fbpx

Xbox One

Forside Fora Off-Topic Xbox One

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      Mathis
      Bruger

Hey gamernørder.

Mine drenge har en efterhånden outdated Xbox 360, og nu vil de gerne have en Xbox One istedet.

Hvad siger I til den.. er den også ved at være outdated, eller vil det være fornuftigt nok at finde sådan én på DBA?

sissyfuzz
      Bruger

Jeg har en x-box one som jeg overvejer at sælge da jeg faktisk ikke rigtig får den brugt. Jeg har næsten ikke brugt den og den er i fin stand, m. 1 controller, headset. Jeg troede jeg ville have mere tid og lyst til at bruge den end jeg havde.. Den er noget billigere end at købe en ny, men er stadig som ny.

Dentinho
      Bruger

Hejsa nu ved jeg jo self ikke hvad du har af setup. men hvis der er et 4k fjernsyn i nærheden så ville jeg vælge den nye Xbox One Scorpio den har betydelig flere muskler at spille med på grafiksiden ifht. Xbox one + det faktum at du ovenikøbet også får en fuldt kompatibel 4K afspiller med da Scorpio er udstyret med et UHD drev

Mathis
      Bruger

Det niveau er vi slet ikke på.
      Det er fint, hvis de kan spille FIFA 18 og Forza.
      Om det bliver en Xbox One eller PS4, afgænger at den bedste deal, jeg kan finde på DBA

sissyfuzz
      Bruger

Du kan få min for 900,- hvis du selv henter den. Jeg slipper for at sætte annonce i DBA og du skal ikke uden for Aarhus for at hente den?

Xbox One konsol
      1 Controller
      Headset
      strømforsyning
      Hdmi-kabel

Alt er som nyt, ikke stjålet osv.. Den kan i den grad spille fifa 18 🙂

Mathis
      Bruger

Bor på sjælland og har nok fundet én til samme pris her i nabolaget.
      Vender måske tilbage

lampus
        Bruger

Hvis du ikke har købt endnu, vil jeg også sælge min Xbox one til 700 kr. Den ligger bare og samler støv, da jeg ikke har tid til at spille på den.

sissyfuzz
      Bruger

Helt fint, jeg smider den på DBA, tak for at få mig ud af starthullet.:)

mathiasl94
      Bruger

Jeg fik min Xbox One i Elgiganten for 1600 inkl. Forza Horizon 3 og FIFA 18. Godt tilbud.

Mathis
      Bruger

Tak for tilbuddene.. har købt

Viser 8 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.