20 kr for sæsonkort resten af foråret

Forside Fora AGF 20 kr for sæsonkort resten af foråret

Viser 44 svartråde
  • Forfatter
      Corsair
      Bruger

Det er da ret vildt det her, de gør sku meget for at få os derud.
      [img]http://www.agf.co.dk/medie/saesonkort_tilbud_ny.jpg[/img]

h-aaen
      Bruger

hmm bestemt billigt

Men det koster nu 50 kr! for man skal betale 30 kr for JP og man skal sikkert bestille den, men det er stadigt billigt:p

Budtz4ever
      Bruger

kæft det er billigt man!!…

Lossen
      Bruger

Jeg har i sinde at tage det tilbud, er der nogen der ved om det gældet bla hvis man vil stå i speakers corner

Lossen
      Bruger

glem det har fundet ud af det og bestilt 😀

AxtionGF
      Bruger

Hvor skal man så stå?

Burberry
      Bruger

Hvad med dem der har sæsonkort?? Hvad får de?

cmunk
      Bruger

Sad lige og tænkte på det samme, er kanon glad for mit sæsonkort, men synes det er lidt synd man skal snydes bare fordi man støtter klubben fra start hvert år.:(

NiMB
      Bruger

varer svinger jo i pris cmunk… køb en jakke til 2000 kr. og se den 6 måndere senere til halvpris pga ophørsudsalg.

Tænk på da du købte dit sæsonkort, gjorde du det fordi du havde de penge der skal til. Nu kan man så få varen til billigere penge så markedet bliver lidt større…. thats life!

Har aldrig haft sæsonkort, men jeg er der til hver kamp alligevel. Og på den giver jeg lidt mere i AGFs kasse. Tilbudet ser godt ud og det frister da også når man er på SU, men jeg benytter mig ikke af det. Det tilbud er jo AGFs forsøg på at logge nye mennesker på stadion. Hvis "de faste" også benytter sig af det mister AGF reelt penge…. og det vil jeg ikke bidrage til!

NiMB
      Bruger

haha.. interessant Christian. Så vend det om… du kan tage imod tilbudet og købe flere øl på stadion for de penge du sparer på den måde får de mere for pengene.. og AGF "taber" ikke nær så meget på det 😀

HvedeKim
      Bruger

Hmm. Jeg overvejer det stærkt! (Men er også kun på SU og ved ikke om jeg har råd…)
      Men skal det bestilles online eller hvad? På nyheden, du har klippet ud, er der en pil hvor der står "bestil her"…
      Forstår det ikke helt…;):o

http://www.agf.co.dk/docs/indhold/default.asp?id=79

Bare klik på billedet, så kan du bestille…

HvedeKim
      Bruger

:DB)ok tak.

Så er der bestilt til c2 øvre 😀

Jenz
      Bruger

JP i 30 dage.

Så vil jeg FAN'ME' hellere betale fuld pris!
      😀

Claus
      Bruger

du skal da stadig betale de 680 kroner.. og så får du bare en masse ting med

Tror også bare jeg springer over med JP. Skal bare have de andre ting – tror nu heller ikke jeg kommer ind og ser håndbold 😀

Zuve
      Bruger

Sku rigtig godt tilbud, især når man ser hvilke hjemmekampe vi har tilbage. Tror hvis lige jeg skal ind og bestille her en af dagene.

Nihao
      Bruger

Fruen og undertegnede har netop trykket på ENTER.. Kortene kommer i løbet af den næste uges tid.. NO REGRETS!!! B) B)

Hold op med at pive, I som har sk fra starten af.. 😐

Står valget mellem en oplevelse sammen med 7.000 tilskuere eller 11.000… Hva' ville du vælge?

Varen hedder AGF.. og Thank God er der nogen med slips og nålestribede (tak Kurt!!!), der har fattet dét og er dedikerede som os der ser på. Ikke mere selvpromovering i lokale århusianske omgivelser a la Abildtrup.. Are You IN or are You OUT!!? :p

Lasse Hede
      Bruger

og hvis man er medlem af fanclubben får man det hele til 500 kr eller hva?

lyder godt nok billigt

knaldgodt tilbud det koster næsten gratis. men som allerede indehaver af et sæsonkort vil jeg opfordre LW til at byde på en enkelt
      :k

smd
      Bruger

Pris som fanklub medlem kr. 500 spir – fandme et "ta´ selv bord! Skulle de ikke tjene penge ?

Claus Madsen
      Bruger

Hmm håbede man lige kunne få lidt hjælp her 😉

– Hvis man nu er i med AFA og man køber det for 500kr. !

Kan man så sige man tjener penge på det eller? fordi værdier af genstande er på = 660 kr.r

Og man betaler selv 500 kr.

Har man så tjent 160 kr. ????

Lasse Hede
      Bruger

Når du betaler penge, altså minus 500 på din konto, kan du dreje den så mange gang du vil, men tjene penge kommer du nu aldrig til… med mindre du selvfølgelig sælger dine ting.

du sparer peng – det er vi enige om.

Det koster 150 at være medlem af AFA. Så er man ikke medlem kan det betale sig at blive medlem af AFA inden man køber sæsonkortet.

Op med medlemstallet igen…

… men det med 30 kr for JP i 30 dage.. det har vi andre også fået tilbudt uden AGF 🙂

Nogen der ved hvor længe det tager at blive tilsendt?

Zuve
      Bruger

Nogen der har modtaget noget fra dem ?

Nu det er efterhånden over en uge siden jeg indbetalte, og fik da også en bekræftelse mail. Siden da er der dog ikke sket noget, de har ikke engang hævet pengene endnu.

Claus
      Bruger

De hæver vel først pengene når de sender varerne.

Det samme her, jeg bestilte også for over en uge siden og har heller ikke modtaget det endnu.

JCK
      Bruger

Overvejer at benytte det gode tilbud, men er der nogen der ved hvilke pladser man får? Jeg vil hellere betale fuld pris end at sidde på første række.
      Er det derudover muligt at hente kortet personligt? Synes generelt det kniber med at få sendt sæsonkort ud til tiden.

Corsair
      Bruger

JCK når du bestiller har du mulighed for at vælge hvor du vil stå/sidde

JCK
      Bruger

Tak for det hurtige svar.

Phillies
      Bruger

Man kan kun få til C ik ??

Nogen der har bestilt ud over mig?? Der er nu gået 14 dage og har stadig ikke fået tilsendt dem. Bestilte den 15. februar.

Nogen der har modtaget deres inden for en kortere periode eller andre der måske også venter?

Corsair
      Bruger

Phillies nej du kan selv vælge[lol]

Zuve
      Bruger

AGF AGF AGF skrev:
      Nogen der har bestilt ud over mig?? Der er nu gået 14 dage og har stadig ikke fået tilsendt dem. Bestilte den 15. februar.

Nogen der har modtaget deres inden for en kortere periode eller andre der måske også venter?

Ja, synes også det er meget mystisk der ikke er sket noget, satser på lige at sende dem en mail, og høre hvad planen er. Skal nok skrive hvad de svare.

De svarede mig at der godt kunne gå op til 2 uger når det er udenfor sæsonen men de er altså gået nu. Lidt dårlig service vil jeg mene – så længe kan det vel ikke tage.

Corsair
      Bruger

tror de bestiller en bunke af gangen, så det er billigere for dem, men bare rolig i skal jo ikke bruge dem endnu

Lossen
      Bruger

Nu er jeg endelig modtaget mit kort… men hvad er nu det ? Der står på kortet at det er til afsnit c6 øvre, og jeg bestilte til speakers corner… er der nogen der har fået det samme problem, og er der elles nogen derved hvor jeg kan henvende mig så jeg evt kan få det byttet ???

Jeg bestilte til C2 øvre og fik det. Gik så også lige 15 dage.

Zuve
      Bruger

Uhh kan se de også lige har trukket pengene fra min konto nu, så der skulle være håb for det snart komme, håber sku mit er til det rigtige sted 🙂

Ses på stadion lads!

Lasse Hede
      Bruger

Bestilte til c3 og fik også det, men har ikke fået noget af alt det andet. Har godt nok oprettet en anden tråd, men er der nogen der har modtager ølbilletter, håndboldbilletter osv?

Har jeg også fået. Det hele passede i vores leverance.

Zuve
      Bruger

Fik også mit idag, og alt var som det skulle være.

Viser 44 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?