fbpx

AGF – Hobro IK

Forside Fora AGF AGF – Hobro IK

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Agadez
      Bruger

[img]http://www.bhd.dk/files/bhd/nyhedsbilleder/Agf_logo_150x150.jpg[/img] [i]VS[/i]. [img]http://www.randersfreja.dk/img/2/U12-17M-U/2010logoHobro%20IK.gif[/img]

Sted: NRGi Park

Dato: 18/3 – 11

Tidspunkt: 18:45

Seneste indbyrdes opgør: 1-1. Målscorer: Svenne Poulsen, Benny Feilhaber (straffe).

Highlights: http://tv2sport.dk/node/63474

Seneste fem kampe:

AGF: V-V-V-V-T

Hobro IK: V-U-T-V-T

Coach talk:

Peter Sørensen (AGF): – "Vi glæder os, og det har vi efterhånden gjort længe. Vi har også været klar længe, så spillerne vil bare gerne i gang. De vil selvfølgelig hellere ud at spille om point, i stedet for at høre på en træner, der står og skaber sig, over at det de gør på træningsbanen ikke er godt nok", slutter en smilende Peter Sørensen

Jakob Michelsen (Hobro IK): – "Vi glæder os utrolig meget til åbningskampen mod AGF, med to nye spillere, det bliver stort for både mig selv og klubben. Men den kamp er en bonus kamp for os. Vi går selvfølgelig efter at få point, og vinde kampen, men vi ved også godt at kampene mod Skive, FC Fyn og Næstved er langt vigtigere end kampen mod AGF. Vi kan kun overraske. Alle forventer, at de kører os ud af Aarhus Stadion", siger Hobro-træner Jakob Michelsen til Nordjyske om udekampen mod oprykningsfavoritterne og tilføjer:

– "Danilo Arrieta, Svenne Poulsen, Jesper Rask, Kristoffer Pallesen og Alexander Jackson Møller har alle spillet der, og det bliver også en ekstra sjov kamp for dem"

Players to watch, AGF: Peter Graulund, Stephan Petersen

Players to watch, Hobro IK: Svenne Poulsen, Danilo Arrieta

Startopstilling ifølge Stiften:

———–Staff————
      Lucena – Howard – Dan – Kirkeskov
      Søren – Kasper P. – Benny – Stephan
      ——Davit – Graulund——

[color=navy]KOM SÅ DE HVII'E![/color]

Emilfu
      Bruger

Glimrende tiltag Agadez.

vestpeder
      Bruger

God optakt Agadez.
      Jeg håber dog, og er også temmelig sikker på, at Kasper Povlsen starter inde. Nu ved jeg ikke hvordan de har klaret sig til træning spillerne, men jeg ville foretrække ham fremfor Feilhaber.
      Så kunne Feilhaber i denne kamp komme ind som en joker, der, alt efter hvordan kampen forløber, kan sætte lidt fart over feltet.

Og så ved jeg ikke, om der måske skal byttes om på Berg og Devdariani, men de kan selvfølgelig rotere i løbet af kampen.

Faktum er, at jeg glæder mig! Glæder mig helt sindssygt!

Agadez
      Bruger

Du kan have ret i, at Povlsen måske bliver foretrukket frem for Feilhaber. Jeg tænkte at det er er kamp vi skal dominere offensivt, og at Benny så ville være et godt valg, med en Martin som en mere defensiv rolle. Og hvis vi så får en tilpas føring, så kan Povlsen komme ind og skabe mere stabilitet inde midt i. Der tænker vi helt modsat hehe. Men ifølge skadeslisten er Benny stadig ude.. Så jeg er sgu spændt på at se den opstilling 😀

Glæder mig også helt vanvittigt. Det er bedre end juleaften det her.

vestpeder
      Bruger

Jamen, jeg kan da også godt følge din begrundelse for Feilhaber. Han er da stærkere end Povlsen fremad banen, men den kan Jørgensen så tage. Så det er lidt 50/50 som jeg ser det.
      Det er nok også mere fordi, at jeg ikke er så vild med Benny. Jeg synes tit, at han underpræsterer, af hvad man kan forvente af en mand med hans cv – om det så er fordi, at der er for høje forventninger kunne godt tænkes – det ene er jo afhængig af det andet.
      Og så synes jeg, at det ville være synd, nu hvor vi er så godt besat på midtbanen (bortset fra Hjaltes skade), at det skulle være Kasper Povlsen, der blev ofret, da han har en lysende fremtid. Så ser jeg trods alt hellere Feilhaber være reserve/rotation, da han sandsynligvis ikke er at finde i klubben efter sæsonen.

Men det bliver spændende at se hvordan Sørensen blander kortene, forsvaet må dog give sig selv.

Agadez
      Bruger

Kan godt se hvor du vil hen. Men det bliver spændende at se hvordan PS stiller 🙂

Udover vores eget hold, så vil jeg glæde mig til at se Danilo. Har altid godt kunne lide ham, og håber han bliver hentet til sommer. Han har scoret i hver anden kamp i den her sæson (8 kasser i 16 kampe). Ganske hæderligt for et oprykker hold. Forudser dog en stille og rolig 3-0 til os 😉

outlander
      Bruger

Skadeslisten er åbenbart blevet kortere http://spn.dk/fodbold/article2371122.ece

Agadez
      Bruger

Klasse nyhed! Specielt med Adam og Mark tilbage er rigtig gode nyheder.

CasperT
      Bruger

Agadez: jeg er lidt en fan af dine indlaeg her paa mtac; men jeg blev ked af at laese i denne optaekt at vi absolut skullle mindes om at det var Svenne som scorede maalet mod os deroppe 😉

Keep up the good work. Jeg laeser altid dine indlaeg og kommentarer.

Ligegyldigt om vi f.eks stiller op sådan her… :

Troels Rasmussen

Grauballemanden Flem. Knudsen Torkild Simonsen Gunnar Lind

R. Ragnvald Erik Veje Rasmussen Krumme Lindse Kessler

Ib Schønberg Otto Brandenburg…

Så er Hobro nogle bonderøve – der skal blæses ud af Århus Stadion.

Fuck alt – GF forever.

Hansi
      Bruger

Alle forventer, at de kører os ud af Aarhus Stadion", siger Hobro-træner Jacob Michelsen til Nordjyske om udekampen mod oprykningsfavoritterne
      Spin og underdrivelse igen.
      Men ja jeg/vi håber i blir rundbarberet noget så gevaldigt.

grind88
      Bruger

Min forventning til fredagens kamp er som følger: Hobro sutter totalt mega røv. Dermed mener jeg, at de sejler og slasker rundt på banen. Spiller af røv til. Amatøragtigt. De rammer ik hinanden. Falder over hinandens ben. Målmanden koger rundt og flopper totalt. Meget pinligt. Danilo hånes for at være en dværg og græder. Usmageligt. Svenne P. hånes for at have mistet alt håret. Uklædeligt. Han går slukøret fra banen og gir os en grim fuck-finger. Meget upassende.
      AGF går til kampen med gnist og gejst. De fyrer den max af. De nedsabler modstanderne. Scorer sikkert, når PG fyrer kanonen af i feltet.
      Alt i alt forventer jeg en lækker start på halvsæsonen…

Vel mødt…

Agadez
      Bruger

Tak for roserne Casper! Og i lige måde 😉 Det er altid fedt at gøre lidt ud af optakten til kampene.

Agadez
      Bruger

Hansi, jeg tror sgu egentlig bare manden er ærlig, haha! Eller kald det ærlig spin 😀

Trolle87
      Bruger

Tak for et super indlæg Agadez.

Håber virkelig de levere varen fredag! Come on GF

Agadez
      Bruger

Det var da så lidt min ven 🙂 Lad os nappe 3 sikre point i morgen!

Jeg vil lige sige, at jeg har 2 fribilletter til kampen i morgen som jeg gerne vil give væk. Hvis der er nogen, der ikke har sæsonkort eller lign. men gerne vil ind og se kampen, så send en personlig besked til mig. Først til mølle.

Agadez
      Bruger

Skal med rette siges, at de er væk nu.

Notler
      Bruger

er der ikk et sted, man kan se målene(og chancer)

Martin1309
      Bruger

Notler@
      agffodbold.dk

Agadez
      Bruger

Ja og TV2 Sport 🙂

Viser 19 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.