fbpx

100% OPBAKNING!!!

Forside Fora AGF 100% OPBAKNING!!!

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      xhxn
      Bruger

100% OPBAKNING!!!

Nu må vi sgu stå sammen. Der er ganske få, men afgørende kampe tilbage. Vent med hundeslagsmålet til sæsonen er slut. Hele holdet har brug for opbakning – lige nu. Vi kan passende starte med at lave tilskuerrekord i Silkeborg. Vi må give den max gas………

Kom så de hvii'e……………

Groggster
      Bruger

Enig, enig, enig!

LAD OS SAMMEN REDDE GF!!!

Norden
      Bruger

Ikke om jeg vil betale for at se de elendigheder igen. Har set de seneste to hjemmekampe mod AaB og HBK, og det jeg er blevet budt er en ren hån!
      De burde lukke alle gratis ind til næste kamp hvis de vil have opbakning….

Det er det der hedder "Noget for noget" i dette tilfælde omskrevet til "ingenting(gratis billet) for ingenting"

er enig med Norden, fatter ikke de ikke gjorde det idag også!

Kima
      Bruger

Ja tvivler desværre også på at de seneste kampe, og i særdeleshed kampen i dag, (som var en hån af dimensioner) lokker mange tilskuere til de sidste kampe….

Mener også at der var mere end 11700 i dag, synes at der var godt fyldt op over det hele, på nær under SC, ja selv hele B var fuld…..synd at man ikke formår at fange publikum med en god indsats i dag, ja så ville mange nok have taget med til Silkeborg, og igen med SE hjemme…..nu kommer der næppe over 4-6000 til de 2 kampe

playztation
      Bruger

Helt enig. Tror mange er trætte af at betale forholdsvis dyrt for at se fodbold, og så blive mødt med så lam en indstilling af en flok spillere, som får løn for det. Hvis AGF's ledelse efter denne blamage vil redde bare lidt af æren, så lukker de portene op gratis til næste hjemmekamp, og så kan Tøffe eller andre for min skyld med lidt mere troværdighed så forsøge at råbe århusianerne op til opbakning. Det andet lugter jo af, at man ikke sætter pris på sine fans, men tager dem for givet.

alpha232
      Bruger

Fuldstændig enig. Gratis entre og en undskyldning overfor os betalende fans og så på med vanterne. Fandme nej om jeg gider støtte dem økonmisk liængere. Deres løn går jo udelukkende til pils og pizza.

Brunsgaard
      Bruger

100% OPBAKNING!!!

Nu må vi sgu stå sammen. Der er ganske få, men afgørende kampe tilbage. Vent med hundeslagsmålet til sæsonen er slut. Hele holdet har brug for opbakning – lige nu. Vi kan passende starte med at lave tilskuerrekord i Silkeborg. Vi må give den max gas………

Kom så de hvii'e……………

Jeg er ked af at sige det, men efter et ÅRTI af samme udtalelser som ovenstående uden nogen ændring i attitude eller resultater gider jeg ikke mere.

Kima
      Bruger

Playztation: Enig!…undertegnede brugte lige 5, næsten 6 timer af min søndag på at køre til/fra Aarhus, og fyre 500 kr af på ingenting, og blive svagt"hånet" af vel godt og vel 8 HB Køge tilskuere….det siger ikke så lidt…. Så ja når indsatsen er SÅ pivringe, ja så overvejer man da kraftigt om ikke man bare skulle spare sig selv og sit humør ved at blive væk fra SIF kampen og de andre….det var en helt anden "sang" hvis man havde på fornemmeren at spillerne ville "dø" med støvlerne på og hånden på GF logoet!

chilli
      Bruger

Jeg syntes ikke spillerne havde en lad holdning idag, flere kunne bare ikke yde mere! Jeg har sagt det mange gange før, vores midter forsvar stinker bigtime. DT er såååååååå laaaaaaaangsom, og kure oversatser gang på gang. Krabbe, tjaaaa hvad skal man sige. Cagara kan se sig selv i spejlet, han er godkendt, men gider sgu nok ikke spille 1 div. næste år. Vores midtbane er helt vildt usikre i pasnings spillet lige pt., og så buser de alt for meget, og bliver derved alt for let overspillet.
      Angrebet, tjaaa. det er en hån!

Jeg bakker naturligvis op om holdet, også i 1 div. som jeg efterhånden tror er uundgåeligt, hvordan skal vi score mål?

Skræmme scenariet er, at står den på 1 div. næste sæson, hvem forsvinder så: Howard, JP, BF. SP. DC, og forhåbentlig Dioh. ??

BSN bør også tage sit tøj, og gå. En stor del af skylden ligger på hans skuldre. Han burde have set faren i vinter pausen, eller i hvertfald efter de første par kampe her i foråret, og speceilt da Rendos begyndte at vinde og vinde. Men Alle i AGF har sovet i timen, som sædvanlig fristes man til at sige.

Men ja, jeg støtter da stadig klubben og holdet 100%, også i 1 div. Så begynder vi måske at vinde nogle fodbold kampe.

Men uden tvivl har AGF endnu engang båret til bålet, som DK's størtste flop nogensinde, mit gæt er, at denne sæson vil gå over i fodbold historien og overskygge alle DM og pokal titler, ja selv herfølges DM guld, og efterfølgende nedrykning.

100 % Flovt, 100% pinligt men desværre 100% sandt!

playztation
      Bruger

Forstår dig virkelig godt Klima. Forstår også Brunsgaard. Selv cyklede jeg ind på O'Learys i København og sad næsten lammet af det spøgelse, de viste på storskærmen. Tumlede ud ad caféen, som om de havde puttet piller i colaen og var ikke i stand til at cykle i København, men måtte trække cyklen med tunge skridt. Den er HELT gal. HELT gal. Jeg tror ikke, klubben/fans/sponsorer kan klare en nedrykning, og hvis den skal undgås, så skal der en HELT anden indstilling til, og hvis den ikke kan hives op til sådan en kamp. Hvornår så? Og så får mennesker ganske enkelt nok. Nok er nok. Og derfor bør der være gratis adgang, så kan ledelsen vise, at den godt forstår AGF-fans' situation, humør, selvrespekt what ever.

Fatter ikke, hvorfor det skal koste 130 at se AGF spille, hvorfor ikke 100?

Hvorfor ikk gratis? Det er da samme pris som i Danmarksserien og er det niveau spillerne spiller på jo..

Kimmoer skrev:

Wayne wonderboy Rooney skrev:
      Fatter ikke, hvorfor det skal koste 130 at se AGF spille, hvorfor ikke 100?

hvorfor ikke gratis med den levering på banen

Kimmer, mente generelt, at det kun burde koste 100 at komme til bold.

De sidste kampe skal bare være gratis!

salling23
      Bruger

Det skal ikke være gratis. For første gang nogensinde havde jeg idag billetter via sponsorere. Det var en ynk uden lige. Dem der sad omkring os vidste intet om fodbold, havde mere travlt med at sms'e, diskutere om det Martin Jørgensen fra landsholdet, som var kommet hjem til Århus. Har billetter til de næste 2 kampe i det område også, men overvejer kraftigt om sønnen og jeg ikke måske skulle tilbage til B1 igen. Kampen – som frygtet. Eneste plus idag SønderjydskE tabte også, så vi er ikke helt hægtet af endnu

Kima
      Bruger

Playztation: Ja jeg var også i chok i hele 2 halveg, og sidste del af 1….kan ikke mindes at jeg har set så ringe fodboldspil! Er sgu stadig rystet

Og hvis det er så tamt på A tribunen, og når der ikke kommer flere som i dag på A, ja hvorfor så ikke give gratis adgang for dem der står på SC og B (familieafsnittet) istedet!

Jacob
      Bruger

Jeg gider ik mere, jeg har trofast været fan og været på stadion men når spiller sådan pisser på deres fans gider jeg ik mere… enkelte havde attitude men de fleste virkede opgivende og pivringe.. klubben kan ikke holde til en nedrykning da vi har en så dårlig økonomi… det betyder at vi går konkurs og tvangsnedrykning til serie 1… så galt kan det desværre gå… syntes det er en smuk tanke at vi skal bakke spillerne op men hvis vi er realistiske tror jeg ik mere på at vi kan redde os…

playztation
      Bruger

Jeg mener, at signalværdien i gratis adgang er altafgørende. Klart, at fok tænker, nu er det fandme nok. Så må virksomheden AGF jo tænke på sine kunder og sit produkt. I den forbindelse tænker jeg ikke så meget på, om holdet klarer sig af den grund. Håber det. Men, signalværdien er vigtigt lige nu. Omkring det sportslige, så må det næste være at hyre Mikkel Kessler som 3. assistenttræner. Han må da kunne banke alvoren ind i spillerne.

playztation skrev:
      Jeg mener, at signalværdien i gratis adgang er altafgørende. Klart, at fok tænker, nu er det fandme nok. Så må virksomheden AGF jo tænke på sine kunder og sit produkt. I den forbindelse tænker jeg ikke så meget på, om holdet klarer sig af den grund. Håber det. Men, signalværdien er vigtigt lige nu. Omkring det sportslige, så må det næste være at hyre Mikkel Kessler som 3. assistenttræner. Han må da kunne banke alvoren ind i spillerne.

Mener du ikke at det er den rette signalværdi at sende ved at give gratis adgang?

Jacob
      Bruger

gratis adgang mig i røven (undskyld sproget) men jeg gider ik mere bruge min tid på stadion når spillerne ikke gider at tage sig sammen… vi spiller mod en flok amatører fra HB Køge det kan ikke være rigtigt at spiller ikke kan sætte sig ordentligt op til en så vigtig kamp…

playztation
      Bruger

Udgangspunktet var 100 procent opbakning. Og så lyder jungletrommerne, fuck jer, no more, den sang har vi hørt før, hvad får vi – ikke en skid andet end flere 100 kr. op af lommerne og fornærmende indsats trods akut katastrofekurs. I den forbindelse, må AGF vise forståelse. Det klinger hult bare at råbe op om, at nu må århusianerne troppe op og bakke op. Ja, ok, så giv gratis adgang, så kan folk troppe op og støtte. Så ja, jeg mener denne signalværdi er vigtigt, ligesom støtte og entusiasme er det næste gang, men de kan fandme dårligt tillade sig at tage penge for det. Så ja, gratis adgang til næste kamp.

Kima
      Bruger

Kunne være en idé, det er før set mange andre steder, i nedrykning eller opryknings kampe. Om ikke andet så for bare at lokke lidt på stadion næste gang mod SE…der kommer næppe over 4-5000 betalende efter den ydmygelse af holdet, og den hån mod tilskuerne i dag. Måske man kunne sælge de sidste kampe til nogle af sponsorerne fx. Unibrew eller Stiften?

Beikes
      Bruger

Jamen jeg vil til enhver tid holde med- og bakke op om AGF, ingen tvivl om det, også selv om vores førstehold spiller i Jyllandsserien. For mig er der bare ikke andre klubber, og fandtes AGF ikke, jamen så var jeg bare ikke fan af nogen klub.

Men medmindre man er 12 år gammel, så er det fuldt ud tilladt at være kritisk overfor det hold man holder af og med. Men stupide brovterier som "Erik pis ud af vor klub" og piften og buhen af eget hold, går jeg bestemt ikke ind for. Jeg forstår folk frustrationer, det gør jeg virkelig, men at det skal komme til udtryk så primitivt, vil ALDRIG hjælpe dem, der i forvejen ligger ned. Det er simpel psykologi.

cv
      Bruger

Vi kan ikke redde AGF. Spillerne kan redde AGF, men de vil ikke, de tror ikke på det, de er bange. Så den opbakning fansne kan komme med, vil være spildte kræfter.

Kima
      Bruger

Cv: enig de eneste der kan redde AGF er spillerne, og det ser satme sort ud, hvis ikke Gravhunden kommer i action i enten SIF eller mod SE

salling23
      Bruger

nu har vi set nogle 'fans' forsøge at hjælpe ved at stoppe spillerbussen i Randers og smadre rude i klubhuset på Fredensvang, men hvad kan vi gøre i positiv ånd:
      Martin Jørgensen har udtalt at de mangler en succesoplevelse, har 2 forslag:

1. vi samler et fodboldhold, som de kan spille træningskamp mod (lad nu være med at spille igennem – GF skulle jo gerne vinde )

2. Vi møder op til træning for at bakke POSITIVT op omkring holdet

Di Stefano
      Bruger

GF har ikke råd til at miste flere penge, så det var måske en ide, hvis spillere, trænere og ledelse betalte entréen, indtil de selv begynder at yde noget for pengene. Det har fansene indtil videre været ret alene om.

Stefano så de skal altså punge ud med en 40-50k pr mand pr kamp?

Det sker ikke, så stop med at snak om det. Der bliver ikke gratis entre. Det ville kun øge chancen for konkurs.

Di Stefano
      Bruger

Det ville da ellers være en rimelig kompensation;)

Kima
      Bruger

Ja det var vist ikke for meget forlangt, og vil de virkelig have støtte på stadion de næste kampe, ja så skal der også her gøres noget, sælg dog kampen til en af sponsorerne, og giv herefter fri entre…de er jo også kun interesseret i at bevare AGF i suppen, der er jo ikke meget TV og opmærksomhed i 1 div.

Viser 29 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.