AGF II går amok!

Forside Fora AGF AGF II går amok!

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Leone
      Bruger

Tillykke til andetholdet – de har vist vejen. Håber festen fortsætter på Lyngby stadion senere – vi ses derude. Nogen der kender målscorerne?

De SPILLER virkelig fodbold, det er så PISSE dejligt at se på 😀

Syberg 4 mål (2 direkte på frispark)
      Vester 2 mål
      Høyer 1 mål
      Salifu 1 mål
      Rytter 1 mål

CeresLover
      Bruger

For vildt… Virkelig. Håber Mtac begynder at dække dem lidt mere. Nu kan man jo se at Jess vel var derude (står i hvert fald som superadm) – så hvorfor ikke skrives en nyhed om dette, så man ikke skal over på AGF's side og se det??

BG
      Bruger

Mon man skulle satse mere på nogle af de ynge fra andet holdet…. Måske deres vindermentalitet kunne smitte lidt af. Så må vi bare håber Lyngby får en på nakken senere idag :k

Budtz4ever
      Bruger

Sådan der!:k:k:k
      [img]http://agf.co.dk/grafik/content/4866.jpg[/img]

hvordan sætter man de der billeder ind?

Budtz4ever
      Bruger

tryk på den knap der hedder "img".. Og imellem det tekst der så kommer i den boks du skriver i.. ja der skriver du så bare internetadressen..

ok mange tak:k

oldsle
      Bruger

Nogle der kan sige hvem der spillede godt? Eventuelt give karakter til alle[lol]

Vantage
      Bruger

Uden at have været der vll jeg tro Syberg efterlod et godt indtryk 🙂

Lylle
      Bruger

det gjorde han også : )

Seamus
      Bruger

9-1?

Det satme godt gået !!:k:k:k:k:k:k

Vantage
      Bruger

Det er utroligt som det hold er vokset. Så vidt jeg husker, så var de helt nede og vende i kval. rækken, og nu ligger de altså i den sjove ende af 2. division. Hvis man så samtidig kigger på hvor ungt og talentfuldt det hold er, ja så kan man ikke andet end at se positivt på fremtiden.
      En god årgang som f.eks den ekseptionelle årgang 88, som AGF har brygget sammen kan kllubben leve højt på rigtig længe, og det er fedt at se hvordan talentarbejdet blomstrer.

Som I nok kan mærke på det hele, så svæver jeg stadig efter 3 sindssygt vigtige points i går 🙂

#Vantage
      Jeg husker jeg på et tidspunkt var nede og Se Aabyhøj IF spille kamp imod AGF's 2. hold… og det var Jyllandsserien… 😉
      Så de har for få år siden været rigtig langt nede…!

Harboe
      Bruger

Grunden til de har været så langt nede er fordi der ikke er blevet satset på ungdommen og dermed ikke andenholdet.
      Nu hvor Ove er kommet til er de rykket op hvert år, fordi han har sat fokus på ungdommen.
      De får jo trods alt ret god rutine i 2. division, hvor jyllandsserien ikke er særlig godt for et suppehold.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.