fbpx

Salg af GF-trøjer og halstørklæder

Forside Fora Off-Topic Salg af GF-trøjer og halstørklæder

Viser 33 svartråde
  • Forfatter

Hej,

Nu var det godt nok kvindernes internationale kampdag igår, men det er altså idag jeg laver dette opslag. 😉

Jeg er ved at rydde op og blev ked af det da jeg så alle de trøjer inde bagerst i skabet, så tænkte at der må da være nogle mennesker herinde der kan gøre brug af dem. Derfor sælger jeg nu næsten alle mine trøjer. Jeg vil helst sælge det samlet, da det er nemmest, men kom med bud. Der er ingen mindstepris.

Trøje 1:
      En hvid Hummel uden navn bagpå. Vil tro den er fra omkring årtusindeskiftet.
      Front

Trøje 2:
      En blå Asics fra sidst i 90´erne vil jeg tro. Nonbo (7) på ryggen.
      Front
      Bag

Trøje 3:
      En hvid Hummel med Graulund (23) på ryggen. Den må være fra omkring 2010.
      Front
      Bag

Trøje 4:
      En hvid Hummel med Kure (27) på ryggen. Den er vel omkring samme årgang som trøje 3.
      Front
      Bag

Trøje 5:
      En rød Hummel uden navn i nakken. 2005 er mit bud.
      Rød

Diverse AGF-halstørklæder:
      Blandt andet det første jeg nogensinde købte. Gæt selv hvilket. 😉
      Halstørklæder

Jeg håber virkelig der er nogen der kan bruge dette, så de kan komme til deres ret igen.

Mvh
      Nettohunden
      Kan kontaktes på Twitter også – @simoehrb

Glem det der stod her. 🙂

Hvilken størrelse er de?

Mvh

God pointe. Det kommer lige på senere for hver enkelt trøje. Men de er XL eller xxl.

Så er de desværre ikke relevante for mig. Held og lykke med salget.

Alle trøjer er i XL.

Desuden kan det oplyses at det hele befinder sig i Skanderborg. Men jeg kommer da til kamp på Århus Stadion stort set hver gang, så vi burde kunne finde en logistisk løsning.

ulstrup
      Bruger

Jeg tager gerne trøje 1, hvis du kan være klar på at sælge dem enkeltvis 🙂

HvidSovs
      Bruger

Jeg er interesseret i Trøje 2, skulle du vælge at sælge dem opdelt

Kom med et bud. Så må jeg se på det.

meb
      Bruger

Jeg er interesseret i trøje nummer 4. Bud 150kr.

ulstrup
      Bruger

Jeg smider gerne 150 kr for trøje 1 + fragt.

@meb – det kan jeg godt. Kan du hente den i Skanderborg, eller kan vi mødes ved næste hjemmekamp?

@ulstrup – det kan vi godt finde ud af. Men angående fragt – kan vi ikke evt mødes ved næste hjemmekamp?

ulstrup
        Bruger

“Desværre” bor jeg i Portugal, så det er desværre ikke muligt. Men jeg springer fra, desværre. Held og lykke med salget 🙂

HvidSovs
      Bruger

Jamen så byder jeg også de “obligatoriske” 150,- men blot for Trøje 2 🙂

@HvidSovs – Det lyder godt. Kan vi mødes ved en hjemmekamp og udveksle?

@ulstrup – Det er OK. God sommer. 😉

af2420
      Bruger

300 kr for halstørklæderne og 200kr for trøje nr 2 🙂

Jeg kan se der er sager som skaber interesse fra flere. Jeg har besluttet at jeg sætter en deadline på alt på søndag kl 18. Højeste bud der køber varen. Er der noget der ikke bliver solgt til den tid, går det selvfølgelig bare videre.

Så blev kl 18. Meb render med trøje 4 og af2420 med trøje 2 og halstørklæderne. I får begge en privat besked.

Resten af trøjerne er stadig til salg.

Det lader, da meb ikke har svaret på min henvendelse, til, at trøje 4 igen er givet fri til bud.

Forsøger lige med et bump af denne tråd, hvis nogle skulle genfinde interessen.

meb
      Bruger

Jeg er tilbage fra Påske ferie og er stadigvæk interesseret i trøje nummer 4.

Hej @meb – sender dig lige en besked her på siden, så vi kan aftale nærmere.

Jeg kan ikke få lov til at redigere i første indlæg. Så I får lige et indlæg med lidt info.

Trøje 2, trøje 4 og halstørklæderne er hermed solgt. Derfor er der nu kun trøje 1, 3 og 5 tilbage.

Byd!

jimholst
      Bruger

hej Nettohunden

Jeg vil da gerne give 100 kr for Graulund trøjen.
      Du kan tage den med til aalborg hvis du kommer derop?
      Vh Jim

Hej Jim,

Det gør jeg ikke. Kommer du på stadion mod Randers?

/Simon

Stev
      Bruger

Fandt lige denne gamle trøje i gemmerne. Kan ikke huske årstallet, da det jo ikke er en trøje vi har spillet kampe i, men speciel er den da. Sælger den, da jeg er ved at rydde op i gamle trøjer.

Størrelsen er Large. Byd løs! 🙂

Front

Ryg m. nummer

Trøje 1 og trøje 5 er stadig til salg. Er der ikke indenfor en uge kommet henvendelser på dem, ryger de i min lokale genbrugs.

mikkel94
      Bruger

Hvad skal du have for trøje 1? Jeg kan komme forbi og hente den i Skanderborg 🙂

oskaragf
      Bruger

Jeg er interreseret i halstørklædet, hvad skal du have for det?

Hej @mikkel94 – hvad vil du give? Når du selv henter er jeg nemmere at handle med.

Hej @oskaragf – halstørklæderne er væk. Der er kun trøje 1 og 5 tilbage.

mikkel94
      Bruger

@nettohunden
      Hvis det er muligt at hente den onsdag eftermiddag/aften, så giver jeg gerne 150 kroner. Send en SMS til 30287145 med adresse og tidspunkt for afhentning, hvis du er interesseret.

@mikkel94
      Det er en aftale. Jeg sender en sms med adresse og forventet hjemkomst.

Så er der kun trøje 5 tilbage. I har til søndag.

Jeg kan ikke få lov til at redigere i første indlæg. Alle trøjerne er nu væk.

@Henze05 – kan du evt slette denne tråd eller skrive i 1. indlæg at alt er væk?

Viser 33 svartråde

Emnet 'Salg af GF-trøjer og halstørklæder' er lukket for nye svar.