|
|
| Forfatter |
RE: Kan vi gå i panik? |
Replay
Brugere

Antal indlæg: 970
| Lagt på d. 31-08-2008 17:43 |
|
|
|
Oscar Dahl skrev:
Leon spiller ikke i Fulham og vil sikkert gerne spille for os. Vi kunne sagtens bruge ham. HVORFOR IKKE??!!
Helt sikkert! Han vil jo gerne?
Forøvrigt kan han stadig bruges hvis Dan T kun er ude i en måned.. Kure og Madsen er ringe og jeg har heller aldrig set det store i Budtz...
Hvorfor er det aldrig lortet der bliver skadet? |
|
| Forfatter |
Peter Sehsted
Brugere
Antal indlæg: 57
Bopæl: Højbjerg
| Lagt på d. 31-08-2008 17:45 |
|
|
Som jeg skriver et andet sted: det hjælper ikke at leje hverken Leon, Mesi eller Ronaldo.
Med Ove P. som træner kan det være ligegyldigt hvilke spillere vi har; han evner bare ikke at sætte et hold sammen eller op til kamp.
Han vil gå over i historien som den ringeste træner vi har haft - og det siger ikke så lidt.
Lad os nu koncentrere os om det som virkelig betyder noget, nemlig at få Ove ud inden vi igen roder permanent rundt i bunden med deraf følgende nedrykning. |
|
|
|
| Forfatter |
horekim
Brugere
Antal indlæg: 89
Bopæl: København
| Lagt på d. 31-08-2008 17:46 |
|
|
|
Hvorfor er det aldrig lortet der bliver skadet?
Det skal retfærdigvis siges, at Pleidrup også har været ude længe med en skade  |
|
| Forfatter |
ketildk
Brugere
Antal indlæg: 36
Bopæl: København
| Lagt på d. 31-08-2008 17:48 |
|
|
Ja til PANIK!
Hvis han er slemt skadet, så kan vi godt forberede også på en halvsæson omkring nedrykningsstregen.
Og ang. Olof så peger to facts på, at han ikke er skarp nok endnu (og måske aldrig bliver det igen???).
1. Ove P. hentede ham selv og roste ham til skyerne i det første halve år han var i klubben (på krykker) - hvis en træner har kastet så meget kærlighed på en spiller, men ikke bruger ham, så skal han virkelig være overbevist om, at han IKKE har nået sit gamle niveau endnu. Var Ove P. i tvivl, så tror jeg han havde fået chancen.
2. Han har vist kun spillet én hel kamp endnu - selv i går i 2. div. kunne han ikke fuldføre eller fik ikke lov - han blev i hvert fald skiftet ud med Troels Hansen.
Det efterlader os med Anders Kure (som bærer sin del af skylden i FCNs første mål ved at afleverer til en presset Kari lige foran eget mål) og Kim Madsen og Krabbe. De to første har fået deres chancer og har vist, at de mindst én gang i hver gang deler oplagte målchancer ud. Så stemmer jeg for, at vi giver Krabbe chancen!
Og til slut lidt optimisme - [lol] - Benny Feilhaber var pisse god på midten! :k - og jeg synes han beviste, at han også kan arbejde defensivt! Kari ud af start 11eren og Benny ind ved siden af Lucena! |
|
| Forfatter |
fladmose
Brugere

Antal indlæg: 939
Bopæl: Odense
| Lagt på d. 31-08-2008 17:48 |
|
|
Paniiik!
Dan T. ude er uden tvivl en stor led grum gang belortet heste-afføring.
Men værre er den heller ikke. Vi må bare sparke Kim Madsen i røven så han kan komme op i gear, tvinge ham til at æde 20 dåser Redbull energidrik før hverkamp. Uden at åbne dåserne!
Ellers må vi se om Krabbe virkelig ér så god i minderforsvaret som han siger? |
|
| Forfatter |
Drukbumsen
Brugere
Antal indlæg: 38
Bopæl: Struer
| Lagt på d. 31-08-2008 17:50 |
|
|
Kari skal ikke i forsvaret!! - så bliver der straffe 10 gange |