fbpx

1-2 værelses lejlighed

Forside Fora Off-Topic 1-2 værelses lejlighed

Viser 14 svartråde
  • Forfatter
      salling23
      Bruger

Hej,

Min niece skal flytte herned, så hvis nogen kender nogen som har en 1-2 værelses lejlighed til leje, gerne i nærhed af Skejby, til max 3500,- så smid lige en besked

Bubber
      Bruger

Er hun nice? 😉

salling23
      Bruger

alt for lækker til dig

Bubber
      Bruger

🙁

Kima
      Bruger

Ha ha….synes hun skulle prøve boligportal.dk

salling23
      Bruger

har jeg foreslået hende, samt lejebolig.dk men det skader jo aldrig at forsøge sig via andre kanaler også:D

Kima
      Bruger

Nej! Har også hørt at en annonce i "Aarhus onsdag" skulle give bonus, men det koster selvfølgelig lidt.

salling23
      Bruger

kunne man selvfølgelig også prøve

Utzon
      Bruger

Min søster bor i en studielejlighed i Skejby, jeg kan dog ikke huske hvad det hedder. Det er 25 km2. Ikke imponerende, men jeg tror at det er fint nok.

Kima
      Bruger

Man kan også prøve metalaarhus.dk de udlejer klubværelser/små lejligheder til alle og de ligger centralt på Jyllands Alle 23-25 mener jeg.

De sidste par boliger jeg har boet i har jeg fundet gennem http://aarhusbolig.dk.

Aarhusbolig er et fælles udlejnings-websted for de største boligforeninger i Århus.

Tobias Pil
      Bruger

Hallo boys… Håber i kan hjælpe min kæreste og jeg. Vi er på jagt efter en lejlighed.

Vi er nødt til at komme væk fra de stribede Aber, som desværre holder til her nede på Fyn.

så er der nogen der kender nogen eller noget i den dur, der måske kan hjælpe.

Vi er på boligportalen og en masse andre sider for at lede, men alt andet har jo også interesse, helst i Århus c.

På forhånd tak. 🙂

Ps. Lejligheden skal som minimum være 50 m2

Tobias pil.

markk
      Bruger

JEg har en lejlighed i juni og juli for 4000 huslejen er normalt på knap 7000 …

BSP
      Bruger

@ Tobias pil

Er denne lejlighed noget:
      http://www.edc.dk/Sag/?Pid=82122885&res=608b7d97-6acc-4824-a405-07f936dbbfcc&type=list

En andelsbolig hvor der er styr på økonomien, penge i kassen og fast lån de næste 20 år. Så ingen grimme overraskelser i fremtiden! 😉

Tobias Pil
      Bruger

Ellers tak drenge, jeg har fundet en.:)

Viser 14 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.