|
|
| Forfatter |
RE: Kris Stadsgaard |
geer92
Brugere
Antal indlæg: 49
| Lagt på d. 08-12-2011 12:12 |
|
|
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/agent-dansk-interesse-stadsgaard
Der kan være mange grunde, hvorfor valgte Søren Larsen at tage til Danmark og AGF?
tror faktisk bare gerne han vil have noget spilletid og måske stadig et lille spinkelt håb om EM |
|
| Forfatter |
Budtz4ever
Brugere

Antal indlæg: 942
Bopæl: Nær Ã.rhus
| Lagt på d. 08-12-2011 14:45 |
|
|
|
geer92 skrev:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/agent-dansk-interesse-stadsgaard
Der kan være mange grunde, hvorfor valgte Søren Larsen at tage til Danmark og AGF?
tror faktisk bare gerne han vil have noget spilletid og måske stadig et lille spinkelt håb om EM
Det er helt klart bare FCK, der har budt, Michael. |
|
|
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1867
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 08-12-2011 18:25 |
|
|
|
Stadsgaards agent udtaler at en anden klub end FCK har meldt sin interesse . Derudover er der interesse fra udenlandske klubber også . |
|
| Forfatter |
Samuel
Brugere
Antal indlæg: 62
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 08-12-2011 20:36 |
|
|
|
Hvis det passer at både Howard og Sorin har kontraktudløb til sommer, kan det jo godt give mening at hente Stadsgaard. Umiddelbart kunne jeg forestille mig at det er Howard der ikke bliver forlænget med. |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1867
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 09-12-2011 02:20 |
|
|
|
Jeg er nu ret sikker på at både Sorin og Howard får forlænget deres kontrakter og at det er noget der bliver forhandlet om lige nu . Men selvfølgelig kan det da tænkes at enten Howard , Kure, Sorin eller Atle bliver skiftet ud med en Stadsgaard eller Bo Svensson til sommer . |
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

Antal indlæg: 3044
Bopæl: Åbyhøj
| Lagt på d. 09-12-2011 15:57 |
|
|
|
vieri skrev:
Jeg er nu ret sikker på at både Sorin og Howard får forlænget deres kontrakter og at det er noget der bliver forhandlet om lige nu . Men selvfølgelig kan det da tænkes at enten Howard , Kure, Sorin eller Atle bliver skiftet ud med en Stadsgaard eller Bo Svensson til sommer .
Atle skal ingen steder! Og jeg ville da heller ikke bytte ham for Stadsgaard eller Svensson.
Howard, Sorin og især Kure kan vi snakke om, hvis det er for at få folk som de 2 førnævnte.
Sorin egentligt kun fordi vi nok alligevel kun kan beholde ham yderligere 2 år pga. forskerskatten.
Howard har været en del skadet gennem de sidste 2 sæsoner, så måske man skulle prøve noget nyt?
Skadesfri er jeg dog fint tilfreds med vores midterforsvarer. Og ser ingen grund til at skifte ud, med mindre man kan få nogen, der er lige så gode, men billigere. Og det er nok hverken Stadsgaard eller Svensson.
Kure er egentligt den eneste af de 4 nævnte jeg vil af med.
For selvom han flere gange har vist sig som en stærk og vigtig spiller for os, så har han samme problem som kostede Krabbe og Gjesing. Han er for svingende!
Han kan være fuldstændig genial overfor den rette modstander, men også lave nogle meget dumme fejl.
Og overfor hurtige tekniske angribere kommer han let til kort. |
|
|
|