fbpx

Midterforsvaret!

Forside Fora AGF Midterforsvaret!

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      Fedepeden
      Bruger

Vi har sagt farvel til 2 center forsvarer og hentet 0 ind. Det kan godt være at handlerne lader vente på sig ifølge JA pga. EM, vrøvl, men Brøndby har bl.a. hentet 3 forsvarer i mellemtiden. Og med kun ca. 7 dage til sæson premieren, begynder man som GF fan at blive nervøs og får flashbacks om nedrykningsfare osv.

Larslus
      Bruger

@fede
      Du er simpelthen bange for at vi rykker ned fordi der med 2 mdr tilbage af vinduet ikke er hentet nok forstærkninger?

Plade
      Bruger

Jeg er helt med på, at transfervinduet er åbent lang tid endnu og det er bedre at finde den rette spiller fremfor at handle i panik og få noget, man alligevel ikke kan bruge.
      MEN….jeg forstår bare ikke, hvorfor det betyder SÅ LIDT for både den sportslige ledelse og fans, at man tydeligvis ikke har en tilpasset trup ved sæsonopstart. Man siger jo heller ikke om spillerne: De behøver ikke at være i form. Vi kan spille os i form i løbet af de første par måneder.
      Hvorfor ikke være topskarpe fra starte? Hvis vi har nogen form for ambitioner i denne sæson, så har vi brug for at styrke forsvaret.
      Træningskampen i dag mod Lyngby viser da, at vi ikke er skarpe i såvel forsvar som angreb (uden Duncan).

Jeg tror, da heller ikke, der er nogen, som synes, det er uvæsentligt at have holdet på plads og være klar og toptrimmet til sæsonstarten. Det ville vi da alle sammen foretrække. Men nogen gange må man jo gå på kompromis, og så er spørgsmålet (i denne situation åbenbart) om man skal gå på kompromis med kvalitet (for dårlig), pris (for dyr) eller timing (for sent). Og når man nu åbenbart ikke kan få det hele, så vil jeg da mene, at det gør mindst skade i det lange løb, at der bliver gået på kompromis med timingen.

Norden
      Bruger

Problemet er bare, at de point vi risikerer at tabe i den første 5 runder mod modstandere hvor vi SKAL have point, meget nemt kan blive afgørende for top 6 eller ej.

Fedepeden
      Bruger

Er helt enig i at det måske kan koste point, men med den nye struktur kan top 7 være nok til at ende i slutspillet i år. Men ville da være rart hvis Glen og JA snart henter en klasse forsvarer såsom Maxsø (nok ikke realistisk da han lige har forlænget), kig evt. mod RFC, ACH og f.eks. SE der ville en Mads Fenger (25 år), Pierre Kanstrup (27) eller en Bubacarr Sanneh (21 årig talent) ville styrke forsvaret.
      Nogen der har andre forslag til midterforsvaret er i velkommen til at byde ind her.

Masada
      Bruger

@Fedepeden Der er ingen af dem du nævner vi har råd til (desværre) Men mon ikke der kommer en svensker eller kroat/serber engang i august

Viser 6 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.