Annoncering    

Debatemner
Forstærkninger.
Formation og nye spi...
Karaktere AGF-AAB
Opstilling mod Midtj...
ACH-BIF
Thomas Enevoldsen er...
agf-aab tv transmiss...
OVERLEVELSEN ER HJEMME!
Matematikeren har ta...
AGF - SE
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
Marcus Solberg 20/05/2013
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i AGF - AaB:
Søren Larsen
8.3
 Sæsongennemsnit 12/13
. Spiller Gens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Steffen Rasmussen 6.6
4. Casper Sloth 6.6
5. Martin Jørgensen 6.6
6. Aron Johannsson 6.6

Komplet liste
 Stillingen
# Klub Pts
1 FC København 64
2 FC Nordsjælland 57
3 Randers FC 51
4 Esbjerg fB 47
5 AaB 46
6 FC Midtjylland 44
7 AGF 41
8 SønderjyskE 40
9 OB 37
10 Brøndby IF 36
11 AC Horsens 34
12 Silkeborg 30
 Topscorer
.SpillerMål
1.Stephan Petersen7
2.David Devdariani6
3.Osama Akharraz4
4.Martin Jørgensen3
5.Mate Vatsadze2
6.Søren Larsen2
 Assists
.SpillerAss.
1.Osama Akharraz9
2.Casper Sloth7
3.Stephan Petersen6
4.Adam Eckersley4
5.Davit Skhirtladze4
6.Mikkel Kirkeskov3
Se indlæg
Danmarks største AGF-side med nyheder, optakter, og rygter - Morethanaclub.dk | Generel Debat | Off-Topic
Side 1 af 3 1 2 3 >
Forfatter Hvem gider København?
agf-dresen
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 217
Bopæl: Kgs. Risskov
Lagt på d. 03-07-2012 03:57
Nu er jeg meget lokal patriotisk og har altid elsket Aarhus og AGF. Jeg skriger af mine lungers vilde kraft: VI hadder København på stadion..

SÅ hvis folk virkelig mener hvad de siger, mener og synger om København, så burde vi følge op på det!!

Vi elsker vores hold, vores by, vores landsdel... så hvorfor finder vi os i, at vores by bliver nedprioriteret af folketinget? VI bliver stadig betjent af gamle dieseltog mens København bliver betjent af moderne tog.. broer til Sverige og Tyskland. Mens vi skal skifte tog 2-3 gange for at komme til Hamburg!!!

VI har stemmen til at råbe vores "lokale" politikere op, som for 80% vedkommende bor i København--

Hvor længe vil du finde dig i det?

Næste gang du råber: Vi hadder KBH.. tænk på vores landsdel og hvor lidt vi får af den samlede samfundskage
Forfatter RE: Hvem gider København?
dokkic
Brugere

Antal indlæg: 56
Lagt på d. 03-07-2012 08:44
Lokalpatriotisme er altid bedst når det bliver skrevet om natten!
axelaxel
Brugere

Antal indlæg: 230
Bopæl: 8310
Lagt på d. 03-07-2012 08:49
smiley
Beikes
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1061
Bopæl: Århus N
Lagt på d. 03-07-2012 17:25
Jeg hader alt ved FCK, men elsker til gengæld København. Patriotisme som begreb synes jeg som udgangspunkt er fjollet, og har svært ved at tage det alvorligt. men jeg elsker også Aarhus - her er jeg født og opvokset, jeg studerer byens historie og jeg kender hver en afkrog af byen. Men ret beset er Århus og København de to byer i DK, der minder mest om hinanden. Jeg plejer altid at sige "Jeg er ikke Jyde, jeg er Århusianer!". Som århusianere, både historisk, kulturelt og mentalt, har vi langt mere tilfælles med københavnere, end vi har med folk fra Herning, Ringkøbing eller Aalborg.

Ikke fordi jeg gider gå ind i en politisk kamp (den del af mit liv er ovre), men jeg kan sagtens erklære mig enig i at vi bliver forfordelt ift. København, men det gælder jo også Odense, Aalborg, Kolding etc. Jeg tror det er naturligt og svært at undgå, også med tanke på, at den lovgivende magt hører hjemme i Hovedstaden. Jeg synes vi har nogle politikere der gør deres til at promovere og indlemme Aarhus, som den næstvigtigste by i landet, og jeg tror nok det skal blive bedre i de kommende år. Århus og København har i de seneste år været de to hurtigst voksende byer i landet, uden konkurrence, og det kommer vi også til at mærke.

Generelt synes jeg dog, at vi mangler ambitioner i Aarhus. Jovist vi bygger nye kvarterer og lægger spor til nye sporvogne, men det er, rent visionært, meget småt. Tag et kig på Københavns nye bydel på Ørestaden, og sammenlign den med den århusianske ditto på Nordhavnen. Så er vores nye havnebydel mindre end 1/10 af størrelsen på Ørestaden, der om noget, er et ambitiøst projekt. København er på stort set alle områder ca. dobbelt så stor som Aarhus, men virker langt større på den sammenhængende byzone. Men at vi ikke kan finde ud af at udvide byen med andet end forstæder, gør at vi aldrig rigtig rykker op og bliver en storby.
http://www.metal-country.com/
Replay
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 970
Lagt på d. 04-07-2012 12:16
Hørt! Og fantastisk det er skrevet om natten :-)
Steen6372
Brugere

Antal indlæg: 1257
Bopæl: Århus
Lagt på d. 10-07-2012 16:25
København er en dejlig by og den eneste danske by jeg (igen) kunne tænke mig at flytte til, hvis jeg skulle forlade Århus.

Men det er da morsomt, når FCK-tilhængere forbinder Århus med bondegårde og vestjylland. Der er nok nogle fans der, som ville have godt af at komme væk fra stenbroen i nogle år. Der findes klart nogle irriterende typer derovre, men byen som sådan er fantastisk at bo i. Kan bestemt anbefale alle at prøve at bo i hovedstaden på et tidspunkt.
Side 1 af 3 1 2 3 >
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)