AGF, fans og træningskampe

Forside Fora AGF AGF, fans og træningskampe

Viser 2 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger

…Havde svært ved at finde en overskrift…

Hej alle 🙂

Jeg sidder her og småtuder lidt over, vi rykkede ned fra Superligaen, og vores træningskampe har ikke været for gode:

AGF 0-1 Brøndby = 3
      AGF 0-1 Vejle = 2/3
      AGF 0-0 FCN = 3
      AGF 2-0 LFA = 3
      AGF 3-0 Varde = 3
      AGF 2-2 Fredericia = 2

1 = Katastrofalt
      3 = Bestået/OK/Fint.
      6 = Høj høj klasse.

Hvordan vil i vuderere kampene ?

Sådan vil jeg hvertfald vuderere træningskampene indtil videre.
      3 kampe er lige bestået, 1 kamp har været uacceptabel, og Vejlekampen er lige på grænsen til at være dumpet.

Vi har altså kun scoret 1,16 mål pr. kamp og lukket 0,6 mål ind i hver kamp. Vi har mødt 2
      3 Superliga hold, et hold i bunden, et i midten og et i toppen.
      Så har vi mødt ét 1. Divisions hold, oprykkere.
      Og til sidst 2. anden divisions hold.

Jeg er virkelig bange for at AGF ikke magter presset og endnu engang taber til et hold – der på papiret – er dårligere end dem selv.

Er i bange ?

Så er der fansene, jeg har set en masse film med AGF fans og får massere af gåsehud, og noglegange tårer i øjenene.
      Det vi skal gøre, som er det eneste rigtige, er at fortsætte med at give den maksimale opbakning til Århus og AGF!
      Det bliver ikke let, modstanderens fans vil absolut ikke presse os til at synge højere, vi kommer sjællendt til at høre de andre fans, og det kan let få os til at falde i søvn, der skal vi bare blive ved med at råbe!
      Så kom nu Århus (og jer andre AGF'ere udenfor Århus, med Århus i hjertet), lad os give den maksimal gas på "tribunerne" !

Første udekamp imod Ølstykke, ALLE mand afsted!
      Den næste bliver imod Thisted, det bliver forvildt, noget du IKKE kan gå glip af, du skal afsted !!

ÅRHUUUS !:k:k

Jeg er meget uening i din point givning.
      Ove Pedersen har udtalt at han satser mere på træningen end disse træningskampe.
      Holdet har trænet rigtig meget og senest kampen i skanderborg havde holdt trænet 3 gange indenfor 20 timer op til kampen endda med morgen træning samme dag som kampen.

At vi spiller 0-0 med FCN, 2-0 mod LFA, 3-0 over Varde og senest 2-2 mod Fredericia har været over bestået set i lyset af at spillerne har været godt udmattede op til kampene på grund af den megen træning.

Ove Pedersen siger osse at vi skal gå efter hvad der sker på træningsbanen og der ser det lige pt rigtig fornuftingt ud og glæden, smilene og grinene er virkelig store på fredensvang de gange jeg har kigget forbi..

Så jeg er meget optimistisk omkring vores chancer i 1. division, bare vi undgår for mange skader.

Harboe
      Bruger

Det jeg vil være mest bange for er hvis holdet kommer til at undervurdere modstanderen og tænker det bliver for let. Det er derfor AGF taber til dårligere hold fordi de forventer en storsejr, og ikke går helhjertet til opgaven. For hvis de ikke kæmper sig til sejre i de første kampe, og får uafgjort, ja muligvis taber (gud forbyde det!) så ryger selvtilliden så meget at jeg er bange for det hele vil falde.

Så håber virkelig Ove P får banket noget hjerte ind i spillerne.
      Samtidig er det faktisk gået bedre med træningkampe end det plejer, der tabte vi til hold en liga lavere, og når der ikke satses så meget på de kampe ligger jeg ikke så meget i det.

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.