|
|
| Forfatter |
Taktikken til anden halvleg i dag? |
Guffe
Brugere
Antal indlæg: 200
Bopæl: Vesterbro, Kbh.
| Lagt på d. 23-04-2012 21:24 |
|
|
Først og fremmest er jeg selvfølgelig glad for de tre point i dag, men måden de kommer i hus på i anden halvleg mod et skadesramt OB hold bestående af et halvt hold ynglingespillere, forstår jeg simpelthen ikke. For det første spiller vi vel ligaens langsomste fodbold i denne halvsæson toppet i dagens anden halvleg. Vi løber for lidt og gør ikke hinanden gode i det fremadrettethed spil. Der mangler simpelthen er koncept for det fremadrettede. Det var jo decideret tåkrummende at se vores spillere stoppe op hver gang der var mulighed for en omstilling.....for så at smide bolden væk tre sekunder senere, fordi der ikke var nogle hjælpeløb fra medspillere. Og Er jeg den eneste der undrer mig over at vi vælger ikke at løbe en eneste kontra i anden halvleg, selv når det var helt oplagt? Synes vi overlod stort set alt til et elendigt spillende OB hold. Det er ikke den måde jeg vil vinde på med de spillere vi har. Øv. Håber vi finder en løsning på vores angrebsspil så vi kan holde femtepladsen og den potentielle euro-league pladsen sæsonen ud, men for satan hvor er det ikke kønt at se på for tiden.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå Peter S. i dagens anden halvleg, og kan jeg venligst slippe for den sang med at vi er oprykker osv. Vi burde kunne spille bedre fodbold end det her, mod et ynglingehod der ikke har vundet i hele 2012. |
|
| Forfatter |
RE: Taktikken til anden halvleg i dag? |
Sloth
Brugere
Antal indlæg: 529
Bopæl: Ã.rhus Centrum
| Lagt på d. 23-04-2012 21:42 |
|
|
Jeg lagde mere mærke til at vi i slutfasen 3 gange ikke vinder afgørende dueller midt på banen som alle 3 gange var tæt på at udløse scoring - Bl.a situationen hvor Daniel Høegh filmer et straffe....3 sek før det taber Lucena og Sloth en duel imod en ynglingespiller, og havde de vundet den var Søren Berg og Graulund helt alene modsat.
Jeg syntes der manglede timing i 2 halvleg, og ja lidt grumt vi sådan kom til at stå på hælene i 2 halvleg når vi nu spillede så godt i 1 halvleg.
Redigeret af Sloth d. 23-04-2012 21:53 |
|
|
|
| Forfatter |
Guffe
Brugere
Antal indlæg: 200
Bopæl: Vesterbro, Kbh.
| Lagt på d. 23-04-2012 21:45 |
|
|
Manglede mistiming  |
|
| Forfatter |
Sloth
Brugere
Antal indlæg: 529
Bopæl: Ã.rhus Centrum
| Lagt på d. 23-04-2012 21:53 |
|
|
rettet  |
|
| Forfatter |
Fanoe
Brugere
Antal indlæg: 771
Bopæl: Fanø
| Lagt på d. 23-04-2012 21:56 |
|
|
|
Der er ganske enkelt ikke en finger at sætte på taktikken--- 3 point = kanon taktik-- |
|
| Forfatter |
jonasmp
Brugere
Antal indlæg: 25
Bopæl: Århus C.
| Lagt på d. 23-04-2012 22:02 |
|
|
Jeg tror mere, det var et udslag af træthed. Normalt plejer de jo netop at være gode til at spille bolden hurtigt op på Graulund eller Stephan P. Der var også et par sporadiske forsøg, men uden den rette præcision.
Derudover husker jeg faktisk en enkelt fra Lucena, som Søren Larsen stopper, den ville ellers være havnet hos en helt fri Graulund. |
|
|
|