|
|
| Forfatter |
RE: Peter Sørensen |
supermand
Brugere
Antal indlæg: 14
| Lagt på d. 10-04-2012 15:42 |
|
|
|
Der er skrevet meget godt og mindre godt om ps herinde, men i bund og grund uanset om man er enig med ham er han pt det bedste træner vi kan få .husk på hvad han har at arbejde med af spillere. jeg skal da være den første til at sige/skrive at jeg ikke altid er enig med ham , men det er jo letter at sidde på sidelinien og være kloge :.). er åbenbart en bruger herinde der ikke kale tåle andres menig , sørgelidt at man ikke kan tåle at andre har en anden menig end ham . :.) |
|
| Forfatter |
Trolle87
Brugere
Antal indlæg: 56
| Lagt på d. 10-04-2012 20:59 |
|
|
@jijypuru
Kunne du ikke tænke dig at svare på mit indlæg, om hvorvidt det er træneren eller truppen der er dårlig?
Og til jer alle som mener vi er efter en bestemt eller to bestemte brugere. Så vidt jeg ved og så vidt jeg har kunnet læse i både bergmania og mine egne indlæg, så mener vi blot at hvis man holder med AGF, så skal man ikke sidde og svine alt hvad der sker i kampe, og omkring klubben. Dette var også grundlaget for at hive deres tidligere kommentar ind i netop denne tråd. Dette lagde også grund for vores spørgsmål, om de rent faktisk var fan af AGF.
Ved godt det lyder hårdt, men hvis man kun kan se negativt på at vi ikke vinder guld år efter år, så skal man ikke være fan af AGF. |
|
|
|
| Forfatter |
AndersF
Brugere

Antal indlæg: 109
Bopæl: København NV
| Lagt på d. 10-04-2012 22:21 |
|
|
|
supermand skrev:
er åbenbart en bruger herinde der ikke kale tåle andres menig , sørgelidt at man ikke kan tåle at andre har en anden menig end ham . :.)
Ellers også er nogle brugere generelt bare trætte af at andre brugere ikke tænker sig om før de skriver kommentarer; blandt andet får jeg mega lange løg af nogle brugere på denne side. |
|
| Forfatter |
Medgangsfan
Brugere
Antal indlæg: 54
| Lagt på d. 10-04-2012 22:43 |
|
|
|
supermand skrev:
er åbenbart en bruger herinde der ikke kale tåle andres menig , sørgelidt at man ikke kan tåle at andre har en anden menig end ham . :.)
Du mener dig selv, right? |
|
| Forfatter |
DukZ
Brugere
Antal indlæg: 85
| Lagt på d. 10-04-2012 23:00 |
|
|
|
Denne tråd er da vist ved at kører af sporet... Jeg synes enten en admin skal lukke den... ellers skal folk holde sig mere til emnet. |
|
| Forfatter |
Trolle87
Brugere
Antal indlæg: 56
| Lagt på d. 10-04-2012 23:52 |
|
|
DukZ.
Problemet er vel at vi faktisk slet ikke er klar over hvad emnet er.
|
|
|
|