Annoncering    

Debatemner
Forstærkninger.
ACH-BIF
Opstilling mod Midtj...
Formation og nye spi...
Karaktere AGF-AAB
Thomas Enevoldsen er...
agf-aab tv transmiss...
OVERLEVELSEN ER HJEMME!
Matematikeren har ta...
AGF - SE
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering
 Sæsongennemsnit 12/13
. Spiller Gens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Steffen Rasmussen 6.6
4. Casper Sloth 6.6
5. Martin Jørgensen 6.6
6. Aron Johannsson 6.6

Komplet liste
 Stillingen
# Klub Pts
1 FC København 65
2 FC Nordsjælland 60
3 Randers FC 52
4 Esbjerg fB 47
5 AaB 47
6 FC Midtjylland 47
7 AGF 41
8 SønderjyskE 41
9 Brøndby IF 39
10 OB 38
11 AC Horsens 34
12 Silkeborg 31
 Topscorer
.SpillerMål
1.Stephan Petersen7
2.David Devdariani6
3.Osama Akharraz4
4.Martin Jørgensen3
5.Mate Vatsadze2
6.Søren Larsen2
 Assists
.SpillerAss.
1.Osama Akharraz9
2.Casper Sloth7
3.Stephan Petersen6
4.Adam Eckersley4
5.Davit Skhirtladze4
6.Mikkel Kirkeskov3
Se indlæg
Danmarks største AGF-side med nyheder, optakter, og rygter - Morethanaclub.dk | Fodbold | Debat om AGF (Spillere, ledere og andre ting)
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Forfatter RE: Kris Stadsgaard
geer92
Brugere

Antal indlæg: 49
Lagt på d. 08-12-2011 12:12
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/agent-dansk-interesse-stadsgaard

Der kan være mange grunde, hvorfor valgte Søren Larsen at tage til Danmark og AGF?
tror faktisk bare gerne han vil have noget spilletid og måske stadig et lille spinkelt håb om EM
Budtz4ever
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 942
Bopæl: Nær Ã.rhus
Lagt på d. 08-12-2011 14:45
geer92 skrev:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/agent-dansk-interesse-stadsgaard

Der kan være mange grunde, hvorfor valgte Søren Larsen at tage til Danmark og AGF?
tror faktisk bare gerne han vil have noget spilletid og måske stadig et lille spinkelt håb om EM

Det er helt klart bare FCK, der har budt, Michael.
www.FC-Bondestorm.dk
vieri
Brugere

Antal indlæg: 1867
Bopæl: risskov
Lagt på d. 08-12-2011 18:25
Stadsgaards agent udtaler at en anden klub end FCK har meldt sin interesse . Derudover er der interesse fra udenlandske klubber også .
Samuel
Brugere

Antal indlæg: 62
Bopæl: Århus
Lagt på d. 08-12-2011 20:36
Hvis det passer at både Howard og Sorin har kontraktudløb til sommer, kan det jo godt give mening at hente Stadsgaard. Umiddelbart kunne jeg forestille mig at det er Howard der ikke bliver forlænget med.
vieri
Brugere

Antal indlæg: 1867
Bopæl: risskov
Lagt på d. 09-12-2011 02:20
Jeg er nu ret sikker på at både Sorin og Howard får forlænget deres kontrakter og at det er noget der bliver forhandlet om lige nu . Men selvfølgelig kan det da tænkes at enten Howard , Kure, Sorin eller Atle bliver skiftet ud med en Stadsgaard eller Bo Svensson til sommer .
zcml
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 3044
Bopæl: Åbyhøj
Lagt på d. 09-12-2011 15:57
vieri skrev:
Jeg er nu ret sikker på at både Sorin og Howard får forlænget deres kontrakter og at det er noget der bliver forhandlet om lige nu . Men selvfølgelig kan det da tænkes at enten Howard , Kure, Sorin eller Atle bliver skiftet ud med en Stadsgaard eller Bo Svensson til sommer .

Atle skal ingen steder! Og jeg ville da heller ikke bytte ham for Stadsgaard eller Svensson.
Howard, Sorin og især Kure kan vi snakke om, hvis det er for at få folk som de 2 førnævnte.
Sorin egentligt kun fordi vi nok alligevel kun kan beholde ham yderligere 2 år pga. forskerskatten.
Howard har været en del skadet gennem de sidste 2 sæsoner, så måske man skulle prøve noget nyt?

Skadesfri er jeg dog fint tilfreds med vores midterforsvarer. Og ser ingen grund til at skifte ud, med mindre man kan få nogen, der er lige så gode, men billigere. Og det er nok hverken Stadsgaard eller Svensson.

Kure er egentligt den eneste af de 4 nævnte jeg vil af med.
For selvom han flere gange har vist sig som en stærk og vigtig spiller for os, så har han samme problem som kostede Krabbe og Gjesing. Han er for svingende!
Han kan være fuldstændig genial overfor den rette modstander, men også lave nogle meget dumme fejl.
Og overfor hurtige tekniske angribere kommer han let til kort.
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)