Annoncering    

 Debatemner
Løbebanen... igen igen!
Assistent-træner-tråden
Petri Pasanen
Forstærkninger.
Ny transferstatus: E...
Danny Olsen
Formation og nye spi...
Thomas Enevoldsen er...
Årskarakterer
ACH-BIF
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i FC Midtjylland - AGF:
Anders Kure
6.5
 Sæsongennemsnit 12/13
. Spiller Gens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Aron Johannsson 6.6
4. Steffen Rasmussen 6.6
5. Casper Sloth 6.6
6. Martin Jørgensen 6.5

Komplet liste
 Topscorer
.SpillerMål
1.Stephan Petersen7
2.David Devdariani6
3.Osama Akharraz4
4.Martin Jørgensen3
5.Mate Vatsadze2
6.Søren Larsen2
 Assists
.SpillerAss.
1.Osama Akharraz9
2.Casper Sloth7
3.Stephan Petersen6
4.Adam Eckersley4
5.Davit Skhirtladze4
6.Mikkel Kirkeskov3

BSN: Har 10 dage til at finde en målscorer med kvalitet
Skrevet af MRJ d. 20. August 2012 - 10:51
 
AGF har fået en forfærdelig start på Superliagen denne sæson, hvilket ikke mindst skyldes, at angriberne har haft svært ved at score på deres chancer.

Det får nu sportschef Brian Steen Nielsen til at kigge efter en målscorer, inden transfervinduet lukket ved månedens udgang.

"Jeg synes, vores spillere har viljen. Det er egentlig det vigtigste, men skal man klare sig her i ligaen, så skal man altså have spillere, der scorer nogle mål, og det skal være helt fremme. Det må jeg kigge på ... har vi dem, der kan score målene for os. Kommer vi frem til den konklusion, at det mangler vi, så må jeg jo de kommende 10 dage se, om vi kan bytte lidt eller finde ud af en måde, hvorpå vi kan få noget kvalitet ind," siger Steen Nielsen til Ekstra Bladet.


Foto: Jesper Zacho - AGFfanclubfoto.photoshelter.com




Udskriv

Se odds på AGF her »

Kommentarer
agfsuporter75 d. 20. August 2012 - 11:00
var det ik lidt sent at kigge efter en angriber? men ok bedre sent end aldrig
AlexanderNGP d. 20. August 2012 - 11:01
Jep. Bare der sker noget nu!
foreveragf19 d. 20. August 2012 - 11:14
Og der kunne Duncan have passet fint ind, men det prøvede du jo ikke på.
dengamle d. 20. August 2012 - 11:18
Thomas Dalsgaard fra Viborg
Et efter min mening realistisk og godt køb - hvis Viborg vil slippe ham til en pris AGF kan betale?
Han har efterhånden erfaringen og alderen til at jeg tror han vil kunne gøre sig gældende i superligaen
Cantona d. 20. August 2012 - 11:18
Ikke fordi jeg som sådan er vildt pjattet med ham så tror jeg svaret kunne være " Rajko Lekic ".. Og lad være og spørg men det er bare en grim mavefornemmelse... Hørte nogen snakke om det forleden i aarhus og han er lige pt klubløs ik
Ceres d. 20. August 2012 - 11:21
Når BSN så direkte udtaler til BT, at - "vi køber ind inden transfervinduet lukker", så har han naturligvis allerede noget i ærmet, som stort set er forhandlet på plads... eller ville han ikke udtale sig så skråsikkert.

Det har jo også længe været tydeligt, at Moldskred er færdig i klubben, når han ikke har fået en chance for at spille, på trods af vores unge tandløse angribere, så BSN har nok længe arbejdet på, at finde en afløser, og få afskibet Moldskred...
.
Mulleman d. 20. August 2012 - 12:00
En angriber siger du BSN? Ved ikke om ledelsen så kampen igår, men synes i højere grad vi mangler kvalitet på midt midt. Casper sloth kan jo ikke tæmme en bold eller aflevere, og nørregaard kigger kun tilbage i banen. Derudover er Jørgensen ved at være færdig. Vi får store problemer den midt midt!!! At vores angribere derudover heller kan score, det er selvfølgelig også skidt, men inden vi får kigget på midten blir det sku ikk bedre venner...
davit d. 20. August 2012 - 12:08
@Mulleman

Casper sloth har sku da været en af vores bedste spiller i år..
pimppimp d. 20. August 2012 - 12:15
Er du stiv eller hvad Mulleman?? Casper sloth har været mellem vores 2 bedste i denne sæson!!
grind88 d. 20. August 2012 - 12:24
Hvad med at bruge Peter Graulund. Jeg behøver vist ikke komme nærmere ind på, hvilke kvaliteter han har.
Steen6372 d. 20. August 2012 - 12:27
Nu har BSN vel ret beset 14 dage til at få det på plads i.

Ville være fjollet at købe en defensiv midt, når vi nu også har Kasper P. der vender tilbage inden længe. I det hele taget er det ikke defensivt vi har problemer. Er dog ikke sikker på at løsningen på vores problemer blot består i at udskifte Aron med en anden angriber. Vi skaber ganske enkelt for lidt fremad banen. Jeg vil hellere have en højreback der kan noget offensivt.
Steen6372 d. 20. August 2012 - 12:30
Umiddelbart er jeg enig med Ceres. Tror også at BSN er tæt på at have en aftale klar. Mit gæt er at det bliver en spiller som både kan spille fløj og angriber.

Er der nogen der ved om BSN har været i sydamerika igen...?
Steen6372 d. 20. August 2012 - 12:37
(Ved godt at Ruidiaz lige har fundet ny klub, men kunne godt være at netværket derovre kunne kaste noget af sig)
Gmur d. 20. August 2012 - 12:39
Ken Ilsø
AGFchile d. 20. August 2012 - 12:45
Er der nogen der ved om BSN har været i sydamerika igen...?
tro det ikke, jeg har ihvert fald ikke mødt ham paa gaden.......
stjernen d. 20. August 2012 - 13:00
@dengamle
Thomas Dalsgaard fra Viborg
Et efter min mening realistisk og godt køb - hvis Viborg vil slippe ham til en pris AGF kan betale?
Han har efterhånden erfaringen og alderen til at jeg tror han vil kunne gøre sig gældende i superligaen


Problemet er bare at Thomas Dalgaard lige er kommet til Viborg i pausen. Men for filan da, han bombede 4 mål imod Vestsjælland smiley
Schmidt d. 20. August 2012 - 13:14
Det der mangler er ikke angribere, men mod til at prøve noget nyt. Hvis Devdariani og Aron ikke kan scorer mål, må det jo hedde SP og Graulund i angrebet eller Moldskred og Larsen. Vi har spillere nok, men de bliver bare brugt forkert, eller slet ikke. Når jeg ser denne besked fra BSN lyder det som om man vil bytte Moldskred, med en anden gammel nordmand i håb om det ændrer noget, men det gør det helt sikkert ikke.

Hvis vi mangler noget er det en fysisk stærk kant som kan tage over efter Berg. Hvis denne person osse kan spille i angrebet er det self. fint men ikke et must.
jj d. 20. August 2012 - 13:45
Uha da da. Det vist den gamle BSN der er kommet tilbage på posten.

Alle er enige om, at vi mangler en HB og har gjort det i snart et år. BSN melder ud at vi skal have en HB, men 6 (seks) kampe inde i sæsonen er det ikke på plads.

Alle har længe kunne se vores angrebsproblemer, men her siger BSN, at vi er fint dækket ind.
14 dage før transfervinduet lukker melder vores "såkaldte" sportschef ud, at han nu skal til at kigge på en angriber.
Man kan spørge sig selv om Moldskred har en bror vi kan skaffe til klubben.

Selvfølgelig er det godt, at BSN kan se at vi mangler en angriber, men det sgu' lidt mærkeligt, at han er den sidste i Danmark, der opdager det.

Jeg er dybt dybt rystet.
Aboikos d. 20. August 2012 - 14:02
Vi har jo 51 angribere i den trup allerede... Det der mangler er maaske en angrebstraener? Meh.. ved det ikke.

Nogen der kan forklare mig hvorfor man ikke bruger Berg? Og hvad med MJ -er han skadet? Graulund -er han skadet? SL har ngt med lysken sagde de under kampen i gaar.

Hvis de allesammen er skadet saa OK, men ellers forstaar jeg ikke hvorfor man ikke forsoeger at faa vores -uden sammenligning- bedste spillere i kampform...

Haaber I kan hjaelpe mig, tak.
Sloth d. 20. August 2012 - 14:10
@ Aboikos

Tror vi er mange der er ligeså forvirret som dig og mangler lidt svar - Det var også tydligt det de analyserede i studiet i går, hvor de jo lagde vægt på at 3 spillere der i sidste sæson lavede 23 mål tilsammen enten ikke var med eller sad på bænken
Bedersupport d. 20. August 2012 - 14:12
Latterligt - når Peter Sørensen ikke kan få Moldskred og Larsen spillet ind - kan han sgu heller ikke få andre. Vi mangler mere power på midtbanen til fodre de forreste - håber snart Kasper Povlsen er tilbage....
Prinz d. 20. August 2012 - 14:31
hvad med ham gutten fra Peru Raúl Ruidíaz. Var der ikke noget med at han var/er kontrakløs. Han kender allerede BSN, som alt andet lige har været ovre ved ham tidligere.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/raul-ruidiaz/profil/spieler_129724.html

http://www.youtube.com/watch?v=rpfoyEzQq5M
vieri d. 20. August 2012 - 15:46
Man må håbe at BSN har gjort en hel del af forarbejdet ifht at hente forstærkninger ind , for har han ikke det bliver det meget svært at nå at finde en klasseangriber på 10 dage.
vieri d. 20. August 2012 - 15:49
@grind88 . Hvis det er forbigået din opmærksomhed har Graulund lidt af småskader siden Vejle kampen og er ikke klar til at spille ret mange minutter af gangen . Det samme kan man jo sige om mange af vores andre profiler. Spillere som SL , MJ , Sorin , Berg , Atle , Eckersley har været meget skadet her i starten af sæsonen. Hvilket selvfølgelig spiller en stor rolle ifht den dårlige start vi har fået.
vieri d. 20. August 2012 - 15:53
@steen . Jeg håber BSN holder sig fra Sydamerika . transfermarkedet er meget kompliceret derovre og jeg mener han skal koncentrere sig om det europæiske marked i stedet for at spilde sin tid med at forsøge at handle med korrupte klubpræsidenter i sydamerika.
zcml d. 20. August 2012 - 16:15
Thomas Dalgaard skiftede i vinterpausen til Viborg, hvor han scorer mange mål. Og før det ditto i Skive, men man har tit set angribere score på stribe i 1. div., men alligevel ikke være god nok til ligaen.

Dalgaard har tidligere prøvet superligaen, hvor han lagde flot ud med en håndfuld mål. Derefter gik han dog totalt i stå.
Han kan self. ha' udviklet sig meget, men mest af alt skal han ha' ændret spillestil.
Jeg husker ham som en doven angriber, der ikke laver andet end at stå og vente på chancerne. Og det er self. også fint nok, hvis man så bomber løs, men sådanne typer er der ikke rigtigt plads til længere i topfodbold.

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har set noget til ham, så jeg ved ikke om det stadig forholder sig sådan, men jeg tror umiddelbart han er endnu en angriber, der er fantastisk i 1. div., men ikke mere end det.
Hyldig d. 20. August 2012 - 17:12
Jeg er meget enig med dem, der mener vi mangler power på midtbanen. Altså en type ala Emil Larsen, Lorentzen, Spelmann, Feilhaber etc. En, der både kan være kreativ og sætte en mand af.
MAXAGF d. 20. August 2012 - 17:16
Problemet er træneren.
agf8260 d. 20. August 2012 - 17:19
Nikola Djurdjic,er vores nye målkonge
dengamle d. 20. August 2012 - 17:54
Til zcml - jeg håber Thomas Dalsgaar kan lave en Lasse Vibe
Vibe brugte også nogle år på 1. Division og nu er han i landsholdstruppen
zytex92 d. 20. August 2012 - 18:42
Jeg mener vi skal kigge uden for skandinavien. vis vi skal have en ordentlig Kreativ spiller der kan lidt af det hele.. for det findes ikke i skandinavien til billige penge.. jeg tror vi skal et smut til Sydamerica eller Portugal måske... Jeg må indrømme jeg kun kan et navn som pt nok er det mest Realistiske her hjemme og det må være Absalonsen. Jeg håber dog BSN kigger på den halv danske/Argentinske spiller som gerne vil hjem på trods af han bomber for sit hold... !! men eller Siger Navne som Dennis Sørensen og Finnbogasson også et eller andet..
Allanhyl d. 20. August 2012 - 20:42
Når MJ ikke er med, er den eneste chance skabende midtbane spiller Casper Sloth.. her den eneste udover MJ der besidder i rette målskabende kompetencer.. og når den mand bliver placeret på kanten fra start af, mener jeg klart det er fejl fra træneren og en lidt pinlig én af slagsen.

Vores 2 angribere er begge som løber ned og deltager i det opbyggende.. man mangler EGO-angriberen, der kun tænker 1 ting.. MÅL.. det har Graulund og han burde få alle de minutter han kan klare.. og det er ikke blot 20 min her og der..

Jeg kender et endnu større EGO... Rajko Lekic.. ham ved siden af Aron eller Dev' ser ikke helt skidt ud.

Ellers er jeg totalt enig i flere på siden her: BRUG NU VORES BEDSTE SPILLERE Peter Sørensen.. DET KAN DA IKKE VÆRE SÅ SVÆRT !!!
Holger danske d. 20. August 2012 - 20:46
@MAXAGF Jeg har svært ved at se, at træneren skulle være problemet. PS skaffede AGF det bedste resultat i 15, og må jeg minde om, at sidst vi spillede såkaldt flot offensiv fodbold svigtede forsvaret total og vi rykkede ned. Vi må som fans bakke op om holdet og væbne os med tålmodighed, frem for at spille med på pressens flæberi.
Sloth d. 20. August 2012 - 20:48
jeg syntes stadig det er vildt at vi ikke kan få en af de 6 angribere til at fungere, PS havde nærmest ikke lovord nok for det "luksusproblem" vi havde i front inden sæsonen gik igang.

Men jeg nævner det så gerne igen, få nu den højre back.......jeg magter ikke en sæson med hovsaløsninger på den back med Kirkeskov eller Kasper Povlsen......sidstnævnte vil være en katastrofe hvis han kommer derned og spiller, for han er måske vores bedste midtbanespiller.
Jonashojriis d. 20. August 2012 - 21:06
1. Hvis man bruger småskader spiller, så varer skaden længere. Logik ?
2. Vores angribere er uskarpe og uden selvtillid, derfor må vi finde et alternativ evt. et lejemål
3. PS gør et stort stykke arbejde og jeg synes piben har fået en anden lyd siden sidste sæson.
4. Vi har 2 HB i truppen, der også kan bruges på midten er det ikke nok + vi har et ungt alternativ.
5. BSN har ikke midlerne til at opfylde vores ambitioner og alt er og bliver en afvejning af hvem og hvor der skal forstærkes. Fejlkøb sker og de sker ofte og i ALLE klubber.
6. Slap nu af og se hvad der sker !
7. Duncan er ussel smiley
Dichio d. 20. August 2012 - 21:30
Vi skal kun købe hvis vi kan få høj kvalitet ind. Vi er jo generelt stærkt nok besat på alle pladser - og bredden er jo blandt de bedste i ligaen. Kun en superstærk højreback i mindst ligalandsholdsklasse er interessant. Ellers er Sorin fin når han er klar igen.

Men klart nok kan man få et supertalent eller en kvalitetsspiller der forstærker, så altid ja tak.

Snakker går på en angriber ... synes egentlig vi har mange stærke angribere. Okay kan vi få Rajko Lekic eller lignende spiller på prøve i 4 måneder for en kop kaffe - så giv det bare et (vild)skud. Om ikke kan kan det give noget dynamik...


Synes da egentlig bare der er nogle ting som skal ændres lidt på:

dem vi har skal dels:
- turde at udfordre noget mere mand mod mand
- skal forsøge skud på mål (der var jo ingen der skød mod FCM)
- gå lidt mere ind i duelspillet (var det 4 frispark mod FCN i hele kampen...)
- prøve med lflere lange bolde som afveksling når spillet ikke kører mod Larsen/Devdariani

Dichio
Dichio d. 20. August 2012 - 21:55
Nå ja, kan vi få Lasse Vibe hjem vil det være det perfekte køb - han vil give den fart vi mangler lidt af pt :-)
zytex92 d. 20. August 2012 - 22:08
det er en offensivt spiller og mest en Angrebs spiller. så lad os tænke angreb. folk nu må i simpelthen følge med Rajko tænker fodbold stop. hvordan kan i overhovedet have gram med i jeres overvejelser. han var spise ring i Lyngby og kunne intet i frederikstad. så nej tak nu skal det være kvalitet stedet for flop som morten moldskred !!
Guffe d. 20. August 2012 - 22:44
Enig jj. BSN reagerer som politikere efter meningsmålinger og er ikke på forkant med nogetsomhelst. Det er ikke i orden. Moldskred må også kvalificere til at være et af de største fejlkøb i historien når han end ikke kommer på banen når stort set alle andre angribere er ude og de øvrige slet ikke leverer. En decideret katastrofe at have spildt krudt og penge på ham. Han må jo være ringee end davit2 og en Graulund for halv kraft. Av.
Fuldstændig uambitiøst først at kigge efter angribere nu, når vores to på papiret stærkeste kort skranter og de andre ikke leverer. Dev gør det fantastisk men har også,mange defensive opgaver der gør at han ikke altid er på pletten når det gælder i feltet. Få fingeren ud BSN, du ser rigtig rigtig skidt ud i min bog lige nu.
HumaK d. 20. August 2012 - 23:31
Christian Holst var i Århus i dag!
Dichio d. 20. August 2012 - 23:58
He he ja Holst og 117 andre spillere fra horsens, silkeborg, fcm, randers bor i århus...

Ja Rajko er ude af form, så med med han vil spille næsten gratis ser jeg heller ikke ham i AGF. Tror dog ikke på at han vil holde fodboldpause selvom han siger det ... men han siger jo så meget...

PS vil jo gerne bruge Graulund, men han er jo småskadet med lysken og kan åbenbart ikke spille mere end 20-30 min. Det samme gælder åbenbart også Larsen.

Man kan spekulere i meget, fx at Borring er fri på markedet. Og ophæver man med Moldskred (hvorfor har han aldrig fået chancen iøvrigt) så passer pengene sikkert stadigt...

Absalonsen kunne også være mulig som kant. Som angriber synes jeg han scorer for lidt. Men det gør dem vi har nu osse...
Schmidt d. 21. August 2012 - 02:17
Absalonsen vil være en kæmpe gevinst en fysisk stærk kantspiller, det er netop det vi mangler når Berg er ude.
vieri d. 21. August 2012 - 02:42
Folk der bliver ved med ikke at kunne forstå hvorfor PS ikke bruger de såkaldt bedste spillere fra start skal til at få banket ind i knolden , at mange af dem pt er skadet og ikke kan spille. Hvor svært kan det være at forstå???

Rajko skal ikke til AGF . Han var ikke god nok til en kontrakt i Frederiksstad og derfor kan vi roligt konkludere at han ikke kan tilbyde AGF noget .

BSN skal finde en klasseangriber og det bliver dyrt . Derudover ville det pynte gevaldigt med en midtbanespiller med noget fart og kreativitet . Borring og Absalonsen kunne begge være prismæssigt overkommelige muligheder. Men jeg så helst en 2 vejs central midtbane dynamo , der kan dominere både offensivt og defensivt . Men sådan en type har vi nok ikke råd til , hvis vi også skal bruge adskillige mill kr på en top angriber.
crazy horse d. 21. August 2012 - 08:54
Det kunne være spændende at vide hvilken hylde økonomien tillader at købe ind fra.
Er det nederste, den midterste, eller er vi helt oppe på næstøveste hylde ? tør næsten ikke at foreslå øverste hylde.

Det er selvfølgelig ud fra danske/skandinaviske økonomiske forhold jeg tænker.
HumaK d. 21. August 2012 - 11:52
He he ja Holst og 117 andre spillere fra horsens, silkeborg, fcm, randers bor i århus...


ssshh smiley

Ej jeg ved godt at der er mange der bor i Århus, men jeg blev bare overrasket over at se ham der i går smiley
ilderen d. 21. August 2012 - 16:34
"Problemet er træneren."

- som er ansat af hvem??

BSN har nu i en årrække, med sikker hånd, udvalgt en endeløs række af spillere der ikke har slået til. Trænere der ikke har leveret. Ikke engang en rød tråd har der været i valgene. Kun i AGF overlever en sportsdirektør, der rykker ned to gange med en klub, der i udgangspunktet hører hjemme i toppen.

Men BSN finder sikkert en halvskadet 34-årig islænding her i 8. spillerunde, sælger ham som erfaren og med 4 a-landskampe bag sig - og næste sommer undrer alle sig over, at heller ikke han slog til og hvor er vi dog uheldige.. mens BSN kan sejle videre med min klub!
Jonashojriis d. 21. August 2012 - 17:15
Flot kommentar
jj d. 21. August 2012 - 20:13
@Jonas: helt enig det er rigtig god kommentar. Jeg har længe følt mig alene med min skepsis ifht. Brians evner. Troede faktisk også at han havde fundet melodien. Men jeg synes mere og mere det tyder på at vores grundlæggende problem er, at Brian ikke magter opgaven, som sportschef i det er meget uheldigt. Håber ledelsen snart gør noget ved det. Måske er tiden kommet, vi står foran et mindre generationsskifte og det ville være godt med en kompetent sportschef i den forbindelse.
Guffe d. 21. August 2012 - 23:21
@Ilderen
Jeg kunne ikke være mere enig med dig. Håber næsten at han flopper maksimalt med de næste par indkøb, eller at de ikke går hjem, så han kan blive yderligere udstillet. Tror ikke at vi nogensinde for alvor blir tophold igen med ham som sportschef. Eller det ved jeg faktisk. Lad os få en af dem de bruger i Sønderjyske eller Horsens, der kan vi se hvor gode resultater man kan få med langt billigere trupper.
AllwaysAGF d. 21. August 2012 - 23:42
Nu må galdskaben herinde satme stoppe!! Grundet 6 kampe i den nye sæson, 6 KAMPE, er BSN pludseligt problemet..... Kan I høre hvor åndsvagt det lyder?? Det håber jeg, ellers er der sgu kuk på kvisten hos jer..... Hvem snakkede om dårlig sportslig ledelse da vi for få måneder siden blev nr. 5 og fik europa billet?? Ingen er jeg helt sikker på..... Det er så typisk AGF fans det her. En skæv start, så er helvede løs, og ingen har tålmodighed med noget. Det er simpelthen pinlig læsning det her. Kig dog på skaderne i truppen folkens. Graulund, Håland, Jørgensen, Larsen, Kasper P. og Sorin(lige vendt tilbage). Synes det er useriøst det her. Jeg vil sige det samme til jer, som I har sagt til spillerne et par gange i den nye sæson. TAG JER SAMMEN!!!!
vieri d. 22. August 2012 - 07:03
Hvis vi endelig skal placere et ansvar for de problemer AGF har befundet sig i de sidste 15 år lander aben hos ledelsen og bestyrelsen i AGF . Økonomistyringen og den økonomiske udvikling af forretningen AGF har i alt for mange år været ringere end i mange af de klubber vi sammenligner os med .

@ AllwaysAGF . Enig .
Holger danske d. 22. August 2012 - 08:59
@AllwaysAGF, ENIG!!!
kizz d. 22. August 2012 - 14:25
@AllwaysAGF.....skulle lige til at skrive stort set det samme.....den her site er efterhånden pinlig læsning...
jj d. 22. August 2012 - 20:43
@allwaysAGF: Hvis man ikke har rigtige argumenter kan man altid lægge andre ord i munden og derefter erklære dem kuk på kvisten. Det er useriøst.
Jeg skriver jo netop præcis, at det IKKE er p.g.a. de sidste 6 kampe det handler om. Det samme gør ilderen.
Grunden til at vi kommentere det på nuværende tidspunkt, er at Brian tydeligvis er uden en plan, når han pludselig 6 kampe inde i sæson begynder at tale om angribere.
Jeg er helt enig med dig i, at mange AGF fans er hurtige på aftrækkeren, men det er jo slet ikke det denne debat handler om.
Prøv lige at tage diskussioner lidt alvorligt, ellers bliver niveauet herinde alt for lavt.
sonnybws d. 24. August 2012 - 17:35
nikola djurdjic ??

http://www.transfermarkt.co.uk/en/nikola-djurdjic/profil/spieler_46162.html

har vi ikke haft ham i kikkerten tidligere ?? ligner nogle ok vilde stats !!
AllwaysAGF d. 27. August 2012 - 02:36
@jj. Hvad ved du om planer eller mangel på samme hos den sportslige ledelse?? Hvis man tænker lidt over situationen, så kan jeg sgu sagtens finde gode argumenter for at finde en ny angriber. Graulund er konstant småskadet, og man kan tvivle på hvorvidt manden kommer tilbage på samme niveau som tidligere. Molskred var en hurtig løsning, men her spillede økonomi og dyrtkøbte erfaringer fra tidligere ind, med manglende angribere, og en nedrykining. Han har åbenbart ikke det niveau som klubben ønsker, til en topangriber, men var bedre end ingenting tidligere. "Skidtlasse" er ung, og ikke klar til at være bærende spiller. "Devda" er ikke udpræget angriber. Sååå måske er udmeldingen ikke så meget taget ud af den blå luft, som du og andre skriver om. Jeg tillader mig at tvivle.....
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registeret bruger for at kunne vurdere en tekst.

Log ind eller meld dig til.

Teksten er ikke vurderet.
 Mest læste sidste 7 dage
Mikkel Kirkeskov på Årets Flophold
Enevoldsen: AGF-skifte er overhovedet...
AGF slutter på 7. pladsen efter neder...
Jakob Poulsen til MTAC: Jeg bliver i ...
Jesper Sørensen ny Silkeborg træner?
Holdene til Peter Graulunds testimonial
Officielt: Jesper Sørensen færdig i AGF
Sæsonens sidste trup – Hjalte med, St...
 Flere nyheder
Små-skadet Søren Larsen starter på bænken
Sæsonens sidste trup – Hjalte med, Stephan ude
Davit Skhirtladze: Jeg er ikke topscorertypen
AGF’s græsplæne den 6. bedste i Superligaen
Stephan Petersen i karantæne mod FC Midtjylland
Årets spiller og fighter er.......
Casper Sloth atter udtaget til A-landsholdet
Se eller gense højdepunkterne fra i går
Flere nyheder
 Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
 Sociale medier
bet365
 Afstemning
Hvem er Årets Spiller 2012/13?

Adam Eckersley
Anders Kure
Arhur Sorin
Aron Johannsson
Casper Sloth
David Devdariani
Davit Skhirtladze
Hjalte Nørregaard
Kasper Povlsen
Mikkel Kirkeskov
Osama Akharraz
Petri Pasanen
Steffen Rasmussen
Stephan Petersen
 Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Schmidt  
25. May 2013 - 04:25
@gffan17: - Nu er reglerne vedtaget så klubben bliver smidt ud hvis ikke de lever op til det: [Link]

agfsuporter75  
25. May 2013 - 03:47
[Link]

gffan17  
25. May 2013 - 02:56
@Schmidt: - Gu gør de da ej. Monaco selv betaler heller ikke skat til den franske stat. Men det franske forbund forsøger at få indført en regel der gør at Monaco skal til at betale skat til Frankrig for at være med i Ligue 1. Derfor der er snak om hvorvidt de kunne skifte til Italien

vieri  
25. May 2013 - 02:54
[Link] Åbentbart er det endnu ikke helt fastlagt om spillerne i Monaco skal betale fransk skat .

vieri  
25. May 2013 - 02:49
@Schmidt: - Jeg skal ikke kunne sige om det er korrekt eller forkert . Men har man som sportsmand bopæl i Monaco har man en trækprocent på 0 % . Det er derfor så mange internationale topsportsfolk er bosat i Monaco . Man skal dog vist opholde sig i Monaco et bestemt antal dage pr år for at kunne bibeholde sin status som indbygger .

Vis flere replikker
 Tip MTAC
Har du fundet en nyhed, vi ikke har på siden?

Link:

 Statistik
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)