træt af sure pensionist fans

Forside Fora TIFO/Fanscenen træt af sure pensionist fans

Dette emne indeholder 6 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of rejefiskeren rejefiskeren 4 måneder, 1 uge siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of rejefiskeren
    rejefiskeren
    Participant

hejsa gutter jeg må godt nok ærligt sige at jeg er ved at være pisse hamrende træt af de gamle morfarhoveder som kun råber negative ting og ellers bare sidder der og spiser pølser og ikke laver en skid positiv stemning på stadion. så sent som sidste kamp hjemme mod fck var jeg ude for at der var sådan en gammel nisse og en yngre fyr som ikke lavede noget andet end at råbe efter dommeren og tage billeder af romerlys men ellers ikke lave nogen god positiv stemning. jeg er godt nok ved at være træt af den slags negative klaphat fans. syntes ikke det plejer at være så slemt når man står på c2 nedre. håber at det bliver bedre efter vinterpausen.

mvh morten råhauge
    fast gænger på stadion igennem snart 5 år

Profile photo of DenLilleHviie
    DenLilleHviie
    Participant

Det lyder dælme skod..
    De sidste 3års tid har jeg kun været på stadion ca 3-5 gange pr. sæsson, men synes egentlig ikke selv at jeg har opblevet det..måske jeg har været heldig. Sidder oftes i området c8-c9-d1 eller d2, ved ikke om det har noget at skulle have sagt dog.

Den slags er der også en del af mellem øvre og nedre ved c4, c5, c6.

Ved forrige kamp sad jeg ved siden af et par autister ved c7 eller c8 som blev stærkt utilfredse hver gang modstanderen havde bolden, men de kan ikke gøre for det. Til gengæld blev de ret tilfredse når AGF fik bolden.

Jeg var egentlig imod at de afskaffede faste pladser på nedre, men det er lidt skægt at sidde rundt omkring og mærke hvor anderledes stemningen er der. Det har også åbnet mine øjne for at man sagtens kan få noget ud af kampen, selvom man ikke lige sidder midt for banen.

Profile photo of Chr L
    chrlovig
    Participant

Møder dem også på facebook, når det handler om AGF. De kommer med en dårlig og negativ kommentar, og når man så vil indlede en debat med dem, for at få dem til at være lidt mere positiv, så smutter de. Mega irriterende mennesker!

rejefiskeren
    Participant

syntes personligt godt at man kunne lave en aldersgrænse på C-tribunen feks. ingen folk over 60 år. Så slipper man for den slags sure gamle nisser.

Evt. kunne man lave en pensionist tribune hvor der blev serveret varm kaffe og kage.

Profile photo of Aros Blåtandsøn
    Per Leth
    Participant

Hej jeg er over 60, og vel nok en af de mest positive AGF tilhængere du kan finde på C3 øvre.
    Jeg kan godt følge din tankegang med hensyn til den negative tabertrend, på såvel stadion som på bloggene rundt omkring.

Du og jeg har fået det som en særlig opgave at være positiv og optimistisk, og lade det smitte af på de stakler der så at sige skider i deres egen rede. Jeg gætter på at deres frustrationer i virkeligheden bunder i at de slæber rundt med en rygsæk med fiasko i tilværelsen, som de åbner for ved enhver given lejlighed.

Dette fænomen har ikke noget med alder eller AGF at gøre.
    Men vi kan gå foran og vise vejen med vores eksempel. KSDH.

rejefiskeren
    Participant

Jeg har på stadion igen idag, og jeg må godt nok sige at det ikke er blevet en tand bedre. Fyldt med sure morfar fans med gråt hår og unge knejter der skal stå og svine dommmeren til hele kampen uden at komme med positiv stemning. Meget flot må jeg sige, mongoler.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.