Mustafa Amini

Forside Fora AGF Mustafa Amini

Dette emne indeholder 8 svar, har 8 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of zcml zcml 1 måned, 3 uger siden.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Mikle94
    Mikle94
    Participant

Da Amini blev præsenteret, var jeg skeptisk. Jeg syntes det virkede uambitiøst, og unødvendigt at hente endnu en middelmådig midtbanespiller til klubben.
    Det ændrede sig selvsagt efter SønderjyskE-kampen, hvor han brændte banen helt af og spillede fantastisk.

Siden da har jeg dog ikke set noget nævneværdigt højt niveau fra ham i bare ti minutter af gangen, og igår kulminerede det med en helt igennem elendig, uværdig og uinspirerende indsats.

Skal han bare skippes afsted igen, eller tror folk stadig på ham? Personligt synes jeg at han ligner endnu en fejl af JA.

Profile photo of Stev
    Stev
    Participant

Jeg var også lidt småskuffet, da jeg så vi hentede ham, men han skulle da have en chance, og jeg har fortsat noget credit ift. ham.

Men, jeg synes han ligner den spiller han var i Randers. Man kan se, at han egentlig som oftest gerne vil, men det forbliver bare lidt uforløst. Nu vil jeg gerne skåne ham for en vurdering rent spillemæssigt for hans præstation i går, for jeg mener slet ikke, at han har egenskaberne til at spille i højre side, mens han virkede heller ikke synderlig engageret i sin arbejdsindsats. Han virkede generelt som om, at han havde misforstået sin rolle og gameplan’en.

Profile photo of Klykke89
    Klykke89
    Participant

Er generelt ikke for at vurdere om nogle er fejlkøb inden for det første år, da mange spillere først præstere efter tid – men mener nu også det er slidt det ikke er fremgang at spore men mere tilbagegang.

Så mener ikke kan reelt kan vurdere JA løbene endnu andet end spillere som backman og Duncan som vel ikke engang var hans?

Profile photo of Norden
    Norden
    Participant

Amini er definitionen på mellem… Ikke sådan rigtig god til noget, så han bliver ofte “ligegyldig” i kampene, undtagen når han misser at gå i pres på modstanderne foran feltet, som vi bl.a. så det i Odense

Profile photo of zcml
    zcml
    Participant

Bortset fra mod SønderjyskE har han vel ikke spillet en god kamp, men han er da lykkedes lidt med det som mange af de andre har haft svært ved (i hvert fald indtil i mandags); nemlig at score mål.

Synes man har set at han har kvaliteterne, men han kommer til at virke lidt ugidelig!
    Han skal kæmpe noget mere for bolden, og gøre sig spilbart (være mere bevægelig) når han ikke har den.

Hvis han tager sig sammen, og udfolder sit talent, så tror jeg han kunne blive en god offensiv spilfordeler/playmaker, lidt a’la Danny.
    Pt. tror jeg dog måske han ville være bedst i den rolle Spelmann har haft de sidste par kampe, men han skal vise noget af den pågåendehed som netop Spelmann står for.

Profile photo of GFsiden86
    GFsiden86
    Participant

Enig, ja attituden minder om Davit Skhirtladze

Profile photo of Guffe
    Guffe
    Participant

Han mangler meget i presspillet og står tit for langt fra sin mand og sparer for ofte også sig selv i nærkampene. Det pisser mig lidt af, fordi det ikke handler om talent eller evner, men om bare at gøre det! Fremme på banen, synes jeg han spiller den godt rundt, men for sjældent selv skaber noget hverken for sig selv eller andre. Tror han ryger ud af startopstillingen til Silkeborgkampen.

Profile photo of SortSkygge
    SortSkygge
    Participant

Han har været så elendig at der snart må være nogle konsekvenser. Han er ikke den eneste spiller i vores historie der har uforløst potentiale. Det samme synes jeg man ser med Stephan nu, men han ryger i det mindste på bænken. Jeg synes også Amini trænger til samt fortjener en tur derud.

Profile photo of zcml
    zcml
    Participant

Var også skuffet over igen at se Amini i startopstillingen, men han viste, hvorfor Glen fortsat tror på ham.
    Og ja! Han er nr. 2 på vores topscoreliste (delt 1’er inden kampen), men det var, trods alt, kun med 3 mål. Og det var ikke fordi han bød ind med så meget andet i kampene.

Nu må vi bare håbe at han har taget sig sammen, og indset at talent alene gør det ikke; man skal også kæmpe for tingene i kampene!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.