|
|
| Forfatter |
RE: Der skulle ikke meget til-- |
lurifax
Brugere
Antal indlæg: 270
| Lagt på d. 06-04-2012 17:26 |
|
|
|
Willow skrev:
Jeg smider ikke konen ud fordi hun køber carlsberg... Jeg sender hende ned for at bytte dem ;-)
til hvad? |
|
|
|
| Forfatter |
AndersF
Brugere

Antal indlæg: 109
Bopæl: København NV
| Lagt på d. 06-04-2012 18:52 |
|
|
|
Willow skrev:
Jeg smider ikke konen ud fordi hun køber carlsberg... Jeg sender hende ned for at bytte dem ;-)
Kaldte du lige Morten Moldskred for Carlsberg? Altid noget du ikke kalder ham Ringnes, eller noget. |
|
| Forfatter |
Unknown99
Brugere

Antal indlæg: 248
Bopæl: 8000
| Lagt på d. 06-04-2012 18:53 |
|
|
|
Nu har jeg ikke lige sat mig ind hvad andre har skrevet en de første par indlæg, men jeg vil da gerne give min mening til debatten. Som nogle siger, bliver man som træner og fodboldspillere tit og ofte evalueret pr. kamp man spiller. Der er mange følelser involveret i at følge sin klub i tykt og tyndt, dette ser jeg heller ikke som et problem. Man at insinuere at man direkte bør fyre Peter Sørensen efter et par dårlige kampe, syns jeg ikke er konstruktivt, eller realistisk, og det eneste det gør for mig, er at jeg bliver irriteret over nogle fans, som kun forholder sig til vundne og tabte kampe i nuet. Det er iorden at man syns han skal fyres, men jeg vil ikke spises af med fordi de har spillet dårligt i en kamp. Jeg syns at Peter Sørensen taktisk har prøvet at tage højde for, at nogle af vores ældre spillere ikke kan holde til alle kampe i en sæson. Alternativet var vel at han havde brugt dem, og så risikeret at de blev skadet som følge af overbelastningsskader, og derved risikere at miste vitale point i slutningen af sæsonen. Jeg syns det er friskt at prøve alternative formationer. Hvis de havde fungeret, havde man vel lovprist manden for dette. At han vælger at skifte ud og ændre formation, er vel en konsekvens af at manden kan se det ikke fungere. (der tages højde for stave og grammatik fejl, dette er ikke fordi jeg ikke vil bruge tiden på at rette det, men jeg har problemer med det) |
|
| Forfatter |
T-Knogle
Brugere
Antal indlæg: 99
| Lagt på d. 06-04-2012 19:12 |
|
|
Jeg har ikke hørt "PS Raus" nogen steder, det ville også være sindssygt efter alt det han har præsteret. Men jeg tillader mig alligevel at forholde mig kritisk, både til ham, men også til holdet efter nederlag til tre hold som jeg mener vi burde have fået flere point imod.
Man siger modgang modner, men det er vel kun hvis man oplever modgangen. Hvis vi allesammen behandler PS og AGF som Kim Jung Il så bliver fejlene nok næppe rettet i det omfang som de burde, og jeg er ret sikker på at den smugle kritik der kommer fra os fans efter de seneste kampe, er noget som både PS og truppen er i stand til at håndtere (ellers spørg Steffen og Kure). |
|
| Forfatter |
HB
Brugere
Antal indlæg: 249
Bopæl: Tranbjerg
| Lagt på d. 07-04-2012 13:12 |
|
|
På mig virkede det som om at AGF og PS missede hvordan Sønderjydske egentlig ville spille. De lagde sig ikke bare ned fordi de var på et stadion med mere end 3000 tilskuere.
Jeg troede selv at det "bare" blev en walkover.
Derfor kan og bør man også lægge skylden på PS, det ansvar tog han dog også på sine skuldre.
Det man ikke kan klandre PS for, er at MJ spillede langt langt under hans normale niveau. MJ erstatter man ikke lige.
PS er den bedste træner vi har haft længe, og jeg er lykkelig for at vi har forlænget med ham og så endda på langtids kontrakt.
Som een skrev herinde så er det et debat forum og her har alle meninger ligestor vægt, også dem der kritiserer AGF's trænere, spillere og andet godtfolk.
En af de eneste gange Morten Olsen har udtalt sig fornuftigt, var dengang han sagde at "Der sidder jo 8000 - 10000 trænere på lægterne hver gang vi spiller" |
|
|
|