Jeg skal sammen med en ven til England for at se fodbold et eller andet stedet i London, og ville hører om der var nogen der kunne anbefale en arrangør af sådan et arrangement.
Vi har især kig på kampe om mandagen da flybiletter er billige der
Antal indlæg: 703 Bopæl: Aarhus C Tilmeldt: 28.01.05
Lagt på d. 07-03-2010 17:20
Nu ved jeg ikke, hvem I har planer om at skulle se, men et godt råd er at købe billetterne direkte på klubbernes hjemmeside, hvis du bruger en arrangør, så skal I betale meget i overpris.
Sakser lige et af mine gamle indlæg fra agffan.dk:
Jeg har boet 5mdr. i Heathrow, og tog tit ind til London for at se bold. Og det her er mine erfaringer med London klubberne (1* min. og 5* max):
Chelsea ?*: Kom aldrig ind og så dem, fordi billetterne altid var udsolgt...
Tottenham 1*: Var på deres hjemmebane 1 gang. Ikke den vilde stemning (var til en bundkamp) og man bliver smidt hvis man bander!? Dog nemt at købe billetter til ok priser på deres hjemmeside
Fulham 3*: Så en kamp mod United (billetten var dog ret dyr, fordi den var købt i DK) Meget gammelt lille stadion, som havde en masse charme, og fin stemning.
Arsenal 3*: Var inde til en pokalkamp, hvor stadion kun var halvt fyldt (mod Burnley), og så inde til Champ. semi finalen mod United, hvor jeg stod midt blandt United's fans, så kan ikke vurdere om der er stemning blandt Arsenals fans. Det er et vildt flot stadion, men det kan være svært at få billetter. Og man skal melde sig ind i deres fanklub (og betale) for at kunne købe på nettet. (Købte begge gange på sortbørsen)
West Ham 4*: Så vist 5-6 kampe her, bl.a. mod United, City og Liverpool. Det er et stadion med masse af engelsk stemning, billige billetter, og det er næsten altid til at få billetter på deres hjemmeside, hvis man bestiller i forvejen.
Wembley (det nye) 5*: Så England mod Ukraine (WM kval). Super stadion; Super stemning, og mange af stjerne fra engelsk fodbold, og man kan købe billetter på nettet. Dog skal man godkendes og tjekkes først, hvilket tog mig tre dage at blive, så man skal ikke vente med at købe billetten til man er kommet til England.
Når du køber billetter på sortbørsen, eller gennem rejse selskaber (Danske/engelse/norske), så skal du regne med at du giver omkring 3-4 gange prisen til små kampe, og 5-10 gange prisen på store kampe, mens du tit kan købe billetter på klubbernes egne hjemmesider helt lovligt og meget billigere.
Jeg sad f.eks. ved siden af en danske til West Ham vs. Manchester City kampen, han havde givet 2600kr for billetten. Jeg havde købt på klubbens hjemmeside 5 dage før kampen for £45 (ca. 360kr)
Kammerfruen skrev:
Jeg skal sammen med en ven til England for at se fodbold et eller andet stedet i London, og ville hører om der var nogen der kunne anbefale en arrangør af sådan et arrangement.
Vi har især kig på kampe om mandagen da flybiletter er billige der
Hvad er Jeres forventninger med pris osv... Du nævner at flybilletter er billige der - men bestiller man i god tid kan man sagtens flyve fredag-søndag for en billig slik... Og så se fx Millwall derovre. Skal man se PL, så ved jeg ikke om det er billigere at købe pakkerejser.
Antal indlæg: 47 Bopæl: København Tilmeldt: 25.02.06
Lagt på d. 08-03-2010 12:45
Et andet bud kunne være:
Hvis du kender nogle drenge, der godt kan lide bold, kender vi nogle drenge, vi synes, I skulle møde.
Hos Fobazo repræsenterer vi nogle af de største stjerner på fodboldhimlen. Det giver os mulighed for at tilbyde fodboldoplevelser langt ud over det sædvanlige.
Til priser langt under det forventelige. Går du og overvejer en kunde-, firma- eller herretur ud i fodboldens verden, er det med andre ord os, du har lyst til at tale med.
Et anderledes koncept.
Vi har billetter til samtlige af ”vores” spilleres klubkampe. Hjemmekampe og udekampe. Turneringskampe og europæiske kampe. Også dem, der er udsolgt! Der er tilmed tale om gode pladser – oftest lige bag bænken ved midterlinjen. Det er de billetter, vi tilbyder vores kunder. Men ikke nok med det…
”Hva’ så, Deco. Kan du holde skruen lige i vandet?”
Uanset hvor i Europa I tager til kamp med Fobazo, kommer I helt tæt på stjernerne. Med til ethvert arrangement hører nemlig vores meet’n’greet. Det går ud på, at I efter kampen møder og får en sludder med vores spiller. Vi kan desuden sørge for at der er trøjer, så man kan få et lille autograf minde med hjem. Det kan man da kalde en tredje halvleg….
Vil du selv arrangere rejse og ophold, eller skal vi hjælpe?
Pakkede fodboldrejser har det med at løbe op. Vores erfaring er, at det kan gøres billigere, hvis du selv køber din rejse og indkvartering. Det står dig derfor frit for. Men vi laver gerne en hel pakke til dig og dine medrejsende, hvis du foretrækker det sådan.
Skriv, og lad os finde den rigtige kamp.
Vil du høre mere om, hvad vi kan arrangere hvornår, så skriv til os på dava@ culturepeople.dk. Har du allerede en kamp i tankerne, er det bare med at give lyd med det samme. Vi råder kun over et begrænset antal billetter til hver kamp. Men lur os, om ikke vi finder et fantastisk alternativ, hvis du er for sent ude til din drømmekamp.
Spillere vi repræsenterer: (flere kommer til hele tiden)
Christian Poulsen, Juventus. Anderson, Manchester United. Ryan Babel, Liverpool. Cicinho, Roma (pt. Udlånt til Sao Paolo). Deco, Chelsea. Luis Fabiano, Sevilla. Heitinga, Everton. Lincoln, Galatasaray. Mancini, Inter (pt. Udlånt til Milan). Robinho, Manchester City. (pt. Udlånt til Santos). Ronaldo, Corinthias. Seedorf, Milan. Wesley Sneider, Inter. Van Der Vaart, Real Madrid. Afonso Alves, Al Rayyan Sports Club
Antal indlæg: 240 Bopæl: 8260 Viby J.... Højen Tilmeldt: 07.02.06
Lagt på d. 08-03-2010 17:58
@Kammerfruen
Som andre nævner, kommer det meget an på, hvem du gerne vil se. JEg er Chelsea fan og har været over og se dem 16 gange.
Det der er specielt ved Engelsk fodbold er at du skal være medlem af klubben for at købe billetter.
I Chelsea fungere det sådan at der er knap 42000 billetter. De første ca 20000 ryger til sæsonkort holdere. Derefter ryger der til sponsere etc. Resten af billetter bliver sat til salg til Members. Det vil sige at hver medlem kan købe en hvis alliokation, alt efter ancinitet. Hvis det viser sig ca. 14 dage før kamp dag, at alle billetter ikke er solgt ud, så bliver muligheden for "general sale" sat i kraft.
Som du nok kan regne ud er billetter til Chelsea vanvittige populære og derfor næsten aldrig til at få i "general Sale".
Hvis dette er holdet i ønsker at se, tag så kontakt til chelsea via. www.chelseafc.com og få meldt jer ind. Ellers kommer i svært til at se dem. De kampe der generelt er chance for at få billetter til er f.eks. Carling cup kampe mod lavere rangerende hold, CL gruppebilletter, hvor gruppen allerede er afgjort (de er meget dyre, gave selv 180£ forrige sæson) og måske en chance for en grund kamp i FAen.
Jeg vil personligt anbefalde dig, selv at arrangere det meste, da det er en hel del billigere end at bruge et selvskab...
Som medlem kan man gøre det for omkring 2500kr for Billet, fly og hotel, alt efter hvor fint du vil bo ( torsdag til søndag).