fbpx

Afstemning blandt fans: Er fyringen korrekt eller ej?

Forside Fora AGF Afstemning blandt fans: Er fyringen korrekt eller ej?

Viser 26 svartråde
  • Forfatter
      GF karma
      Bruger

Der kan ikke laves rigtige afstemninger herinde, men giv lige dit besyv med. Du skal kun sige ja eller nej til fyringen. Ikke nogen begrundelse, tak. Dernæst tager du stilling til om ansættelsen af David Nielsen er korrekt. Heller ikke nogen begrundelse. Det ku’ være sjovt at se, hvad brugerne herinde synes Sæt i gang.

Groggster
      Bruger

Fyring, nej.

Ansættelse, ja (når fyringen alligevel blev ført igennem)

nedergaard
      Bruger

Ja

Ja

Cavendish
      Bruger

Ja

Ja

Ja

GF karma
      Bruger

Og mig selv:

-Ja

-Ved simpelthen ikke.

Jeg tæller sammen efter nogle dage, så må vi se hvad folk har sagt.

Jenner1977
      Bruger

Udfra hvad jeg ved og tror om den givne situation (konktraktudløb til sommer):

Ja
      Ja

Alpo
      Bruger

Ja

NEJ

Husted
      Bruger

Håber det er ok, at jeg har oprettet en lille undersøgelse med de 2 samme spørgsmål…så er det jo lidt hurtigere at tælle det hele sammen. Jeg holder undersøgelsen åben i et par dage og informerer løbende

https://da.surveymonkey.com/r/VQ2VF2X

Ja. Glens spillestil kræver et fysisk stærk hurtigt benhårdt hovedstødsstærk forsvar, så kaosset på resten af banen ikke giver alt for mange tilbageslag – og det forsvar har man ikke. Resten af udførelsen har heller ikke været for køn, så ja til David med en forhåbentlig mere realistisk og gennemtænkt spillestil.

janf
      Bruger

Ja

Ja … næste danske trænertalent klar til agf-testen. Jeg forudser at den første der lykkes med den test bliver den næste landstræner 😉

mabee
      Bruger

Nix

Tja

Caritino
      Bruger

Ja

Ja

Ja
      Ja

BM2610
      Bruger

Ja
      Ja

grind88
      Bruger

Ja
      Ja

Thomas K
      Bruger

Nej

Nej

Howard
      Bruger

JA

JA

Djarnis
      Bruger

Ja

Ja

MC
      Bruger

Ja

Ja

Norden
      Bruger

Når situtationen var som den var mellem ledelsen og GR så var der reelt ingen anden mulighed, så isoleret set var beslutningen derfor rigtigt.

Det vigtigere spørgsmål er dog, hvorfor vi igen er endt i den situation at ledelsen og træneren rammer et konfliktniveau hvor der kun er en vej frem – nemlig skilsmissen. Den del synes jeg bestyrelsen skal tage meget alvorligt. Det ærgrer mig derfor, at jeg ikke har mulighed for at være til stede på den kommende generalforsamling, hvor jeg ville have spurgt LF til om det var noget man i bestyrelsen er opmærksom på.

Ikke fordi jeg forventer at han svarer på den slags spørgsmål, men mere for at vise, at det er et tema jeg som aktionær interesserer mig for.

daddyo
      Bruger

Nej.
      Forhåbentlig ja

Per Leth
      Bruger

Tænk sig at der findes arbejdspladser i Jylland, hvor man skifter personale ud der ikke præsterer over en periode……Det var aldrig sket i København. Men derude er det jo også jydske skatteydere, der sikrer pæne tal på bundlinien, uanset hvor klodset man opfører sig, og hvor meget personalet på alle niveauer har hånden nede i kassen.

iolli
      Moderator

Ja

Ja

Dinesen
      Bruger

Nej

Mjaaa..

bacher
      Bruger

Nej
      Ja

Hvad med et ja/nej til den nuværende ledelse, som også skal også kigges i sømmene. De har endnu ikke har formået at gøre AGF til en overskudsforretning. Modsat f.eks. en sund fodboldforretning som VFF, der har haft overskud de sidste 5 år: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spillersalg-gav-femte-vff-overskud-i-traek/
      AGF’s ledelse har ret beset klaret sig endnu dårligere end trænerne, som hver gang bliver gjort til syndebukke. Hvor er det ny AGF?

Lykke
      Bruger

Fyring Nej, men uundgåeligt.

David Nielsen: Måske, men fuldstændigt elendigt “træner-scouting” at ansætte DN uden en taktisk stærk assistent.

Viser 26 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.