Luthers beviser

Forside Fora Off-Topic Luthers beviser

Dette emne indeholder 6 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af  Aros 1 måned, 1 uge siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

JarlSmart
    Participant

I flere måneder har brugeren Luther insinueret, at han har beviser på, at JarlSmart (undertegnede) og flere andre brugere i virkeligheden er den samme. Han mener med andre ord, at jeg (og andre?) har flere profiler herinde. Hans teori udsprang i kølvandet på en diskussion om diverse rygter i transfervinduet, hvor de fleste var uenige med ham. Luther har tilkendegivet, at han agter at fremlægge sine beviser i en særskilt tråd. Jeg har derfor oprettet denne tråd, så vi kan få syn for sagen. Sæt i gang Luther 🙂

Norden
    Participant

Grow up….

Bent
    Participant

Frygteligt!!

Steen6372
    Participant

Er der regler mod at have flere brugere? Ellers kan det vel være totalt ligegyldigt, hvad en tilfældig anden bruger mener om den sag?

zcml
    Participant

Tja! Enten er han travlt optaget af at “grave” beviserne frem, eller også har han ingen, siden han ikke har givet lyd fra sig endnu!

I øvrigt er jeg også ret ligegled med om en person har flere aktive bruger-profiler, med mindre det er imod reglerne (som Steen6372 også er inde på), men troværdigheden hos disse brugere vil bare være lig nul.
    Og jeg tror også det er det Luther har ville frem til, men om det er fordi han har grundlag til at tro, at JarlSmart skulle ha’ flere profiler (hvilke skulle disse i øvrig være?), eller om han bare er uenig med/har set sig sur på JarlSmart, og derfor forsøger at køre en smædekampagne imod ham, skal jeg ikke kunne sige!

chilli
    Participant

Jeg tror blot Luther har “travlt” lige pludselig. Han holder nok “lav” profil herinde i et stykke tid, og håber sagen om beviserne glemmes.

Sjovt som han har glemt hans eget mantra om, at alt der skrives herinde skal være sandheden og fakta, og kun det.!!! Eller gælder det måske kun AGF, og ikke alt andet?

Aros
    Participant

Så vidt, jeg har forstået, vil han ikke komme med beviser, men påstande – og ikke i dette forum.

Han har derfor i stedet ophængt et dokument med 95 teser på domkirkens dør.

😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.