

LL86
      Bruger

Thomas K skrev:
      Synes klar, at vi skal stille således op. Det er måske som udgangspunkt en anelse defensivt, men det er helt bevidst, da jeg ikke tror AGF holdet ville kunne klare, at komme bagud mod HB Køge. Så har man også Dioh Williams og Jakob Poulsen at skyde med fra bænken.

[center]Lucena – Povlsen[/center]

[center]Petersen – Jørgensen – Feilhaber[/center]

[center]Sanel[/center]

Bænk bl.a. Poulsen, Sloth, Williams og Høegh

Jeg skulle lige til at skrive det samme. Har mistet troen på Dioh (omend jeg er meget imod den hetz der kører mod ham). Og så skal Krabbe altså have at vide at han skal slippe den bold! Igen idag ser vi at han hele tiden skal prøve at afdrible en modstander i stedet for bare at slå det tidlige indlæg. Og det mislykkes hver gang.

TopFan
      Bruger

Staff har stadig karantæne. Men det er da det mindste problem, hvis det overhovedet er et problem. Synes personligt ikke han er god nok til superligaen.

Nåh, men mit bud er:
      …………………………….A. Rasmussen
      A. Nielsen………..Howard………Kure/DanT……….Cargara
      …………………………………Lucena….
      …………….S. Petersen…..M. Jørgensen….Jakob,P
      …………………………………Kasper P….
      ………………………………….Sanelka….

Kom så de hviee! Det er nu der er allermest brug for gejst! Alle mand på stadion mod Herkøge!!!:D

Utzon
      Bruger

Du mener simpelthen at Kasper Povlsen skal være offensiv midtbane?

TopFan
      Bruger

Utzon skrev:
      Du mener simpelthen at Kasper Povlsen skal være offensiv midtbane?

Øhh ja. Han tør i det mindste at afslutte imodsætning til mange af de andre. Desuden har han en fin sparketeknik og kan på placeringen medvirke til at lægge et højt pres på banen, da han er meget løbevillig.

chilli
      Bruger

Drop nu KP og så få sloth ind i stedet, han ligger nogle gode offensive afleveringer. Og så mener jeg at vi burde starte med 2 mand i front, der skal bare satses nu! Sanel/høgh eller sanel/dioh eller ? jeg er ligeglad der skal bare scores…

Cander30
      Bruger

Kampen mod HB Køge er en kamp vi SKAL vinde.. Vi har nu i mange kampe spillet med en angriber, hvilket ikke fungere. Vi har ikke nok spillere med fremme i boksen, og det skal ændres med det samme.
      Jeg synes vi skal spille en klassisk 442.. på denne måde:

[center]A. Rasmussen

Krabbe – Howard – Kure – Dennis C

Jakob P – Lucena – MJ – Benny F

Stephan P – Sanel[/center]
      Forsvar: Synes de gjore det godt mod BIF og må gerne få genvalg. Især Howard var god!

Midtbanen: JP kan nok ikke spille hele kampen, men han er så vigtig for holdets moral, at han skal starte inde. Når han går død, rykker vi SP ned og sætter Dioh ind. Når vi så er foran i anden halveg tager vi MJ ud med KP.

Angreb: Det har bare ikke virket indtil nu, og tiden er kommet til at prøve noget andet. Med SP foran, får vi en spiller som vil være genial til at løbe i dybden på de stikninger som BF og MJ sender afsted.
      Sanel har vist vilje og lyst de kampe han har spillet. Han er den eneste "rigtige" angriber vi har i truppen, og han ligge inde i boksen, modsat Dioh.. Derfor skal han på banen fra start.

Det er min analyse af kampen..

Mathis
      Bruger

Undskyld mig, men Dioh var altså god mod BIF. Han holder på bolden og kan drible forbi sin mand. Men han har ikke en chance alene fremme og med ryggen mod mål.
      Det handler i mine øjne om at finde ud af hvem der skal være hans makker.
      Hvis det ikke er Sanel, mener jeg at Stephan kunne være OK at prøve deroppe.

GF4ever
      Bruger

Jeg kunne godt tænke mig at se Howard og Thomassen sammen i forsvaret. Især også fordi Køge kun har Henrik Toft og smide den op til, så vi skal have nogen, der virkelig kan matche ham i de høje, lange bolde, og der synes jeg de to virker mere aggressive og har bedre markeringer…

Ellers må jeg erklære mig enig i Cander30's opstilling. Jeg har ellers også et godt øje til KP, men når vi har de andre klar, så synes jeg ikke der er tvivl…

Og i 2. halvleg smider vi så Dioh på topppen, fordi han har genvundet en masse selvtillid efter at Tøffe (YES!!!) er kommet tilbage og kan banke lidt selvtillid ind i kroppen på ham…

Anonym

Jeg er ligeglad med opstillingen, så længe vi vinder mod et hold der allerede er rykket ned! Randers er inde i en spillemæssig krise og jeg tror de smider point mod FCM. Det kunne være godt at få lidt luft igen og 4 point ned til stregen!

Men mit bedste bud bliver

A. Rasmussen

Krabbe – Howard – Kure – Dennis C

Stephan P – Lucena – Kasper Poulsen – Benny F

MJ – Dioh

Jeg ville ønske at vi kunne starte som Cander30 opstiller det (men dog med Dioh fremfor Sanel da jeg tror kombinationen Dioh/Stephan P kan blive giftig). Jeg tror dog ikke JP er klar til 90 min. endnu! Desværre!

Beeblebrox
      Bruger

Bliver Devdariani ikke klar?

Uanset hvad så holder det ikke at spille med 1 angriber mod HB Køge på hjemmebane

Jfen
      Bruger

Kan se at mange har Jakob P. med i startopstillingen. Er det meldt ud at han er klar til 90 min.? Så vidt jeg hørte var meldingen at hans ankel var følelsesløs mod BIF, så han er vel ikke 100 % klar endnu?

hinge88
      Bruger

Rasmussen

Møller – Howard – Kure – Cagara

Lucena
      BF Stephan

Jørgensen
      Dioh
      Sanel

Synes det største problem i forsvaret er Krabbes manglende fart, især når han skal vende rundt og fange bold eller mand, det har kostet utrolige mange mål at de er kommet til baglinien i feltet! Midterforsvaret gir sig selv, med mindre Dan T bliver klar. Lucena skal ligge lidt defensivt, aggere redningsmand for vores skrøbelige forsvar med sine timet tacklinger, samt blik for spillet. Jørgensen ligger offensivt, det ville være spændene at se hvad han kunne finde på i opspillet på kontra, med en hurtig fløj, en boldstærk dioh og en kombinationsmand i Benny. Ud over overlap fra fløjene kan han spille frem til dioh som er god til at ligge den af. Jørgensen sparker okay og jeg tror HB-Køge kommer til at stå lavt… Desuden har jørgensen tiden til at komme med op hvis den skulle havne for fødderne af dioh som simpelthen ikke er god nok i afslutningsfasen. Der er jørgensen bedre, men han når simpelthen ikke med frem før den er smidt væk.
      Lykkes det ikke at spille den igennem midten fordi de står for lavt, så skal kanterne bytte plads, muligheden for at trække ind i banen og afslutte, kan blive nøglen! Det giver samtidig mulighed for returbolde…
      Ydermere er det alt afgørende af Toft bliver pakket ind fra start til slut. Hans force er at finde hullerne i forsvaret og udnytte dem og med de oceaner af plads GF har givet de sidste mange gange, så ser jeg ham som en stor trussel da han sparker godt, vinder meget i luften og er god til at komme rundt om forsvaret! Talenterne er lidt ude af billedet, de har haft deres chancer, for de urutineret krafter, er de ikke nemt i disse tider. Rutinen smitter forhåbentlig lidt af på vores bold omgang og mener at Høegh og sloth gør sig bedst som indhoppere da de er teknisk stærke og lyn hurtige… Det virker bedst når forsavret er ved at være tungt i benet!

grind88
      Bruger

[center]Rasmussen
      Krabbe – Kure – Howard – Cagara
      Petersen – Jørgensen – Lucena – Feilhaber
      Williams – Poulsen[/center]

Hvis Poulsen ikke er klar skal vi spille med Sanel på toppen.

petersen100
      Bruger

Kasper Povlsen som offensiv midt, så har man hørt det med. Han kan jo ikke slå en bule i en blød hat rent offensivt – mere ufarlig end Lucena jo..

Jeg er enig med Cander 30 – op foran med Stephan P, så kan han true med sine dybdeløb og fart.

———Stephan P—-Dioh————
      Feilhaber-Lucena-Jørgensen-Poulsen

Det kan ikke gå galt med 3 VM-spillere på midten 😉

Thomas K
      Bruger

Laver efter grundig overvejelse min opstilling fra tidligere en smule om. Jeg er grundlæggende af den overbevisning, at der stadig skal spilles en anelse kontrolleret, da jeg ikke mener spillerene har psyken til, at komme bagud. Ligesom jeg også tror en scoring vil være utrolig forløsende. Kunne man strække den så langt, og tro at AGF ville vinde den, så tror jeg vi ser et topmotiveret hold mod Silkeborg også.

Grunden til, at jeg bytter om på Jørgensen og Lucena er deres løbepensum. Jeg mener, at Sanel som frontangriber skal presse og stresse alt det han kan, og så skal der være en løbestærk midtbanespiller bagved. Når Sanel så er gået kold, så kan Dioh Williams så komme ind fra bænken.

Derfor denne opstilling

[center]Povlsen – Jørgensen[/center]

[center]Petersen – Lucena – Feilhaber[/center]

[center]Sanel [/center]

Kom så DE HVIIEEEE

mrvertigo
      Bruger

[center]Rasmussen

Krabbe – Howard – Kure – Cagara

Petersen – Lucena – Jørgensen – Feilhaber

Sanelka – Dioh[/center]

Lidt ærgeligt ikke at have plads til Povlsen efter kampen mod BIF, men med to angribere og en utrolig pasningssikker midtbane, så bør vi kunne lave 2 kasser mod HBK og så hedder det også superliga næste år.

frederikh
      Bruger

anders
      frederik – mark – anders – dennis
      jerry – jakob
      stephan – martin – benny
      sanalka

– jeg ville elske det!

toothpick
      Bruger

Uanset startopstilling så opfordrer jeg virkelig alle til at komme ud på stadion og vise deres støtte! Det er en kamp vi bare skal vinde!

Castro-AGF
      Bruger

A rasmussen
      A Nielsen – Howard – Kure – Cagara
      Lucena – Jørgensen
      Stephan Feilhaber
      Dioh
      Kapidzic

Utzon
      Bruger

Jeg poster lige min igen, fordi den er så nice 😀

[center]Rasmussen[/center]
      [center]Jørgensen – Lucena[/center]
      [center]Petersen – Dioh – Feilhaber[/center]
      [center]Kapidzic[/center]

Målmand:
      Siger sig selv.

Forsvar:
      Jeg synes at forsvaret fungerede rigtig fint i dag, og jeg regner med at Kure når at blive klar igen. Jeg mener også stadig at Krabbe er det rette valg på højrebacken.

Defensiv midtbaneduo:
      Er valgt på baggrund at Martin Jørgensen gode kamp i dag. Han er pasningssikker, arbejdsvillig og god til at dirigere. Hvis ham og Lucena står sammen, har vi en midtbane der kan aflevere sig ud af problemerne, og de kan også erobre mange bolde.

Offensiv midtbanetrio:
      Petersen tror jeg kan blive en nøglespiller pga. hans hurtighed og udfordringsstyrke. Dioh skal have chancen centralt da han ikke fungerer på toppen, men jeg tror at han vil være fin, når vi skal være meget i boldbesiddelse. Benny synes jeg var ret dårlig inde centralt i dag, men han vil forhåbentlig kunne gøre det bedre i venstre side. Ellers må vi prøve med Sloth derude.

Angreb:
      Sanel er ikke knivskarp, men jeg har større tiltro til ham end jeg har til Dioh og Høegh på toppen. Han kæmper også for det, og jeg tror nok at han skal blive stor engang.

8200
      Bruger

@Utzon. Jeg er næsten enig med dig.
      Vil dog hellere se Sloth end Dioh. Manden har absolut ingen selvtillid.

Utzon
      Bruger

@8200:
      Det vil jeg delvist give dig ret i, men han spillede bedre end længe mod Brøndby. Han skal bare ikke være ham der scorer.

Stoei
      Bruger

Mon Tøfting kan banke selvtillid ind i Dioh? 🙂

Utzon
      Bruger

@Stoei:
      Det tror jeg faktisk næsten at han kan. De er gamle venner fra Häcken, så jeg håber satme at han kan få lidt gejst ind i ham.

Stoei
      Bruger

Præcis det jeg tænkte på.

Viser 32 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.