|
|
| Forfatter |
RE: Ny trøjesponsor |
Peder Vendelbo Mikkelsen
Brugere
Antal indlæg: 533
Bopæl: Tranbjerg J.
| Lagt på d. 04-07-2011 18:53 |
|
|
|
zcml skrev:
Hmm! Syn's ellers netop at den er mindre god på dåse, hvorimod jeg foretrækker den på flaske eller fra fad.
Måske har jeg været uheldig med flaskerne jeg har købt i Salling Super, flaskeudgaven smagte som en light-udgave de 2 gange jeg har købt dem.
På grund af mervægten plejer jeg aldrig at købe flaskeøl, med mindre dåserne er udsolgt.
Aj hvor ærgeligt, nu bliver jeg nødt til at køre hen i Fakta og hente lidt til en smagstest. |
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

Antal indlæg: 3044
Bopæl: Åbyhøj
| Lagt på d. 05-07-2011 12:50 |
|
|
Nu er det godt nok ved at være længe siden jeg har fået den på flaske. Så jeg kan ikke sige om den har ændret sig, men smag og behag er jo forskellig.
Beikes er nok inde på noget af det rigtige, men jeg syn's ikke nødvendigtvis at fad altid er bedst.
Et godt eksempel er Young's Double Chokolate Stout som jeg ret godt kan lide. Den bliver simpelt hen for flad og "vammel" i fad udgaven. |
|
|
|
| Forfatter |
Peder Vendelbo Mikkelsen
Brugere
| Lagt på d. 05-07-2011 13:29 |
|
|
Fakta havde ikke flere Newcastle Brown Ale på flaske, så jeg måtte nøjes med dåseudgaven.
zcml skrev:Et godt eksempel er Young's Double Chokolate Stout som jeg ret godt kan lide. Den bliver simpelt hen for flad og "vammel" i fad udgaven.
Den er god, men man skal kun have 1 af den, hvis jeg får 2 på en aften bliver jeg for hurtigt fuld og det tager lidt tid at forbrænde den.
For lige at vende tilbage til trådens emne, så synes jeg at Royal Unibrews udmelding om 6 måneders pause var interessant, hold lige JanCs udmelding om en national sponsor in mente.
Hvis Royal Unibrew kommer tilbage som hovedsponsor til vinter sker det nok enten fordi AGF har klaret sig så godt at man kan stikke næsen op efter europæisk bold og derfor får brug for en international sponsor, eller at man har klaret sig så dårligt at man kan nøjes med en regional sponsor.
Jeg kan ikke rigtigt få øje på at nogle af de andre sponsorer kan få ret meget ud af et internationalt sponsorat og der har Royal Unibrew jo en større flok interessante brands i baghånden afhængig af hvor de internationale kampe skal spilles og jeg tror godt de kunne finde på at skifte produktlogo på trøjen fra den ene kamp til den anden (AGF har tidligere skiftet produktlogo i forbindelse med en kamp imod OB i Odense, så det er formodentlig lovligt ud fra DBU/ UEFA regler). |
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

| Lagt på d. 05-07-2011 14:03 |
|
|
Jeg har aldrig set Newcastle Brown Ale på flaske i Fakta.
Kan self. ikke sige om de skulle ha' den i Tranbjerg, men har svært ved at forestille mig det, når resten i Århus-området kun har den på dåse.
Syn's egentligt kun jeg kan finde den på flaske i de blandede gavepakke i forretningerne, men måske i special-forretningerne? |
|
| Forfatter |
Peder Vendelbo Mikkelsen
Brugere
| Lagt på d. 05-07-2011 21:00 |
|
|
|
zcml skrev:
Syn's egentligt kun jeg kan finde den på flaske i de blandede gavepakke i forretningerne, men måske i special-forretningerne?
Jeg har set dem i Føtex i City Vest for 1 år siden da jeg boede i den del af byen, sidst jeg var i Salling Super havde de dem også der.
Det var vist i forbindelse med nytåret at der kom et større rykind af specialøl i Fakta i Tranbjerg, det virker ikke som om der er den store omsætning af dem så jeg går lidt og venter på at de smækker 50% skiltene op for at tømme hylderne.
Ifølge Google har der været et tilbud i uge 17 på Newcastle Brown Ale i Fakta, så det kan ikke vare længe til hylderne skal tømmes så der er plads til juleøllet:
http://www.tilbudkatalog.dk/tilbud.asp?id=689027 |
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

| Lagt på d. 06-07-2011 14:01 |
|
|
Tilbud og tilbud! Den var i kataloget, men 13 kr. er normalpris for ½l. Newcastle Brown Ale på dåse.
Jeg syn's dog ikke jeg har lagt mærke til dem i et stykke tid ude ved os. Så måske er de røget ud af sortimentet. Eller også er det bare endnu en ting de ikke kan finde ud af at sende ud i butikken.
Jeg må lige kigge efter når jeg kommer på arbejde. |
|
|
|