|
|
| Forfatter |
FM10 - AGF |
BG
Brugere
Antal indlæg: 39
Bopæl: Ã.rhus
| Lagt på d. 30-12-2009 22:15 |
|
|
Hejsa...
Jeg er en af mange der er er glad for football manager 10, og jeg har selvfølgelige valgt at starte op med AGF. Men må indrømme at jeg efter en halv sæson ikke gider GF mere.
"Alle" mine spiller er væk, enten fordi de ikke mener de kan nå mere med klubben, eller bare vil videre. Den sidste mulighed er at klubberne køber dem på baggrund af der frikøbsklausul.
Ligger nr. 1 efter 19 kampe (14-3-2) 39-19 i målscore
Har solgt følgende spiller: (nogle frivillig og andre var jeg tvunget til)
White - BIF - 2.5 mio.
J.P - Marseille - 30 mio.
Steve Olfers - 18 mio. Anderlecht (fik ham på fri transfer)
Nando - Olymiakos 25 mio.
Lucena - Anderlecht - 20 mio.
Lumb - Shaktar - 20 mio
I alt 115 mio.
Derudover har Udinse budt 15 mio. på Dioh, og så er han solgt ,frikøb, Dan Thomassen til PSV for 20 mio.
Så er der sgu ikke mange af de gode gamle gf'er tilbage, og så syndes jeg ikke det er det samme (snøft snøft) Er det bare mig?
Kan I holde på jeres stjerne i spillet?
Og når man så ikke kan tiltrække de helt store navne, så er det sgu ikke nemt. Har dog lavet et par ok handler:
Steve Olfers (fri)
Fetai, 2.5 mio FCN
Stephan Petersen, fri FCN
Christopher Poulsen, 1.1 mio. - FCM
Thomas Enevoldsen, 27 mio. - Groningen
Morten Skoubo, 6 mio. - Utrecht
Chr. Sivebæk 0,5 mio. - FCM
Jesper Jørgensen, 14 mio - Esbjerg
Hvad skal man gøre for at holde på spillerne, eller er det umuligt, når man er en dansk klub?
Lad mig høre hvad I har oplevet.
Takker.... |
|
| Forfatter |
RE: FM10 - AGF |
Stoei
Brugere
Antal indlæg: 954
Bopæl: Østerbro
| Lagt på d. 01-01-2010 11:57 |
|
|
|
Mistede også nogle af de spillere du taler om du mistede da jeg spillede med AGF, men fx forlængede jeg med Jakob Poulsen, Michael Lumb og Dioh således at de ikke røg fra klubben på frikøb |
|
|
|
| Forfatter |
Stoei
Brugere
Antal indlæg: 954
Bopæl: Østerbro
| Lagt på d. 01-01-2010 12:05 |
|
|
Har forresten hentet Jakob Poulsen til Leeds i et spil jeg spiller. Første sæson gjorde jeg ham til anfører han scorede omkring 15 mål og 20 assist, anden sæson i den næstbedste række scorede han 26 mål og 17 assist i 41 kampe som offensiv højre midt... Tredje sæson i den bedste engelske række kom han på årets hold Så selvom man er en "stor" klub så spiller han godt i FM2010. Til historien høre jeg også fik Michael Lumb og Juventus købte ham af mig for noget omkring 50-55 mio efter to sæsoner  |
|
| Forfatter |
Superskurk
Brugere
Antal indlæg: 39
| Lagt på d. 01-01-2010 21:47 |
|
|
Jeg har også haft ganske god succes med at købe JP og Lumb - Dog til Marseille, hvor de også gjorde det helt vildt godt  |
|
| Forfatter |
MRJ
Super Administrator
Antal indlæg: 497
| Lagt på d. 02-01-2010 14:20 |
|
|
|
Hvis I støder på nogle fejl eller har andre kommentarer, mens I sidder og spiller med AGF, så må I meget gerne skrive herinde inden den 5. januar, da det er min deadline til den kommende patch fra SI Games. |
|
| Forfatter |
Seeberg
Brugere
Antal indlæg: 3
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 02-01-2010 17:03 |
|
|
|
BG skrev:
Hvad skal man gøre for at holde på spillerne, eller er det umuligt, når man er en dansk klub?
Hey..
Hvis du vil undgå at klubber byder på dine spillere, så sæt deres salgspris til 850.000.000... På denne måde vil ingen klubber byde på dem før du sætter dem til salg. Så er det kun problemet med nye kontrakter, men det kan jo altid være svært. Jeg har både Lumb og JP i 2012, og det på trods af at Liverpool er interesserede i Lumb.
Håber det hjælper.. |
|
|
|