Hold i krise

Forside Fora AGF Hold i krise

Dette emne indeholder 9 svar, har 9 stemmer og blev senest opdateret af Profile photo of Donmiguel Donmiguel 4 måneder, 3 uger siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Profile photo of Hymol
    Hymol
    Participant

Så er vi her igen. SIF var et hold i mega krise, hvem kommer så på besøg, de søde ukyniske hviiie, og “fodboldprofessorens” hold vinder. Nu er vi her igen, OB har ikke vundet i kæmpe mange kampe, har ikke scoret i fem kampe, så møder man de hviiiiee og så er det klart de scorer 2 mål. Jeg synes vi spiller naivt. Vi er for nemme at læse. Ryst posen Guld Glenn.. Suk

Profile photo of Thomas Senior
    Thomas Senior
    Participant

Jeg synes Glen burde indse sin fiasko, og opsige sin stilling, da han ikke kan bidrage til holdets udvikling, men i stedet virker handlingslammet og inkompetent i sin holdudtagelse.

Profile photo of KrakePeter
    KrakePeter
    Participant

Nej rolig nu. Vi har bedst i dag i 75% af kampen.

Profile photo of Aarhus8260
    Aarhus8260
    Participant

Endnu en weekend, endnu et nederlag til et andet bundhold. Et hold uden selvtillid, og en træner som i mine øjne virker handlingslammet. Høje bolde til Duncan er vores eneste “våben” offensivt, men holdene har fundet ud af at pakke Duncan ind. Vores fløje er uskarpe og spillerne brænder det mest oplagte chancer. Vores nye målmand er efter en god start blevet ramt af den særlige “AGF virus”, hvor man falder i niveau kamp efter kamp. Der er et eller andet galt i klubben, og det har der været i over 20 år. Tror ikke, at de fortsatte trænerfyringer er løsningen, men jeg syntes ledelsen må vise handling og bringe et “offer” til skafottet. Vores sportschef har tilført klubben et hav af nye spillere i de transfervinduer, hvor han har haft ansvaret. 2-3 stykker har været en succes. Resten har været fyld fra overskudslagre primært i Randers, nordiske klubber og “fjerne egne” af Europa. JA er dumpet med et brag og skal fyres allerede i dag. Vi har jo allerede et overlap med PC. GRs “støttepædagog’ BS skal naturligvis have opsagt sit arrangement med klubben. Formoder ikke, han har indflydelse på spillernes sportslige formåen, og har spillerne behov for at snakke om problemer, må de bruge nogle af de mange personer, som er omkring holdet.
    Jeg GIDER IKKE høre flere dårlige forklaringer og undskyldninger fra trænere, spillere og andre omkring holdet. Jeg vil have point og sejre, intet andet. Hvis I ikke kan løfte “opgaven” og udvise ydmyghed og respekt overfor vores klub og trøje, bedes I finde et andet sted at hæve jeres fede hyre.

• Dette svar blev ændret 5 måneder, 3 uger siden af Profile photo of Aarhus8260 Aarhus8260.
    • Dette svar blev ændret 5 måneder, 3 uger siden af Profile photo of Aarhus8260 Aarhus8260.
    Profile photo of Norden
    Norden
    Participant

Jeg synes der er mange faktorer der gør sig gældende pt. og jeg vil her prøve at opliste et par af disse.

Manglende kontinuitet: Vi er nødt til at være tålmodige, for vi har ikke et hold der er spillet sammen. Som mange har nævnt har vi over det seneste halvandet år skiftet hele truppen ud omtrent to gange. Vi så i foråret, at vi langsomt begyndte at levere bedre jo bedre holdet blev spillet sammenn. Udfordringen er så at vi nu igen har sagt farvel til centrale spillere i Jønsson og Elez, ligesom skader og EM efterveer har stækket DO og Elmar.

Savnet af Jønsson: I mine øjne er savnet af Jønsson stort, og større end jeg havde forventet. Han bragte meget af den energi som holdet er bygget op omkring.

Indkøb med tvivlsom karakter: Amini, Junker, AJ og Spelmann har endnu ikke vist sig som de forstærkninger de tre af dem var tænkt som. Amini har dog en evne til at dukke op i feltet – desværre er resten af spillet alt for ofte af karakteren alibibold. Soares har været en skændsel så langt og Spelmann har spillemæssigt været en skuffelse. Sverrison ligner derimod en spiller der har noget fodbold i sig.

Manglende kreativitet: Vi savner spillere, der udover løbepensum og pres spil, har blik for medspillere. Når først vi har bolden og spiller den rundt, så har vi reelt ingen, der med en hurtig vending kan sætte en modstander trække 2 mand til sig og gøre sin medspiller god. Aabech havde denne evne til at se de små afleveringer i dybden. Den type spiller har vi ikke pt.

Dårlige indlæg og afslutninger: Vi afslutter ganske enkelt for ringe. Længere er den ikke. Dertil er vores indlæg alt for sølle. Elmar, Iko, SP, DO, DAP scorer reelt aldrig.

Med ovenstående vil jeg konstatere, at vi ikke er bedre end en 7-10 plads pt. I mine øjne har vi for mange spillere der ligner hinanden.

Profile photo of Frejensvang
    Frejensvang
    Participant

Elez og Aabech var IMO kæmpe tab. Den første kunne man nok ikke gøre noget ved, desværre.
    Derimod mener jeg det var en eklatant fejl ikke at bruge og forlænge med Aabech. En krativ og målfarlig spiller, der ydermere er god i dødboldssituationer (både defensivt og offensivt), det er lige hvad vi mangler nu. Måske kommer der også en dag, hvor selv Guld-Glen finder ud af, at alle hold har lært at dække op for høje bolde til Duncan og derfor har brug for en anden slags spiller til at lægge de lækre assists!
    Desuden var Aabech en publikumsfavorit og bar en stor del af den moralske turnaround da vi rykkede ned sidst.

Profile photo of Fedepeden
    Fedepeden
    Participant

Jeg synes Glenn mindst skal have året ud og så evaluere efter nedrykningsslutspillet.

Men vil give ret i at vores pasningspil er alt for forudsigeligt med høje bolde til Duncan.
    Jeg så gerne de spillede mere langs jorden, og så ind til Duncan når vi er på
    modstanderens sidste tredjedel, men det kræver bare nogle bedre indlæg.

Profile photo of Di Stefano
    Di Stefano
    Participant

Korrekt at vi selvfølgelig ikke er sammenspillet, men individuelt har vi været så tandløse og så dårlige i boldomgang og centringer fra kanterne, at man alligevel må stille spørgsmålstegn ved den hylde, de er købt fra. Vi får alt for lidt for pengene. Så JA og BS har heller ikke ydet det nødvendige. Det er ihvertfald umuligt at få øje på.

Profile photo of Hymol
    Hymol
    Participant

Nu er der ganske vidst kun gået en halvleg… Men mål af to angribere fra Esbjerg, der ikke har scoret siden paven fik sex. Mon ikke Esbjerg nu er i gang. Hvad er det vi træner på uge efter uge, 24 måder at undgå opdækning, jamen det skriger til himmelen….

Profile photo of Donmiguel
    Donmiguel
    Participant

Godt en kamp varer 90 min ikke Hymol?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.