fbpx

En RIGTIG fan siger farvel

Forside Fora AGF En RIGTIG fan siger farvel

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      Wimmie
      Bruger

Det er klart at vi som fans er klart utilfredse med den måde holdet spillede på imod Brøndby og jo det er pisse dårligt af os fans at vi tager en eller to spillere ud og køre på dem når det er holdet som har fejlet. Jeg er stoppet med at komme på stadion ikke fordi jeg ikke elsker at se GF spille om de vinder eller taber men fordi jeg ikke synes det er sjovt at sidde så langt væk fra banen. Jeg elsker GF og stemningen fra os fans, smagen af øl, en god pølse i pausen, solen i ansigtet… MEN det er bare ikke det samme mere. D. 05-08-2016 var jeg på Randers stadion med nogle venner som er Pony fans for at se RFC-ACH og vi var på stemnings afsnittet, det var ikke fordi de synger så meget eller særlig højt men den stemning som var der er desværre noget jeg ikke har oplevet på Århus stadion før det gør noget at man sidder så tæt på banen man føler at man er en del af kampen og når man som fan synger og skaber en stemning så hjælper det… Når jeg er til hjemmekampe med GF så er det ikke sjovt mere ikke fordi at stemningen ikke er der men fordi vi som fans synger for os selv og vi er fremmede gjort fra selve fodbold banen.

Negreanu
      Bruger

Jamen farvel farvel.

Aarhus8260
      Bruger

Nå.

Unknown99
      Bruger

ligegyldigt indlæg, ligegyldig udmelding. Pas på at døren ikke slår dig på vej ud..

8K
      Bruger

Jeg tror sgu du har misforstået hvad det vil sige at være RIGTIG fan…

Hyg dig hos hestene…

Wimmie
      Bruger

Hehe elsker alt det hate der er 😂

Stauning
      Bruger

Hej Wimmie Du er stadig AGF fan – du kommer bare ikke på stadion. Jeg holder også nogle lange pauser fra live fodbold med AGF af og til. Du kommer tilbage igen bare vent og se. Hestene mangler jo den (forbandede) magi som AGF har.

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.