AB – AGF 1-1

Forside Fora AGF AB – AGF 1-1

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      Corsair
      Bruger

Her kan kampen diskuteres..!

/Corsair

merras2
      Bruger

Typisk at vi ikke kan udnytte de chancer vi får… Intet nyt dér! :@

Djarnis
      Bruger

flot:k sønderjyske fuldt udbytte, Lyngby fik point, tja vi fik 1 point, 1 div 2007/2008 here we come [censored]

AGF FOREVER
      Bruger

fuck hvor er det bare for ringe:( kom nu i gang drenge..

Hp2
      Bruger

vi fejler gang på gang..

det er bare ikke godt nok.[censored]

Langli
      Bruger

Hvorfor kan de ikke bare lave det mål til 2-0, så er den kamp nemlig slut..

MTAC.nu
      Bruger

Det kunne have været meget værre. Nu er der 7 point til oprykning mod 6 før runden så det er vel til at leve med. Ærgerligt at vi ikke lukker kampen, men selvtilliden er der åbenbart ikke. Vi skal slukke brand indtil vinterpausen og håbe at vi kan hente de sidste 6 point i land.

Kom på stadion på søndag og vis DIN støtte til holdet fordi det har de fandme brug for denne sidste gang.

2006
      Bruger

ja, tror stadig på det – lyngby og sønderjyske mødes nemlig i næste runde, hvor vi foren 3245 tilskuere slår frem på straffesparksmål af Ove P :k

Slesvigeren
      Bruger

1 point er vel rimeligt med de spillere vi har til rådighed. Så tag den dog lige med ro drenge. Iøvrigt er jeg da imponeret over de mange potentielle træneremner der findes her på siden :k

Cantara
      Bruger

Tja, det kunne vel være værre…

Ærligt talt er jeg glad for, der snart er vinterpause; så kan det være, spillerne lige kan få "tænkt tingene igennem" og komme stærkt igen derefter. Vi får se.

Katholm
      Bruger

Fyr Ove P? Ja det skal da nok hjælpe, det plejer jo at hjælpe!???
      NEJ det er jo håbløst, når klubben forsøger at få noget kontinuitet!!!
      Det er drengene på banen der må til at mande sig op!

Syntes ikke det er okay med de chancer vi har, men igen på søndag mødes de 2 andre, med en sejr er der kun 4 points op, så det skal nok gå 🙂

Zalayeta
      Bruger

Netop hjemvendt fra Gladsaxe Stadion.

Mine indtryk:

1. Vi spiller bedre end AB set over hele kampen, men efter de får scoret og vi skal vise styrke, så kan man virkelig se, at holdet ikke har niveau.

2. Selvom Foldgast får scoret, så spiller han simpelthen så ringe, han kæmper, men hver anden bold berøring mister han til en modstander. Han er bare ikke god nok. For øvrigt brænder en en kæmpe chance i 2. halvleg.

3. Graulund brænder to 100%, de var helt åbne. Han var også langt under niveau, dumpet i denne kamp.

4. AGF havde klart flest chancer, AB havde reelt ingen, men scorede et mål!!

5. Peter Sand viste klasse og spillede en superkamp.

6. Gjessing og Pleidrup spillede en fair og god kamp.

7. Desværre tror jeg at mange af de resterende spillere på det niveau, de kan, og det er bare ikke godt nok til et tophold i 1. division.

8. Katholm spillede en fair kamp. På få minutter skabte han meget mere på egen hånd end Grauland gjorde i hele 1. halvleg.

Born White
      Bruger

Hvis opstilligen passer som den er lagt ud her på siden så mener jeg da Ove P mangler taktiske evner.

Man spiller sgu da ikke med JS på højrekant og lader JJ starte ude !!!!

Der er sgu da ik noget at sige til vi ikek vinder hvis han ikke snart får noget fornuft og kontinuitet ind på det hold. Det må da være utroligt demotiverende for en spiller som JJ der kommer til klubben som angriber bliver omskolet til højre midt (ihvertfald kun brugt der) og så starte ude på den bekostning !

AGFVanloese
      Bruger

Jeg så også kanpen på Gladsaxe stadion…..og [censored] hvor var det ringe.

Specielt de første 35 minutter var dræbende. Det virkede som en kamp mellem to hold der ikke ville spille bold

Først da Graulund får underkendt et straffespark (klar dommerfejl) kommer der gang i kampen. Specielt i starten af anden halvleg sidder GF på kampen og producerer en del chancer. Efter Foldgast's scoring fortsætter GF presset og burde score mindst en kasse mere.

men surprise, surprise…….de lader AB komme ind i kampen og de får udlignet :k

Jeg er ikke eníg med Zalayeta i at AB, ikke producerer chancer, for det synes jeg de gør, men heldigvis mangler de skarpheden..

Kort sagt en trist søndag på et råkoldt Gladsaxe stadion 🙁

Bare ikke godt nok!
      Håbede på vi kunne blande os i toppen denne sæson men ser desværre ud til vi ender i midten af tabellen i år. Ellers kan man jo håbe på at vi køber nogle gode forstærkninger i pausen!

Zalayeta
      Bruger

Efter de sidste to kampe er jeg mere og mere overbevist om, at angrebet måske mere er problemet end forsvaret. Graulund og co. er bare totalt ufarlige, og det gør, at modstanderen aldrig rigtig bliver bange for AGF. AB lå i dag også meget højt på banen og blev reelt ikke straffet for, men det kunne de godt være blevet!!

Born White
      Bruger

Højt……lyder som Katholm – begynder efterhånden at betvivle Ove's evner….desværre

Sloth
      Bruger

Jeg ser stadigvæk ikke mening i at AGF købte Katholm, hvis det er for han skal sidde på bænken gang på gang.

Det lugter lang væk af at, de købte ham for at nogen anden klub ikke måtte få ham….

Men jeg må stadig spørge……hvorfor kan vi kun spille til 0 to gange på en sæson – Det er simpelthen for ringe – Det må da kunne forventes at vi spiller til 0 en kamp som i dag hvor vi fører 1-0 og lader til at have kampen under kontrol.

Asger
      Bruger

Jeg er så skuffet – det siger alt om det her hold. Vi fører 1-0 og spiller faktisk ok – i hvertfald bedre end AB, men kan vi udnytte vores chancer. Næh nej.

Graulund ved jeg snart ikke med – betvivler hans niveau stærkt. Med de her præstationer rykker vi under ingen omstændigheder op.

Håber der bliver gjort alvor af de profiler der er blevet lovet, for det er vist efterhånden eneste chance for oprykning

Derudover synes så stadig der er grundlag for at køre den tifo der er snakket om næste søndag. Med arbejdshandskerne.

Er der nogen der har noget nyt om det??

JPost
      Bruger

Zalayeta skrev:

Efter de sidste to kampe er jeg mere og mere overbevist om, at angrebet måske mere er problemet end forsvaret. Graulund og co. er bare totalt ufarlige, og det gør, at modstanderen aldrig rigtig bliver bange for AGF. AB lå i dag også meget højt på banen og blev reelt ikke straffet for, men det kunne de godt være blevet!!

Jeg er for så vidt enig med dig, også med de fleste af dine betragtninger længere oppe i tråden.,,,

…MEN den er også gal med forsvaret, det er simpelthen utroligt så ofte modstanderne scorer på dødbolde. AB's mål i dag er jo nærmest en tro kopi af Herfølges (vist nok) første mål i onsdag: Der er hjørne, modstanderne stiller op, og en modstander løber fra midten og ud mod hjørneflaget. Der bliver spillet til denne spiller, som header den videre ind i feltet og bang: kasse.

Det kan simpelthen ikke passe det sker to kampe i træk!!

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?