|
|
| Forfatter |
Kroatiens landstræner |
sorensen
Brugere
Antal indlæg: 11
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 31-01-2010 19:01 |
|
|
Hey alle, nu ved jeg ikke om alle har hørt Kroatiens landstræners udtagelser til de danske håndbold? Synes i han skulle have konsekvenser for Kroatiens resterende kampe eller have karantæne? Det kan da ikke passe at han på landsdækkende tv råber til os: "Jeg skal kneppe jeres mødre, bonderøve" efter de vandt?
Må jeg hører hvad i synes? |
|
| Forfatter |
RE: Kroatiens landstræner |
Utzon
Brugere
Antal indlæg: 527
Bopæl: Ryde
| Lagt på d. 31-01-2010 19:25 |
|
|
Jeg må indrømme at hvis han vil kneppe min mor, så må han sgu selv ligge og rode med det, og han må sgu selv tage konsekvenserne med min far bagefter. Jeg bor på landet så der rammer han igen plet!
Jeg tror ikke at du skal tage det som at han råber det til os, men derimod til de kroatiske journalister, som har kritiseret ham heftigt på det seneste.
Jeg er ærlig talt pisse ligeglad med hvad der sker med ham, og lige meget hvad han siger så tager jeg det sgu ikke personligt. |
|
|
|
| Forfatter |
Fanoe
Brugere
Antal indlæg: 684
Bopæl: Fanø
| Lagt på d. 01-02-2010 14:55 |
|
|
Min mor er død, så det blir nok lidt svært...
Hmm det må betyde jeg ikke er en bonderøv... sweet |
|
| Forfatter |
Dillerkok
Brugere
Antal indlæg: 447
| Lagt på d. 01-02-2010 16:39 |
|
|
Ville gerne have set hvilke konsekvenser det havde fået, hvis Graulund havde udtalt det Kroatiens træner sagde, i stedet for nervøs skoledreng  |
|
| Forfatter |
Utzon
Brugere
Antal indlæg: 527
Bopæl: Ryde
| Lagt på d. 01-02-2010 16:56 |
|
|
|
Han var blevet bortvist til Christiansø, hvor han skulle arbejde som det lokale postbud. |
|
| Forfatter |
GraulundforPresident
Brugere
Antal indlæg: 190
| Lagt på d. 06-02-2010 22:17 |
|
|
|
Utzon skrev:
Jeg må indrømme at hvis han vil kneppe min mor, så må han sgu selv ligge og rode med det, og han må sgu selv tage konsekvenserne med min far bagefter. Jeg bor på landet så der rammer han igen plet!
Jeg tror ikke at du skal tage det som at han råber det til os, men derimod til de kroatiske journalister, som har kritiseret ham heftigt på det seneste.
Jeg er ærlig talt pisse ligeglad med hvad der sker med ham, og lige meget hvad han siger så tager jeg det sgu ikke personligt.
Utzon, du har lige reddet mit humør her lørdag aften... Det var ellers slemt i fare mens jeg læste diverse indlæg fra højreorienterede narrehatte i en anden tråd, men du leverede lige ugens bedste grin. Tak skal du ha'  |
|
|
|