fbpx

AGF FIFA 16

Forside Fora Off-Topic AGF FIFA 16

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      kimBo
      Bruger

Hej nu hvor man Endelig kan spille med AGF i FIFA (on bloody time)
      Ku det være fedt og høre lidt om hvordan i andre spiller det med klubben over dem alle

-hvilken niveau spiller- ?
      spiller selv på semipro eller for jeg sku høvl !!!

-hvilken trup (transfers – formation)
      Har solgt:
      Lange-Nordstrand-SP-Staff-Aja
      Har købt:
      Rønnow-6k schreivers 19 ang 1,5 mill wasebe 23 arabiske ang 300 k spalvis 1 mill
      Har lejet:
      Ødegaard! Kom lidt bag på mig.

Køre med samme formation, og indtil videre er det nok
      Cavric og jamal der er de bedste spillere på mit hold hhv 71 og 70

Hvad med jer? 🙂

3-5-2 cavric på top sammen med Aabech. World class.

lortehold
      Bruger

Spiller pro.

Har Lange på top foran Aabech, Bjarnason er (osse her) elendig, så hans plads har Yasin.

Hurtighed er i mine øjne den vigtigste kvalitet i FIFA…

For øvrigt meget bedre end FIFA 15, syn's jeg (og ikke kun fordi de hvide endelig er med igen). Håndteringen af spillerne er bare bedre…

kimBo
      Bruger

Har altid spilet Pro men det virker som at niveauet fra semi til Pro eller latterligt højt, ved ikke om det er mig der bare ikke kan dreje det. På semi vinder jeg gerne med 5 mål hvorimod mat jeg på Pro har svært ved og scorer og gerne får 0-0 på en go kamp, men det er måske der det rigtige niveau er i spillet..
      Ivrigt ret sjov at jeg hverken har råd til elez eller Caprice efter der lån udløber da deres løn er på min 30-40.000 kr og deres pris på 3-4 mill.. 🙂
      Enig i at hurtighed er vejen frem i spillet.. Og det er sværere at score på hjørne end det er og i 15ern..

lortehold
      Bruger

kimBo skrev:
      Har altid spilet Pro men det virker som at niveauet fra semi til Pro eller latterligt højt, ved ikke om det er mig der bare ikke kan dreje det. På semi vinder jeg gerne med 5 mål hvorimod mat jeg på Pro har svært ved og scorer og gerne får 0-0 på en go kamp, men det er måske der det rigtige niveau er i spillet..

Der er kæmpe forskel på semi-pro og pro. Men det kan nu godt lade sig gøre at vinde på pro osse. Hemmeligheden er at være helt vildt aggressiv og presse op hele tiden, når man ikke har bolden. Tackl, tackl, tackl og ikke et øjebliks ro. Hvis man lader modstanderen tulle rundt med bolden, så bli'r det sværere og sværere at score, som kampen går. Og til sidst ender de med at få et latterligt mål på et hjørnespark eller frispark, hvor ingen af ens spillere dækker rigtigt op – det virker næsten komisk nogengange så tydeligt, det er, at nu skal computeren score 🙂

kimBo
      Bruger

Der er kæmpe forskel på semi-pro og pro. Men det kan nu godt lade sig gøre at vinde på pro osse. Hemmeligheden er at være helt vildt aggressiv og presse op hele tiden, når man ikke har bolden. Tackl, tackl, tackl og ikke et øjebliks ro. Hvis man lader modstanderen tulle rundt med bolden, så bli'r det sværere og sværere at score, som kampen går. Og til sidst ender de med at få et latterligt mål på et hjørnespark eller frispark, hvor ingen af ens spillere dækker rigtigt op – det virker næsten komisk nogengange så tydeligt, det er, at nu skal computeren score 🙂

Må jeg prøve 🙂
      Iøvrigt kan ham den nye Amil (tror jeg han hedder) fra FCM anbefales ! Hurtigt driblestærk fyr

Klykke89
      Bruger

Spiller aldrig i dk i Fifa da jeg hader at spille inod de samme hold igen og igen – men imod venner er der spillet nogle GF kampe.. Hurtighed er vigtigt men det kommer også an på spille stilen for spiller men kontra er hurtighed godt hvorimod jeg gerne ser boldsikre spillere der kan holde på bolden og kan håndtere små spil. Hvor mange bare løber når den rigtige mand får bolden mener jeg at det er nemmere at vinde hvis du holder på bolden og spiller Nøj tålmodigt – dine spillere får bedre "moral" i kampen ved at tingene lykkedes og man kan så nedbryde de andre stille og roligt..

Aabeck er klasse med god holdkonkurrencen og vild styrke så han er nem at spille op på og få løbene omkring, der pr ham som spids angriber. Kanterne skal være hurtige imens den offensive midt skal være god me volden.. De to defensive midtbanen skal være stærke i fysik og have udholdenhed – imens backsne også gerne må være hurtige.. Mudterforsvarende skal have styrke, for får man presset vil modstanderen ofte bare sparke væk og så skal man vinde duellerne..

Spiller stævnet med chesterfield i den tredje bedste engelske række, på verdensklasse, og det kræver fokus 🙂 ligger to efter 36 kampe. Slog Charlton ud i Fa Cuppen inden villa smækkede mig 4-0

Nå med AGF mener jeg Aabeck, og forsvaret er styrken i
      End Stephans hurtighed er god til gennembrud på kanten.

Jeg er nået til september 2016 på verdensklasse. Vandt ligaen, efter en utrolig ringe start på sæsonen, med usandsynlig mange 0-0 kampe . Liga-sejren skyldes især at jeg blot lukkede 9 mål ind. Starten på den nye sæson har været svær.
      Efter en sæsson har jeg handlet således:
      UD:
      Staf, Vatsadze, Zacho, Overgaard, DC, Lange, Danny O(blev sur og smuttede) og Skhirtladze.

IND:
      Brandon Barker(Man city), Jamieson IV(LA Galaxy), Nikolai Laursen(PSV), Ben Swanson(Columbus Crew), Carlgren(AIK), Onuéné(FC Sochaux-Montbéliard) og Aaron Iseka(Anderlecht)

Selvom jeg har købt en del nye, så er Aabech min favorit + topscore for holdet.

Derudover har jeg(som altid) også gang i en karriere med Oxford United fra League 2, hvor jeg til vinter ligger nummer 4.

Viser 7 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.