Sæt Djamal fri

Forside Fora AGF Sæt Djamal fri

Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of don marisco don marisco 6 måneder, 1 uge siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Nåmen i dag satte han sig på røven efter 4 minutter, det ku ligeså godt ha kostet en scoring. Men shit happens.
    Han dækker heller ikke en skid op ved Horsens scoring, men fair nok – det gør ingen af de andre backs jo heller.
    Men for fanden i Helvede – når man slæber rundt på et (debilt og unødvendigt erhvervet) gult kort, SÅ VÆLTER MAN KRAFTEDEME IKKE MODSTANDERNES ANGRIBER OMKULD PÅ KANTEN AF FELTET – OG DA FOR HELVEDE SLET IKKE NÅR MAN HAR TO HOLDKAMMERATER TIL AT HJÆLPE MED AT LUKKE NED???!!
    Djamal er den dårligste forsvarsspiller i den hvide trøje i tredive år, og det er pisse alarmerende at Disco fortsat giver ham spilletid. Det sætter oplagt spørgsmålstegn ved trænerens dømmekraft.
    FOR SATAN EN IDIOT MAND – det var jo en situation akkurat magen til den mod Brøndby!!

Profile photo of JeppeRC
    JeppeRC
    Participant

Riimeligt ukonstruktivt indlæg..
    Har du overhovedet tjekket bænken? Det ENESTE alternativ var O.Buur ind på højre back, da Dino og AJ ikke var til rådighed.

Gennemført debilt svar.
    Buur ind på højre back var et blandt flere helt, helt relevante alternativer. Staff ind istf. Djamal var OGSÅ et relevant alternativ. Eller Glenn selv.
    I virkeligheden var vi bedre stillet med 10 mand fra start.
    Vi kommer ikke til at vinde flere kampe sålænge russeren starter inde – I hørte det her først.

Profile photo of Guffe
    Guffe
    Participant

Jeg er enig. Han er uberegnelig i midterforsvaret og fuldstændig håbløs i sit afspil frem ad banen. På backen gør han lidt mindre skade, men jeg er stadig slet ikke tryg ved ham. Jeg ved godt at han stadig er ung og at man ikke blir bedre på det her niveau uden kampe på kontoen……meeeen for satan hvor har han kostet allerede. Han virker pisse nervøs og usikker i stort set alt hvad han gør. Er det synd for ham? Ja, gu er et da så, men det er altså også synd for holdkammeraterne og os. Spar os og ham fremover.

• Dette svar blev ændret 6 måneder, 1 uge siden af Profile photo of Guffe Guffe.
    Profile photo of don marisco
    don marisco
    Participant

Jeg har af en eller anden årsag tro på at Djamal bliver et aktiv.
    Ja, han var igen igen rystende usikker i midterforsvaret, men jeg ser ham altså også mere som v. back.

Han skal lære at kontrollere sine kræfter, og forbedre sin timing i tacklingerne, men knægten er 20 år, og vi var på at sælge ham for en månedstid siden.

Giv ham lidt ro på at få lidt stabilitet ind i hverdagen, så har vi en mulig stjerne i denne fyr.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.