|
|
| Forfatter |
Michael Lumb! |
agf ever
Brugere
Antal indlæg: 45
Bopæl: SKANDERBORG
| Lagt på d. 10-06-2012 14:49 |
|
|
Hej drenge!
Sad lige idag og læste en artikel omkring vores gode Lumb. Jeg fik læst mig frem til at han er kontrakt fri fra den 1. Juni af, og han har på intet tidspunkt afvist et skifte tilbage til Danmark.
Deraf kommer mit spørgsmål. Kunne han være interessant for AGF? vi har haft ham før og det var med stor succes, efter min mening.
Men ville lige hører folkets mening!  |
|
| Forfatter |
RE: Michael Lumb! |
Leone
Brugere
Antal indlæg: 47
Bopæl: København V
| Lagt på d. 10-06-2012 15:22 |
|
|
Hej,
Vi kan jo altid bruge bedre spillere. Jeg mener dog vi er godt og ikke mindst billigt/billigere besat på den plads med Kirkeskov og Eckersley. Det vil derfor være penge ud af vinduet - penge som vi hellere skulle bruge på en højre back... |
|
|
|
| Forfatter |
tmj-allstar
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Randers
| Lagt på d. 10-06-2012 15:46 |
|
|
Hvis det er på stiften.dk du har læst artiklen, så skriver de at han er fri til at SNAKKE med andre klubber pr. 1. juli, med et frit skifte den 1. januar 2013. At Zenit så måske nok er til at snakke med omkring at spare hans løn de sidste 6 måneder er så en anden sag 
Men i udgangspunktet er vi godt dækket ind - jeg ser kun Lumb som en mulig GF-spilller igen, hvis vi får solgt Eckersley som der har været lidt rygter om tidligere, hvorfor en gratis signing med Lumb ville passe perfekt, og pengene derfra kunne sendes videre på en højre back som Leone også skriver. Min mavefornemmelse pt. er dog at vi bør holde på Eckersley da jeg elsker den dreng for hans vilje og moral i spillet. Det kan blive vigtigt, med europæiske kampe og en forhåbentlig etablering i sub-toppen af ligaen |
|
| Forfatter |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 482
| Lagt på d. 10-06-2012 15:51 |
|
|
|
Ja med mindre han kan spille højreback? Så kunne det give god mening vil jeg sige. |
|
| Forfatter |
Luke2000
Brugere
Antal indlæg: 295
Bopæl: Risskov
| Lagt på d. 10-06-2012 17:53 |
|
|
Ja han er interessant vi skal dog huske at han er gået i stå i sin udvikling efter nogen utrolige tvivlsomme beslutninger så lønnen skal også være derefter.
Her skal så også ind at han er populær og vi jo gerne vil se ham i AGF trøjen så måske hans gamle løn igen og en lille transfer sum hvis han er gratis så er han velkommen, han er hvad jeg vil kalde en god lottokupon.
Redigeret af Luke2000 d. 10-06-2012 17:54 |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1863
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 10-06-2012 18:12 |
|
|
Jeg så meget gerne Lumb tilbage til AGF . Men i øjeblikket er der ikke brug for ham med Eckersley og Kirkeskov på venstre back pladsen .
Lumb vil nok også kun være interessant for AGF hvis han kan skifte transferfrit og derfor går der nok også 1 1/2 år inden Lumb evt bliver aktuel for os . |
|
|
|