fbpx

Adam Eckersley!

Forside Fora AGF Adam Eckersley!

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      zcml
      Bruger

Jeg er simpelthen nød til at "ta' hatten af" for ham!

Jeg må indrømme at jeg var noget lunken ved tanken, da han blev hentet. Så ham mere som en her og nu løsning, da vi var rykket ned og manglede en venstre back. Én, der måske ville være brugbar i starten også efter vi var rykket op igen.

Jeg må dog sige at mine formodninger er blevet gjort til skamme!
      Efter de første kampe, hvor han nok lige skulle finde sig til rette på holdet, blev han et super aktiv for os i kampen for oprykning.
      Jeg var stadig i tvivl om det var nok til ligaen også, men han havde bestemt gjort sig fortjent til chancen for at vise at han var god nok.

I starten af efterårssæsonen syn's jeg at jeg savnede lidt de raids vi var blevet vant til fra hans side i 1. div., men det var måske bare et spørsmål om at skulle vænne sig til det højere tempo og niveau i ligaen. Under alle omstændigheder gjorde han stadig en fin indsats.
      Siden er han bare blevet bedre og bedre. Og nu er han IMO potentielt blandt de bedste backs herhjemme.
      I hvert fald kan jeg ikke komme i tanke om mange i venstre side, der er bedre.

Vil lige på falderebet også nævne mit indtryk af Skhirtladze.
      Jeg ser ham lidt som en Devdariani light, men han kan vise sig at ha' fuldt ud samme potentiale.
      Jeg er dog tilfreds med at han bare er en lidt "lettere" version, hvis han bare viser sig at være mere holdbar.

Samuel
      Bruger

Enig. Jeg bliver ikke overrasket hvis han bliver solgt til sommer. Han har generelt et højt bundniveau, og er god både offensivt og defensivt. Måske vores største salgs objekt lige nu?

Beikes
      Bruger

Han er en af dem på holdet, jeg tror vi får sværest ved at holde på. Han er venstre back, hvilket altid er en efterspurgt vare, og jeg kunne forestille mig hold i Championship komme med bud på ham indenfor overskuelig tid.

AndersF
      Bruger

Beikes skrev:
      Han er en af dem på holdet, jeg tror vi får sværest ved at holde på. Han er venstre back, hvilket altid er en efterspurgt vare, og jeg kunne forestille mig hold i Championship komme med bud på ham indenfor overskuelig tid.

Der har jo allerede været bud ude efter ham i vinterpausen, fra Championship klubber, hvilket også er grunden til at han fik forlænget sin kontrakt i vinterpausen. Hvis han bliver solgt indenfor de næste par vinduer, så skal der en klækkelig sum til; hvilket så betyder at der kan købes en erstatning ind, f.eks. Lumb.

MilanoGF
      Bruger

Eckersley er en fantastisk spiller! Han kan virkelig rede os på dårlige dage, eller dage hvor Lucena spiller!

kAze
      Bruger

Jeg må indrømme at jeg havde lidt set den komme, har altid haft en fidus til ham os syntes ikke man kan sætte en finger på hans vilje eller kampgejst OVERHOVEDET! kan dog os godt blive lidt nærvøs for at vi får et problem til sommer efter som han jo os er blevet kårret som en af de bedste engelske spillere i udlandet(for ham)…

Agadez
      Bruger

Han løfter holdet på så mange punkter, det er helt vildt. Håber vi kan holde på ham i lidt tid endnu.

vieri
      Bruger

Det er ihvertfald godt at vi for nyligt fik forlænget med Eckersley for han kan gå hen og blive rigtig mange millioner værd .Især pga hans høje niveau , men også fordi han er englænder med fortid i Man Utd . Den slags spillere bliver der potentielt smidt mange millioner efter fra både premier league klubber og fra hold i the Championship .

Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi kan sælge Eckersley for 10+ mill til sommer , men jeg håber nu alligevel at vi kan beholde ham i mange år endnu .

Steen6372
      Bruger

Nogle gange synes jeg at de har tråde bliver lidt for farvede, selv for en fanside.

Eckersley var ikke god nok til Man. U. Han floppede i Brøndby og gjorde det middelmådigt på et ret svagt Horsens-hold.

Han har bestemt overrasket positivt her i AGF. Han er vel næppe blandt de 3-4 spillere, som pressen vil udnævne som profiler, men han har udviklet sig til at blive en af ligaens bedre venstrebacks. Men noget stort salgspotentiale ser jeg ikke i ham, sådan som transfermarkedet er i dag. Men han kan også fint bruges her!

vieri
      Bruger

Steen6372 skrev:
      Nogle gange synes jeg at de har tråde bliver lidt for farvede, selv for en fanside.

Eckersley var ikke god nok til Man. U. Han floppede i Brøndby og gjorde det middelmådigt på et ret svagt Horsens-hold.

Han har bestemt overrasket positivt her i AGF. Han er vel næppe blandt de 3-4 spillere, som pressen vil udnævne som profiler, men han har udviklet sig til at blive en af ligaens bedre venstrebacks. Men noget stort salgspotentiale ser jeg ikke i ham, sådan som transfermarkedet er i dag. Men han kan også fint bruges her!

Grunden til at han er mange penge værd er det faktum at han er englænder med et rimeligt godt navn . Prisen på engelske spillere er voldsomt skruet i vejret når engelske premier league klubber og hold fra the Championship køber dem . Derfor er en pris på omkring 1 mill £ (9 mill kr) overhovedet ikke urealistisk for en engelsk venstre back med et ganske højt niveau og Man United ungdomsspiller på cv'et.

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.