Afskedskamp søndag 14. maj

Forside Fora AGF Afskedskamp søndag 14. maj

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Aston Villa
      Bruger

Som trofast AGF supporter kan du inden længe forvente følgende invitation i postkassen:

AGF vil gerne invitere alle sine trofaste støtter igennem mange år til
      afskedskamp søndag 14. maj.

Søndag d. 14 maj spiller AGF sin foreløbig sidste kamp i Superligaen, og vil i den anledning gerne se alle sine trofaste fans igennem mange år. Der vil bliver serveret pølser og gravøl på stadion.
      :(:(:(:(

Bohne
      Bruger

Naah TheTrueBlue, Juni/juli 2006 gensynsfest med superligaen efter lidt over to lange måneders fravær grundet sommerpausen

Jeg tror sgu stadig på det, tre point på onsdag hvor Silkeborg vistnok har fem stamspillere ude med skader, og så kører det ellers igen 😀

sibbe
      Bruger

ja personligt så tror jeg på det så længe det er teoretisk muligt..

Horsens held kan jo ik fortsætte, nu må AGF over tage det i de næste 3 kampe

isidore
      Bruger

Måske skulle jeg lige kigge forbi til en sidste omgang superligabold i denne omgang, nu jeg alligevel er på ferie i DK??

Sloth
      Bruger

Horsens held kan da sagtens forsætte – De er ikke kun held at de har lagt fra land som de har gjort – De kæmper som galt det deres liv, og de er gode til at opsøge heldet (i modsætning til os) og så spiller de altså ikke så dårligt som mange gør dem til.

Jeg tror ikke på at skal hænge vores hat på Horsens – Jeg tror vi skal håbe på at SIF el FCN kommer i krise, for Horsens lugter blod.

TheTrueBlue skrev:
      Stopper du da som supporter der???

Juni 2007 – Gensynsfest med SAS-ligaen! :k

Maj 2007 – Guldfest i Århus

2white4u
      Bruger

Jeg tager sku fri fra arbejde mandag den 15. maj. Der skal enten drikkes overlevelses-bajer eller gravøl.

zcml
      Bruger

Vi må bare gøre som et andet Århus-hold, nemli' SK Århus' håndboldpiger, der måtte en tur i 1. div. som de vandt suverent med en tabt kamp og resten vundet. Og nu er de tæt på at sikre sig to af de største talenter pt. der også var profiler ved det nylige VM.

Det der med at hente to af de største fodbold-talenter når vi rykker op er nok urealistisk, men at vinde 1. div. burde være det.

Ked af at skuffe jer, men vi er ikke rykket ned… Ikke endnu i hvert fald! Det kommer heller ikke til at ske!!
      KOM SÅ DE HVIII'E!

Harboe
      Bruger

det er sgu for dumt at begynde på sådan noget pis, så længe håbet stadig er der. tro forhelvede på det. ved godt det bliver mega svært, men hallo hvis spillerne får det rette frem så kan det sgu godt lade sig gøre det er ikke umuligt.

Jarx Furmore
      Bruger

Mine drømme kommer til at gå i opfyldelse. Farum og Haderslev (eller hva' de nu ellers kalder sig) rykker ned 😉

Nax
      Bruger

hvis vi rykker ned.. og får opbygget noget selvtillid i 1divi.. og rykker op tror jeg der sker positive ting i agf[grin]

Lasseh
      Bruger

Hvorfor er folk så vilde med at rykke ned?
      Hvad nu hvis vi ikke rykker op?
      Hvad nu hvis alt går galt?

Jensa_866
      Bruger

Hvis man skal se negativt på alt lige nu, så er det sgu virkelig svært at holde gejsten oppe! 😮

Så jeg vælger også at se lidt positivt på en evt. nedrykning, selvom det selvfølgelig er svært og man langt hellere ville blive i suppen!

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?