AaB-fans amok

Forside Fora AGF AaB-fans amok

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

Så lige Sporten på tv2.

Efter AaB blev sendt ud af Randers var der nogle fans der gik amok efter kampen. Ikke på modstanderens fans, men på bla Lynges og Bræmers bil.
      Lynges mercer var ridset totalt ind og "stjernen" rykket af. Bræmers forude smadret.

– Godt det ikke er os. Det er dybt forkasteligt at de laver sådan noget svineri. Meget hjerne har de vist ikke i Aalborg. Uanset om nogle siger at de "fortjener" at mærke utilfredsheden synes jeg det er det mest latterlige jeg har hørt en fangruppe lave i lang tid.

C-Larsen
      Bruger

Latterligt…

Hvis AGF Fans var sådan havde ingen spillere biler mere 😮

C-Larsen
      Bruger

TheTrueBlue skrev:
      Der står mere her:

http://www.foreveragf.dk/forum/viewthread.php?forum_id=14&thread_id=2050

Tilskuerne ville have Tøffe til aalborg, men det var vist Boys Republic der stod for det meste….. Der var jo også nogle problemer under OB-hjemmekampen hvor vi tabte 0-4. Her var utilfredsheden jo også stor.

Du linker til denne tråd :s ?

Pyhha…sådane grumme ting sker heldigvis ikke i 1.Div. 😉 . Det er da at gå mil over grænsen! Man skal sgu da ikke begynde at smadre ting bare fordi det går skævt. Var det her i Århus, så burde midtbyen ligne en krigszone efter alle de skuffelser AGF har leveret.

Tror fjolserne virkeligt at det vil motivere Simon Bræmer & co. til at spille bedre? Hvis jeg var AaB-spiller, ville jeg da være nervøs over, hvad de finder på næste gang.

I øvrigt tillader jeg mig at spekulere på, hvorfor det hedder vandalisme og hærværk, når AaB-fans går amok på spillerne, mens Inter-fans kategoriseres som 'fanatiske entusiaster', når de modtager spillerne i lufthavnen med kasteskyts…

Asger
      Bruger

Det er satme godt nok langt ude.

Tænk på hvis de havde ligget hvor vi gør, hvad var der så sket?

Taget de her ting i betragtning må man sige vi tager det pænt:D

Andre Jensen
      Bruger

Stenkast er selvfølgelig fy, men tvivler på at fansene bliver mindre sure når Bræmer udtaler at "det er trods alt kun fodbold"

Den indstilling ser flere af vores spillere desværre også ud til at have:-(
      Nej, det er ikke kun fodbold.

Gordon Gekko
      Bruger

Synes uden tvivl at en sådan udtalelse fra Bræmer gør det ok at jagte ham og han bil!

Flot André! Men det ligger dig måske heller ikke så fjernt!

Aller
      Bruger

@Gordon Gekko:

Så du synes altså at det er okay at "fans" (idioter) flækker forruden på en spillers bil, blot fordi man taber til Randers i pokalsemifinalen?

Nu dømmer jeg dig inden du svarer, og undskyld hvis jeg er helt forkert på den, men hvorfor i den hede hule helvede mener du det er okay?

Man kan komme med diverse uintelligente tilråb såsom at hans mor er en "lujer", og den slags, det er trods alt noget man kan vælge at ignorere, men når det ligefrem kommer til direkte angreb på personer, eller personers genstande – der sætter jeg fandme grænsen, og jeg sætter grænsen ved dem som synes det er okay.

Dem som gør det, og dem som synes det er okay, har altså noget der lige skal ind på Skejby og skrues fast, for ellers falder det da helt fra hinanden.

Hold da helt kæft nogle individer burde fjernes fra gaden.. (Ikke dig, Gordon, men dem som gør denne slags)

Prøv at læse mellem linierne, Aller. Ironien driver tydeligvist fra Gordon Gekkos indlæg…

Aller
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:
      Prøv at læse mellem linierne, Aller. Ironien driver tydeligvist fra Gordon Gekkos indlæg…

Indser det nu, og forsøger at undskylde mig med at det var sent.. 🙂 😮

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?