AGF – BIF

Forside Fora AGF AGF – BIF

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      Hatte
      Bruger

Der har været en masse snak omkring den tidligere AGFer Morten Rasmussen, hvordan han skal modtages osv.
      Mit indlæg handler også om det der sker på lægterne men er mere en form for forespørgsel til fansene.

Vil i også denne gang blive stående på stadion efter kampen? Personligt forlod jeg stadion efter sidste fløjt sidste lørdag da jeg troede alle gjorde, ligeså tror jeg en del andre ærgrer sig over at de forlod stadion. Kunne virkelig være fedt hvis dobbelt så mange blev stående denne gang.

Men hvad siger i?

night-fox
      Bruger

Jeg bliver gerne en time eller mere på stadion på torsdag…:D

hvis altså der er stemning for det og det ikke er en ond stemning.

Nax
      Bruger

hehe jeg er også frisk igen 😀

men som night-fox siger stemningen skal være til det.. men er den det bliver jeg med glæde..

Jeg er da også 100% klar.. også selvom det skulle være en protest mod Judas

Jeg fortryder at jeg ikke blev i lørdags… Men jeg er desværre forhindret i at blive på torsdag. Undskyld gutter!

night-fox
      Bruger

Når jeg mener dårlig stemning er det ikke neget med Judas men ovre i det mere ekstreme..!

nå okay 😉

Jurfy
      Bruger

Var ikke på stadion sidst, men jeg bliver gerne og overnatter på torsdag hvis det er det der skal til! 😉

2006
      Bruger

Har hørt at BIF fansene planlægger en fest i Århus til torsdag – pga. de regner med det varer et stykke tid til næste away i Århus. -da det vist er en af deres favorit-udebaneture…. De kommer vist rimelig mange 🙂 (men vi overdøver dem sku ! :k)

Men lad os da håbe at balladen alligevel holder sig væk. Men tvivler på det 🙁

night-fox
      Bruger

Det er sku ligemeget hvormange vi er vi overdøver den alligevel

som krabbe siger vi er danmarks bedste fans..!!

Bergmania2
      Bruger

Hvordan stiller AGF så torsdag?

Alt for mange skader og uheld gør vi stiller i meget ambuteret hold

Steff
      Kure
      Sheriffen
      TH
      Høyer
      Gjesing
      Thomas L
      Jesper S
      Tobias
      Graulund
      Kaagh

Hvem dog ellers??

Ville så meget gerne se Jacob Rasmussen igen spille!

Bergmania2
      Bruger

Pleidrup kommer nok ind i stedet for Lindrup

night-fox
      Bruger

er sarr blever skadet..??

Bergmania2
      Bruger

Aner ikke om han er blevet kampklar…

Håber nogle kan give svar

Anonym

hvad med roger?

Anonym

og tobias er da ikke klar!

Bergmania2
      Bruger

Vil hellere ha Gjesing med da han nok kommer til at få mange kampe næste sæson…

Er du sikker på han ikke når det? :S

night-fox skrev:som krabbe siger vi er danmarks bedste fans..!!

Hvornår har Krabbe udtalt det?

Anonym

ifølge denne hjemmeside spiller grahn først efter viborg kampen da han ikke vil vil forværre skaden…

Synes du har nogle mærkelig dispositioner, hvor du ikke har sarr med selvom du ikke aner om han er skadet…

Det bedste bud må vel være

————-Steffen
      Sarr—-TH——–Sheriff——-Jesper S.
      Pleidrup—Risholt—-gjesing—-lindrup
      ———-foldgast——graulund——-

evt. Kure hvis han er klar som venstre back og så jesper s istedet for lindrup, eller Henriksson hvis han er blevet klar igen som venstre back. Det er ihverfald mit bud på hvad Ove P vælger…

Bergmania2
      Bruger

Mener han måske Graulund? Mener ikke jeg har læst Krabbe har sagt det

zcml
      Bruger

Jo, i "Mål & Meninger" sagde han det, eller ihvertfald noget lign.

Stoei
      Bruger

synes i skal tæve en masse brøndby fans og genere duncan så meget i kan under kampen.. Evt løbe ind og sparke ham ned..

aaberg
      Bruger

jeg bliver hvis min chauffør gør…. vi får se;)

Fuck hvor en latterlig kommentar.
      Håber sku det var ironi

Christian
      Bruger

Stoei skrev:
      synes i skal tæve en masse brøndby fans og genere duncan så meget i kan under kampen.. Evt løbe ind og sparke ham ned..

Mig og 50 GanGsTa Venner har også lagt en plan for hvordan vi stormer banen, det bliver i 84 minut.

Bergmania2
      Bruger

Skuffet over den måde Duncan blev modtaget da han fik overragt de der blomster…

Tror jeg så ca 10 personer i Speakers corner da klappede, resten buede, svinede ham til, judas, "gå i byen og du dør" osv

Syntes sq det er for tamt, det har han ikke fortjent, han var sq da en af de eneste der spillede godt i efteråret, giv ham da salut for hans arbejde i AGF.. Brøndby er vejen til at videreudvikle ham inden han ryger til europa

Jeg klappede og vil gøre det igen!

Tak for stemningen på station, syntes virkelig vi bakkede spillerne op og viste dem vi er der for dem,

1 GANG AGF, ALTID….

Hvid i hjertet…

HjortH
      Bruger

Så klap da for fanden hvis du har lyst til det. Jeg kan sagens leve med at Morten Rasmussen skiftede klub, men forbeholder mig retten til at råbe og skrige ad manden når han vender tilbage til Århus…især når han stiller op til blomsteruddeling i pausen. Vågn da op mand…det er fodbold, det er lir…lev med det eller smut over på B-tribunen.

Bergmania2
      Bruger

Ikke helt sådan ment, men det var lidt skuffende at flere råbte Brøndby svin efter os få der gav Duncan lidt applaus!!!

Hatte
      Bruger

Ude foran stadion står vi og venter på spillerne efter kun fem minutter eller sådan noget, kommer der en mand ud, han åbner stille sin trøje som er en BIF trøje og slikkende om munden viser han Codan logoet, det får selvf. et par stykker til at løbe mod ham men der står lige fire vagter….

Hvorfor siger vagterne ikke noget til ham???

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.