Surt opstød ovenpå en ellers fremragende oplevelse!

Forside Fora TIFO/Fanscenen Surt opstød ovenpå en ellers fremragende oplevelse!

Dette emne indeholder 7 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  Negreanu 10 måneder, 3 uger siden.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Superskurk
    Participant

Åh, hvor var det en dejlig kamp i går – fantastisk stemning, både visuelt og vokalt.. Godt gået allesammen!

Der er dog noget jeg SLET ikke kan forstå eller holde ud:
    Hvorfor i ALVERDEN skulle der tyres fadøl ned mod vores spillere ved de tre mål – mest ved det første… Det er jo direkte tåbeligt.. Det var jo ikke LIGE i scoringsøjeblikket, at der “hovsa” blev kastet øl i begejstring, men var tyren direkte mod spillerne.. Nogen der kan hjælpe mig med, at forstå meningen i dette?

Og så til det allermest meningsløse: Hvorfor HELVEDE giver man sig til, at SPYTTE efter Horsens-spilleren der tager indkast til sidst???? Ja, jeg så det, og ja det var helt bevidst TO gange fra samme person.. Foran 5-1.. Og mod en spiller der ikke har gjort noget som helst for at pisse nogen af.. Kunne lidt bedre forstå det (lidt!), hvis Horsens havde været foran, og spilleren havde scoret og jublet provokerende ud mod os.. Men det her var bare hjernelamt.. Hader at jeg som AGF-fan er sat i bås med sådanne typer.. Føj!

Stev
    Participant

Jeg tænker ikke, at øl er blevet kastet bevidst EFTER en AGF-spiller, men derimod, at man bare kaster øllen i begejstring op i luften? Det mener jeg personligt er helt i orden, og en del af det at stå i et stemningsskabende område. Der skal man altså ikke få ondt i røven over at få lidt øl på jakken i min verden.

Det med spyttet har jeg aldrig set eller oplevet, men det er selvfølgelig helt uacceptabelt, hvis det har fundet sted.

zcml
    Participant

@ Stev

Det er aldrig i orden at kaste med øl. Især ikke når man tænker over, hvad det tynde “sprøjt” koster til sådanne kampe 😉

Norden
    Participant

Jeg står aldrig i stemningsområder netop fordi jeg ikke gider få øl i nakken. Det lugter, og det er i øvrigt ikke fedt at blive smurt ind i øl en kold november aften.

Det er direkte stupidt at kaste med øl eller andre våde varer og det hører ingen steder hjemme.

Negreanu
    Participant

Jeg står altid stemningsområdet fordi jeg elsker at mit tøj lugter af øl – og specielt i November. Jeg plejer også at finde en kæderyger at stille mig tæt på.

Luke2000
    Participant

“Jeg tænker ikke, at øl er blevet kastet bevidst EFTER en AGF-spiller, men derimod, at man bare kaster øllen i begejstring op i luften? Det mener jeg personligt er helt i orden, og en del af det at stå i et stemningsskabende område. Der skal man altså ikke få ondt i røven over at få lidt øl på jakken i min verden.”

Jeg så selv det her fra et andet sted på stadionen, og det var meget øl og det var kastet direkte i hovedet på spillerne, stod selv og grinede af hvor dumt det var.

• Dette svar blev ændret 10 måneder, 3 uger siden af  Luke2000.

Stev
    Participant

Du skulle have hentet en voksen.

Negreanu
    Participant

Haha 😀 Booodil de kaster med øøøøl.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.