Annoncering    

Debatemner
PS melder to nye spi...
Ny transferstatus: E...
Tillykke med den nye...
Den nye Jesper Sørensen
Løbebanen... igen igen!
Forstærkninger.
Pris billetter
Sponsorkroner til GF.
Min mail til den spo...
Klassifikation af br...
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
David Devdariani 19/07/2013
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i FC Midtjylland - AGF:
Martin Jørgensen
6.4
 Sæsongennemsnit 12/13
SpillerGens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Aron Johannsson 6.6
4. Steffen Rasmussen 6.6
5. Casper Sloth 6.6
6. Martin Jørgensen 6.5

Komplet liste
 Assists
SpillerMål
1.Adam Eckersley0
2.Anders Kure0
3.Arhur Sorin0
4.Atle Roar Håland0
5.Casper Sloth0
6.David Devdariani0
 Assists
SpillerAss.
1.Adam Eckersley0
2.Anders Kure0
3.Arhur Sorin0
4.Atle Roar Håland0
5.Casper Sloth0
6.David Devdariani0
Se indlæg
Danmarks største AGF-side med nyheder, optakter, og rygter - Morethanaclub.dk | Generel Debat | Off-Topic
Side 1 af 3 1 2 3 >
Forfatter SANG: Vi vil ha´GF tilbage
Allanhyl
Brugere

Antal indlæg: 107
Bopæl: Framlev
Lagt på d. 24-05-2012 10:29
Superligaen 2010/11 var et hold fattigere.. nemlig AGF... det hold, der bliver fulgt af utroligt mange mennesker i hele DK uanset hvor AGF ligger og roder rundt.

Den sæson lå de hviie i 1. division og havde stadigvæk 3 flest tilskuere af alle hold i hele DK, også suppen.

Der var flere gange i sportsmagasinerne i tv, hvor journalisterne/værterne talte om manglen på AGF og dets fans, kulisserne og stemningen.

Jeg selv er inkarneret AGF fan og har været det siden 1992 og er stolt af det.

Derfor har jeg tidligere lavet 2 AGF sange under navnet Project A. og især "De modigste helte fra byen" er blevet set her på youtube af næsten 200.000 mennesker.. det er jeg meget stolt over da jeg ikke engang selv havde lagt den op :-)

Til sammenligning kan jeg fortælle at de officielle sange, som er blevet promoveret på stadion osv. ikke er i nærheden af ligeså mange hits... jeg har prøvet at fortælle folkene i AGF disse tal og jeg gerne vil spille på plænen eller måske bare i højttalerne under opvarmningen da det jo er et nummer som mange hører i forvejen på udebaneture og i bilerne... ja og så er det jo om AGF, men det er desværre ikke sket endnu.. men man har jo altid håbet.

Stort tillykke til alle i og omkring AGF med den flotteste sæson i 15 år !

EUROPA - HERE WE COME!!
http://youtu.be/yxOYECzmRX4

Allan RH

PS.: I ved sikkert selv hvordan man ripper youtube video/musik.. ellers kan én af Jer vel dele info i tråden her.. fint med mig :-)
Forfatter RE: SANG: Vi vil ha´GF tilbage
Torp
Brugere

Antal indlæg: 25
Bopæl: Århus V
Lagt på d. 24-05-2012 10:39
Hej Allan. Har selv lyttet til dine sange, særligt i bilen, for at få gejlet en stemning op smiley
Men tror måske ikke, at dit musik spænder bredt nok til, at kunne blive afspillet på stadion. Fin sang du har lavet (Vi vil ha GF tilbage), fin tekst, men tror 70% af stadion vil kalde det 'larm'. Derudover tror jeg ikke, at det vil lyde synderligt godt på stadion (her tænker jeg særligt på det musik der starter i sangen, efter 36 sekunder). Og så tror jeg man skal være lidt MGP-agtig for at kunne lave en sang til stadion - folk vil kunne synge med.
Håber det var lidt positiv kritik, som du kan bruge. smiley
AGF-Bang
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hørning
Lagt på d. 24-05-2012 11:17
Enig med Torp mht. din musik på stadion - jeg ville dog ønske at, dit musik var på stadion i halvlegen for eksempel...

Din nye sang her er super god - den må jeg bare få i bilen og få afspillet for vennerne! smiley
Lav endelig en masse flere sange og særligt lidt mere forskelligt også, så der er musik som kan ramme alle smiley
Redigeret af AGF-Bang d. 24-05-2012 11:18
Allanhyl
Brugere

Antal indlæg: 107
Bopæl: Framlev
Lagt på d. 24-05-2012 13:37
Tak for nogle rigtig gode feedbacks... jeg har altid drømt om at lave en rigtig ballade som alle kan synge med på.. hvem får ikke kuldeknopper når sangen "never walk alone" bliver sunget på liverpool stadion.. uanset om man kan li' klubben eller ej hehe...

Så jo, der kommer helt klart mere... skal bare lige have tiden til det og min hals er totalt smadret pt.. nok fordi jeg ikke kan holde kæft på stadion , ligesom i går haha..
AGF styrer
Brugere

Antal indlæg: 47
Bopæl: Varde
Lagt på d. 04-06-2012 18:00
rigtig godt musik du får lavet. ville også ønske der bare engang imellem kom nogle nye tiltag som fede sange.
hvis du prøver at lave noget ligende som de modigste helte fra byen igen er jeg sikker på at du endu engang vil fp lige så mange hits på youtube da den var mega fed.
keep up the good work
malmbergrune@hotmail.com
LL86
Brugere

Antal indlæg: 328
Lagt på d. 07-06-2012 23:10
Hold kæft noget lort...
Side 1 af 3 1 2 3 >
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)