|
|
| Forfatter |
Højre back |
Prinz
Brugere
Antal indlæg: 532
Bopæl: Fredericia
| Lagt på d. 08-08-2012 11:21 |
|
|
Jeg er af den opfattelse efter Brøndby kampen at Kirkeskov er god nok til at have den meget diskuterede højre back. Ved godt at fans naturlige back vil være venstre men jeg mener at man bør omskole ham til højre og spare mange penge ved klub af en ny spiller som jo også skal have en pæn løngage. Sorin og Petri er jo også alternativer til pladsen.
Ved godt at Kirkeskov har fået nogle hjerneblødninger som har kostet points i år men hvis han kan vise samme niveau som mod Brøndby fremover og hæve bundniveauet, så der ikke er stir forskel på niveauet fremover så har vi her en billig højre back af eget avl.
Hvad mener I herom ? |
|
| Forfatter |
RE: Højre back |
nettohunden
Brugere

Antal indlæg: 714
Bopæl: Skanderborg
| Lagt på d. 08-08-2012 11:32 |
|
|
|
Jeg mener det er for tidligt at sige efter én god kamp på pladsen. Han var i min optik også kun god defensivt, så hvis PS´s filosofi om offensive backs skal holdes i hævd, skal vi ikke bruge MK på den. Jeg ser klart bedre perspektiv på pladsen i Sorin med Pasanen som backup. |
|
|
|
| Forfatter |
Prinz
Brugere
Antal indlæg: 532
Bopæl: Fredericia
| Lagt på d. 08-08-2012 12:19 |
|
|
|
Enig i at han ikke er så offensiv som PS gerne vil have enHB skal være - men som jeg skriver, så skal han jo lære/omskoles til GFs filosofi. Sorin er også et aktiv på pladsen. Så BSN spar pengene. |
|
| Forfatter |
Ceres
Brugere
Antal indlæg: 1802
| Lagt på d. 08-08-2012 12:40 |
|
|
|
Mod Brøndby står vi (for første gang denne sæson) dybt og lader modstanderne have bolden mest, hvilket også er til Kirkeskovs fordel, da det er det han er bedst til.... problemerne opstår, når det er AGF som skal styre spillet og Kirkeskov derfor skal længere frem på banen og vise offensive kvaliteter... Det har han ikke magtet i de første kampe vi har spillet... så man kan ikke bruge Brøndbykampen som et bevis for, at vores problemer på højre back nu er løst. |
|
| Forfatter |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 485
| Lagt på d. 08-08-2012 14:11 |
|
|
|
Enig, vi SKAL have en HB, det er vores helt store problem nu og her. Til vinter skal vi også have fundet en fysisk stærk spiller på midten som kan tage over når Berg stopper. De to spillertyper er det eneste fokus vi bør have i den nærmeste fremtid. |
|
| Forfatter |
grind88
Brugere

Antal indlæg: 1154
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 08-08-2012 14:30 |
|
|
Vi kommer i al fald til at mangle en offensiv spiller indenfor kort tid, med Berg, PG og Jørgensen, der stopper. En all-round offensiv spiller ville være godt. Eventuelt en kantspiller, der også kan spille angriber.
Men afgang af spillere giver jo også luft i budgettet.
Redigeret af grind88 d. 08-08-2012 14:31 |
|
|
|