AGF-AAB tilskuerantal

Forside Fora AGF AGF-AAB tilskuerantal

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      axelaxel
      Bruger

Hvor mange kommer til returkampen. Det er dagen før Store Bededag, dvs. fridag. Jeg tror på +15.000. Lad os sige 15250. Har du en præmie klar til bedste gæt, H05? Jeg smider som altid gerne en rød drue i puljen

nicolaibt
      Bruger

Jeg HÅBER du får ret, axelaxel.

Men jeg er “bange” for, at folk bliver væk, også selvom størstedelen har fri dagen efter.

Jeg siger 10500 🙁

Vi skal sgu over 12.000! Jeg siger 12.856

isidore
      Bruger

14.703

Tactic33
      Bruger

Har lige været inde og lave en læs sammentælling, og der er lige nu ca 11000 ledige pladser + A-tribunen. Så ved jeg godt der er mange der køber på kampdagen og der er løbende salg til på torsdag.

Frygter desværre at mange bliver væk, hvilket er vildt skuffende, da det er det her vi har skreget på i 20 år, og nu kan man hjælpe AGF med det sidste skub til parken. Jeg gik selv glip af den i 96 da jeg var 16, og tænkte der kommer flere muligheder. Her 20 år efter, vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at nå at opleve en finale med mit hold. Smider vi den nu er det mere skuffende en de 3 nedrykninger. Kom afsted Aarhus og hjælp klubben!! Håber på 16000, men mit bud bliver 13500

agf-styrer
      Bruger

Vi skal minimum have 12000 på stadion og jeg håber virkelig også klubben gør et eller andet for at lokke folk på stadion. Gad også godt se stemningafsnittet blive rykkket ned på nedre til den kamp da jeg tror det nemmere for spillerne at mærke opbakningen hvis vi står dernede end oppe under taget.

Per Leth
        Bruger

Det er vigtigt at klubben gør alt for at få så mange som muligt på stadion. Men klubben har nu ikke den samme magt, som hvis alle vi Gf’ere hver gang tager os sammen og inviterer et par sofa-tilhængere med i Parken. Det kan være naboer, familie, alt hvad der kan krybe og gå.

Norden
      Bruger

Som altid vil vejret på dagen nok også afgøre om de sidste 2-3000 tager derud.

Pt. ser vejrudsigten god ud, men regner det som her til morgen, så er der nok mange der holder igen med at tage derud.

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?